63%

Komentáře a recenze 48

Lukreczia
Lukreczia
784 bodů
7
Občas je to tedy dost "pipkovský", a to především v první půlce. Ale celkové vyznění filmu je dobré, jako obvykle film táhne skvělá Dakota. :) "Možná, že jsme všechno udělali špatně. Možná jsme se jen soustředili na špatný věci. A teď už je pozdě." ...."Víš, když jsme spolu, připadám si jako já ale lepší já. A přesně o to jde." ...."Když se rozhodnu, že chci kluka, tak si aspoň vyberu někoho, komu se líbím taková, jaká jsem, protože sama sebe dobře znám."
Sheemas
Sheemas
737 bodů
5.5
Odpočinková komedie s občas poměrně zábavnou Rebel Wilson a snesitelnou Dakotu Johnson ve filmu o tom, jak být být single v New Yorku. Celý film je vlastně nekončící párty, alkohol a flirt na jednu, možná dvě noci, sem tam příběh zahraje na vážnější notu, ať už u otázky dítěte, či ztráty manželky, ale nic vážnějšího s přesahem v tom nehledejte. Prostě průměrný film, který zachraňuje těhotná ženská, mimino a budoucí otec.
Květka
Květka
711 bodů
7.5
Hlavní role v podání Dakoty Johnson mě příliš nenadchla. Vůbec mi do té role nesedla. Zato
  • Rebel Wilson
  • Dakota Johnson
marvan
marvan
616 bodů
7.5
Dakota Johnson se mi líbila, roztomilá, Rebel Wilson jsem viděla asi poprvé, ale dobré, příjemný film na rozptýlení.
minimoj
587 bodů
3.5
klasický americký film. Většina filmu se mi nezdála vtipná a nebo americký humor nechápu. Určitě jsou i lepší filmy pár humorných situací film nezachrání. Nejsem single tak možná nechápu situaci takových lidí, nicméně mne film neoslovil a vícekrát bych na něj nešla
perfekta
546 bodů
6
Film jsem viděla, je to příjemné a milé shlédnutí. Ze života, odpočinkový. Úroveň průměrná, hledání vztahů osamělé mládeže. Komedie plná hledání nových vztahů. Žít a užít, to je heslo. Možná se i někdy získá něco navíc. Vhodné pro toho, kdo se chce pouze pobavit a nazáleží mu na úrovni filmu.
Kamil3
Kamil3
527 bodů
8
Jsem v šoku ,že to má jenom 69 procent -aktuálně-,čekal jsem více.Dlouho jsem se zdráhal na to podívat ,i když Rebel Wilson mám rád .A hle je to lepší ,než jsem čekal .Je to vtipný a dobře se na to kouká a celý film jsem se nenudil .No a hudba též ladí výborně k filmu .Sice film asi neřekne nic nového nebo nečekaného ale příjemné odpoledne sním strávíte ..Takže spokojenost 80 procent..
baranovakova6
baranovakova6
445 bodů
9.5
Velice se mi líbilo, jak tento film bourá všechny předsudky o tom, co je být single. I v dnešní společnosti máme potřebu s někým být a když člověk s nikým není, tak je vlastně divný a jakoby postižený, ale právě naopak být single je obohacující. Podle mě si člověk uvědomí co chce, čím je a bude vědět za čím se v životě hnát, ale další faktor je, že si na to každý musí přijít sám a v hlavě se to musí hezky uzrát. Což tady v tomto filmu je krásně ztvárněno, naprosto s tím souhlasím. Jo a mimo jiné si užijete kopu zábavy, velice tento film doporučuji.
  • zábavný a zároveň poučný
  • příběh má úžasnou myšlenku
patrick-sarin
438 bodů
7
Tahle romantika je lehce netradiční, takže nečekejte srdcervoucí scény na letišti a přeslazení vyznání lásky. Je to o dnešní generaci, o vztazích, o sexu, ale hlavně o hledání sama sebe. Sice film asi neřekne nic nového nebo nečekaného, ale příjemné odpoledne s ním strávíte.
Llucinka
411 bodů
7
Tak asi to bude film hlavně pro ženy. Jsou tu čtyři hlavní postavy - všechny ženské - a okolo nich se motají vysocí, pohlední a exotičtí samci. Pak je tu skvělá Rebel Wilson, která je nejlepší kamarádkou na světě a vyzná se v tom zamotaným světě nejlíp. Poučení z toho filmu je, že být single neznamená konec světa protože i tak nikdy nejste sami.