Komentáře a recenze 35

6
Je to blbina. Mega blbina! Více: https://www.youtube.com/watch?v=BbVImJFBtE8
blazma
blazma
4 928 bodů
8
Tak trochu se film snaží vydělat na značce jménem Jason Statham. Nic méně celkově ten film, ať už to zní sebevíc šíleně, nestojí za takové houby jak to na první pohled může vypadat. Fakt se na to dobře koukalo.
Floridsky
4 376 bodů
6
MEGa blbina
rkotvald
rkotvald
3 162 bodů
6
MEG nejvíce dojíždí na dvě věci. Jednak na dopředu očekávatelný problém s přístupností, kvůli čemuž potenciálně adrenalinový a napínavý námět trpí neustálým zlehčováním a obrazovou vyměklostí, jednak na snahu o polidštění hlavních hrdinů, která působí většinou hrozně směšně - máme tu ve finále tu nejklasičtější sortu postav od lékaře přes uječeného černocha až po hezkou vědkyni, a máme tu samozřejmě Jasona Stathama, který se zpočátku utápí v chlastu a výčitkách, ale po většinu filmu je za neskutečně cool neohroženého superhrdinu, takže divák postupně nevnímá žraloka jako strašnou hrozbu, nýbrž je zvědavý na další Jasonův hrdinský kousek. Ale já to beru. MEG totiž poztrácel jakékoli áčkové ambice už oznámením tvůrčího týmu a těch 150 melounů nalila produkce do uvědoměle natvrdlé a skvěle vypadající zábavy, kde se všichni dostatečně vyblbli (Statham to nehorázně táhne, Turteltaub místy potěší vynalézavou akcí nebo napínavými hlediskovými záběry) a nebýt té zmíněné snahy o osobní konflikty a s tím spojenými nudnými dialogy, film by utekl jako voda. Ono natočit rodinný film s krvelačným žralokem taky není žádná sranda, a tvůrcům se to docela povedlo. I pejsek to nakonec přežil.
Azrael93
Azrael93
1 476 bodů
6
Čekal jsem brutální akční béčko, u kterého budu moci vypnout mozek a jen si užívat jednu krvavou akci za druhou. Bohužel, minimálně první půle filmu se bere příliš vážně a akce je pomálu. Druhá půlka to vylepšuje, ale i tak jsem asi čekal trochu víc. Herecké výkony tak nějak, řekněme uspokojivé danému typu filmu. Humor někdy dobrý, někdy trapný až infantilní. Ve výsledku velmi průměrný biják, který ale vcelku dobře odsýpá a jako výplň pro nudné odpoledne před noční směnou splňuje svůj účel. 60%.
ondy9
ondy9
1 452 bodů
10
Mnohem komičtější, než jsem čekal. Čekal jsem něco hodně vážného, a místami nejspíš až nudného, jak už to někdy u monster filmů bývá, a ono ne. Zábava zaručena, úžasná kombinace humoru a vážnosti. Jít na ne až tak vážný film byla od tvůrců opravdu dobrá volba. Dnes se něco takového u monster žánru vidí málo, protože skoro každý jede na co největší vážnost a film potom ztrácí diváka kvůli nudě s minimem či úplnou absencí humoru. Bravurní akce, kamera, a k tomu skvělé postavy v čele s klasickým namakaným drsňákem Stathamem. Nebudete se nudit 🦈 100%
lukasopicasso
lukasopicasso
890 bodů
6
Zábavná blbina, u níž je nutností vyřadit mozkové buňky z provozu ještě před začátkem promítání, protože z tý kupy nelogičností a klišé, ve které se tento blockbuster skutečně utápí, by vám mohla jednoduše prasknout hlava. Naštěstí je už od začátku kampaně jasné, že se tvůrci neberou vůbec vážně a jejich jediným cílem je jen pobavit diváky. A to se podle mě bez problému podařilo. 6/10
Niks
Niks
619 bodů
6
Asi první takhle stupidní film, který jsem neviděl pouze jednou, nýbrž třikrát, protože mě to prostě opravdu bavilo (V podstatě je tohle první "Stathamův" film od Rallye Smrti, který jsem si opravdu užil), i přestože je film plný kolosálních kravin a logických děr. 5/10
mikewin
mikewin
569 bodů
7
Nepochopil jsem, proč se tenhle film umístil mezi desítkou nejlepších hororů. Je to jednoznačně komedie, jako všechny Stathamovky - a to píšu s tím, že mám jeho filmy rád. Nemusí se u nich moc přemýšlet, hlavní hrdina vždycky zvítězí a tady klíďo i nad prehistorickým superžralokem, které prostě ve výskoku bodne harpunopu do oka a je hotovo :) Pokud nečekáte něco hlubokomyslného, tak doporučuji.
Rufikus
Rufikus
350 bodů