70%

Komentáře a recenze 25

FilipusMuff
FilipusMuff
4 015 bodů
6
Skoro dvou hodinový film, kde dohromady 15 minut zabírá děj a 90 minut se tam snaží budovat atmosféra. - Bohužel z takovéhleho děje se dobrá atmosféra udělat nedá. - Nápad se starym známim kterej začne terorizovat svejma navštěva novo-manželský pár, je super, ale to konečné vyvrcholení tomu udělat nejde a to co tam vlastně nakonec je, je slabý a vlastně i nezajímavý..
leafroller
leafroller
3 023 bodů
9.5
Nevím, jestli je to tím Poirotem, anebo to bylo tak nasnadě, ale přišel jsem na to hned po začátku. To ale vůbec nevadilo, spíš naopak. Donutilo mě to dokoukat film do konce, což by asi vzhledem k velmi pomalému tempu střední části jinak nevyšlo. Je to komorní, tiché a velmi civilní. Navíc žádná mrtvola, zneužívaní, mučení a podobné kraviny, které se ve filmech tohoto žánru obvykle hojně vyskytují. Měl jsem radost.
marie-kolarova
marie-kolarova
2 835 bodů
7
Pomalu stupňované napětí, zdánlivé banality, které evidentně nejsou náhodou. Gordo je takový dobrák, A co mu tedy vlastně jde? Není to střet vyšinutého jedince s normální rodinkou, ale soustředí se na odhalování jednotlivých charakterů. Simon není je milující manžel, jen když Robyn funguje podle jeho pravidel. Jinak ji umí dát najevo s empatií hroší kůže, co si o ní myslí. A proč toho Gorda nemůže ani cítit? Robyn se rozhodne to zjistit. Zpomalené záběry, zdánlivá monotónnost slouží jen k bystření smyslů. Funguje to slušně, jen některé momenty jsou přetažené a namísto času na oddych přichází čas na zívání.
Kamil3
Kamil3
527 bodů
7.5
Tuze chytrý film ,od kterého divák moc nečeká a on překvapí .Pokud si tak jako já nepřečtete o čem vlastně má být tak vůbec netušíte co můžete očekávat.Je to psychologické drama ,které mě bavilo až do konce .Možná trochu předvídatelné ,ale přesto velmi silné .Ústřední herecké trio to zvládlo výborně 75 procent....
Smazaný uživatel
0 bodů
7.5