79%

Komentáře a recenze 29

SNCIS
SNCIS
6 531 bodů
8.5
"Solomon Grundy narozen v pondělí, křtili ho v úterý, ve středu ženil se, ve čtvrtek zchvátil se, v pátek mu bylo hůř, v sobotu umřel už, v neděli pohřben byl - tak život zakončil Solomon Grundy." - Tyto věty tak nějak provází celý film. Ben Affleck je pro postavu autisty dobrá volba - "Jsi jiný a lidé se bojí toho, co je jiné." Je to celkem originální, drsný, akční. Zkratka nálož s kopou brutálnych scén skoro jak John Wick. - "Od kdy je těžké zabít účetního?". Anna Kendrick byla taky skvělá. Mladá, pěkná, sympatická herečka. Jen škoda že se Ben a Anna ve filmu víc nesblížili, očekával jsem to. - 85%.
Mikik4444
3 912 bodů
10
Hodně dobrý film. Žádná hluchá místa. Moc se mi líbil příběh, akce … prostě mě se to líbilo moc !
Arnarmo
Arnarmo
1 720 bodů
8
Zúčtování je výtečně natočený film s vytříbeným příběhem. Vše doprovází skvělý herecký výkon Bena Afflecka a jeho mladšího představitele – netušil bych, že děti dokáží zahrát tak těžkou roli. V průběhu hlavního příběhu dostáváme celkem slušnou nálož flashbacků, které mi ale nevadili, jelikož díky nim jsem byl schopen se lépe vcítit do hlavní postavy. Zúčtování patří k letošním lepším filmům, které jsme mohli na plátnech vidět. Abych dal plné hodnocení, něco mi k tomu ještě chybělo. Když to shrnu: Strhující příběh s lehkou akcí a brilantním hereckým výkonem. Pár hluchých míst, ale jinak letošní příjemné překvapení.
Milena107
729 bodů
7.5
Ano, film jsem viděla hned dvakrát a klidně na něj půjdu třeba potřetí. Ať jsou proti Benu Affleckovi nějaké averze, že třeba neumí hrát, či hraje stále stejně, mně seděl spolu s Annou Kendrick dobře. Pobavila jsem se, i když některé části byly okoukané z jiných filmů, nevadilo mně to.
dana-hrozkova
318 bodů
7.5
Tenhle film je thriller, akční film, drama, to všechno dohromady a v dobrých poměrech. Dokonce tam propašovali i humor. Ben Affleck hraje opět dobře (je vidět, že má opět čuch na ty správné role), to samé Anna Kendrick. Celé to drží pohromadě a já byla naprosto spokojená. Víc takových filmů.
zrzinda2408
306 bodů
8.5
Od filmu jsem nic nečekala a velmi mile překvapil. Pozadí snímku se rozplétá pomalu a graduje při finále. Když se sejde dobrý scénář a jeho provedení, je radost pozorovat výsledek. Film si v kinech nezasloužil nijak velkou pozornost a já bych na něj do kina nejspíš původně taky nešla, ale byla to chyba :)
taliz
taliz
257 bodů
8.5
Překvapivě napínavý příběh, sice člověk dokáže dopředu odhadnout další průběh děje, ale akce na reakci je zde skvěle znázorněna, a opět i ukázka toho, že Ben dokáže zahrát opravdu přesvědčivě autistu, jehož otcovská tvrdá výchova dokázala vycvičit v zabijáka.
shalmirane
223 bodů
9
Role autistiy se Aaffleckovi velmi hodila, přišlo mi jakoby právě ta byla pro něj přímo napsána. Žádné morální dilemata či boje za dobro, jednoduchý modus operandi. Překonal i depresivního batmana. A na účetního pořádna fyzička :)
  • role jak stvořená pro Afflecka
  • nerdy deuteragonistka
Bozvav
Bozvav
193 bodů
9
Velmi dobrý film, kterému nelze skoro nic vytknout. Snad jen trochu překombinovaný děj a poněkud těžko čitelná zápletka. Toto vše je ovšem díky grandióznímu zpracování a nadstandartním hereckým výkonům ( Bena jeho výkon byl pro mne obrovským překvapením) jen málo významné. Pomalejší rozjezd, jenž diváka pozvolna unáší do světa člověka s Aspergerovým syndromem ve velmi netradiční podobě. Za mne 90%.
Helca1410
Helca1410
17 bodů
8
Nevěděla jsem, co od filmu čekat, ale nakonec mě příjemně překvapil. Ben Affleck je v roli autistického účetního úžasný, nedává najevo skoro žádné emoce. Docela dobrá zápletka. Konec vás hodně překvapí, vůbec byste to nečekali. Film není úplně typický akční film, v určitých chvílích nutí k zamyšlení nad životem autistů. Na film byste se možná podívali i víckrát.