81%

Komentáře a recenze 22

naineko
naineko
1 542 bodů
10
Tohle je prostě jízda. Skvěle zahrané, dobře odstupňované. Výborně vykreslený svět. Krásně si vyhráli s původní zápetkou i původními postavami. Druhá série celek krásně doplnila. Přechod do velkého světa ve třetí je super, nicméně začíná pokulhávat přehlcensot - 90%. Na čtvrté sérii je docela vidět, že už vlastně nevěděli co a jak s tím (málo peněz? moc nápadů?). Je to moc okaté, je toho moc (přitom až bolí, v jak málo lokacích je to natočené), dialogy jsou spíš plytké než filozofující, zakončení polovičaté, chybí opravdové twisty... a Teddy vypadá jako oblíbený scientista - 60%. V tomto to docela připomíná poslední sérii High Castle.
FAT_YODA
FAT_YODA
1 510 bodů
8
1. sérii zcela doporučuji. Jak westernové, tak sci-fi části jsou zajímavé a poutavé a i když to jsou takové puzzle, při skládání jsem se vůbec nenudil. Za což z velké části mohou fantastické dialogy a překvapení z vyřešených částí skládanky, která jsou většinou dost dobrá, v celku nečekaná a zpětně dávají smysl. 2. série už dle mého není tak dokonalá. Zvraty se dají více předvídat, cesta k nim je nudnější a občas zmatená. Trochu lépe zpracovanou bych ji rád viděl, klidně protaženou do třetí série, která už se z Westworldu vymanila úplně, což je dle mého škoda.
Yancl
Yancl
1 020 bodů
8.5
Na tento seriál jsem narazil úplně náhodou a jsem rád, že jsem mohl koukat na něco tak vychytaného, promyšleného .. co mě dokázalo po delší době ukotvit k sedačce a hltat díl od dílu. Naposledy jsem zažil něco podobného u "Hry o Trůny" .. ono také úvodní znělka v produkci HBO hodně táhne k tomu, že to bude pecka. Také samotný námět M. Crichtona a podstatná role A. Hopkinse říká své - v pozitivním slova smyslu. Nemám ve zvyku hodnotit vysoce, poněvadž celá řada dnešní produkce je všelijaká, hodně se kopíruje atd. Ale tady rád po dlouhé době maximum udělím, poněvadž seriál je to výborný, divák musí mít sice kapku představivosti a nehledat chybu v detailech. Poté si užije každý díl, který láká novým a novým rozuzlením, ale ve své podstatě neříká nic důležitého a nechává diváka tápat, čehož si od tvůrců vážím, protože seriál překvapuje až do posledního dílu a skládá puzzle z jednotlivých částí. Těším se na druhou řadu, svět je dokonale otevřený pro další dobrodružství, tak snad zůstane kvalita nadále vysoká. [98%]
Sheemas
Sheemas
737 bodů
8.5
Velmi povedený kousek Jonathana Nolana, který má zajímavý scénář, skvělé herce a obrovské peníze na seriál. První série velmi pozvolna představuje zábavní park, ve kterém si host může dovolit absolutně vše. Chcete vraždit? Jak je libo. Chcete někoho znásilnit? Je to jen na Vás. Příběh se již v prvních dílech série začne zamotávat takovým způsobem, že i divák který jakž takž držel krok, bude absolutně zmaten v čase i ději, což není vždy úplně příjemné. Obrovským plusem seriálu je Anthony Hopkins, na kterého je radost pohledět, popřípadě Ed Harris jako tajemný kovboj, u kterého můžete čekat opravdu všechno.
Ethan Hunt
Ethan Hunt
620 bodů
7
Skvělá první série nového sci-fi světa, kde se hlavně objevují myšlenky týkající se umělé inteligence a její nahrazení samotného lidstva. Pro mě neuvěřitelný tahoun postava William (Ed Harris), který má silné charisma a motivace, které nejsou moc hezké, ale dávají nakonec smysl, ale také se nesmí zapomenout na Anthony Hopkinse, který také velmi posouvá dál vyprávění příběhu. U této série je nutné vydržet až do konce a to platí i pro celý seriál, ale u první série je ta snaha oceněna celkem povedeným koncem.
jalovec7
jalovec7
412 bodů
8.5
První serie mě naprosto uchvátila, až na poslední dva díly. V predposledním se takřka nic nestane a tvurci pouze potrebovali naplnit oblizatních deste dílů. Pro poslední díl by stačila poloviční stopáž. Nicméně, skvelá hudba, kterou tvoří zejména covery ruzných rockovych sladeb ( s vyberem nelze než souhlasit). Skvelá kamera ( jak jinak u tak veleké produkce) cely dej velice rychle utče
TerkaCZ
TerkaCZ
354 bodů
9
Jak již název napovídá, Westworld kombinuje prvky z westernu a sci-fi. Seriál se zabývá tematikou umělé inteligence. Postavy jsou zajímavé, některé příběhové zvraty se dají očekávat, ale i tak potěší. Úvodní znělka by si mohla dát battle s úvodem ze Hry o trůny.
Prcek008
Prcek008
328 bodů
8.5
Velká jména a ještě větší rozpočet. Prašný západ a proti tomu čisťoučká budoucnost. Zbraně, krev a sex. Tohle HBO umí a tak když jsem v prvním díle pod smyčcovým hávem a samohrajícím klimprem rozpoznal "Paint it Black" od valících se kamenů, byl jsem stržen do tohoto světa bezmezné zábavy. I když v průběhu je to vlastně trochu nuda, na konci každého dílu se těším jak malý kluk na další. Celkově má seriál gradující tendenci, tak uvidíme jak to brácha velkého Nolana a jeho crew zvládnou zakončit.
Geralt
153 bodů
6.5
Pokud vypnete mozek a necháte si servírovat megalomanskou zábavu se skvělými herci v zajímavém prostředí, uděláte dobře. Na konci první série se člověk alespoň cítí stejně jako Ed Harris, na konci druhé už jako pitomec. Možná kdyby se to jmenovalo "Příběhy z Westworldu", které na sebe navazují pouze volně - ok, ale tohle? :)
  • herecké výkony
  • občas nějaký zábavný hudební cover
  • občas epické záběry
  • herecké etudy
  • díry v rámci nastavených pavidel
mirek5184
126 bodů
6.5
Wesrworld? První sérii jsem probral tak tak, ze začátku mě to bavilo, hezká zápletka, skvělé obsazení, neobvyklý děj. Vyústění se dalo předpokládat, nicméně nezklamalo. Druhá série sice poměrně pěkná, ale rozvíjení stále stejného děje mě nějak nebavila.