66%

Komentáře a recenze 49

CarnTheSlayer
CarnTheSlayer
877 bodů
8
Film je rozhodně hezky natočený a jsem s ním docela spokojený. Nuda se naštěstí nekonala a já se příjemně bavil, no i tak mi docela přijde, že film je dost rozporuplný a možná mohl být i lepší. Jinak jsem vcelku opravdu spokojený, jak jsem již napsal.
PRINC180
PRINC180
817 bodů
7.5
Laru Croft jsem si nemohl nechat ujít hru mám a hrál jsem ji tak jsem byl zvědavý co na to režie a scenář.Myslím že se povedl a Alicia Vikander předvedla velice zdařilý výkon moc mě potěšila.Předešlé dva filmy s Angelinou se nepovedly proto jsem rád že se tento povedl o parník lépe.Jsem spokojený dobrý film.Myslím si že podle pc her je těžké natočit super film.
darth vader
darth vader
714 bodů
3.5
Bohužel absolutní nuda. Už od začátku jsem se nudil. Ptal jsem se sám sebe, na co jsem to vlastně do kinosálu přišel. Na dobrodružné pokračování trháku tomb Raider, nebo na další zdlouhavou pohádku. Filmu chybí napětí, chybí mu to pravé dobrodružství. Na druhou stranku, oceňuji visuální stránku, ta se zdařila.
TechCluster
TechCluster
667 bodů
7
Hra tomb raider je za mě lepší. Ale tato adaptace je obstojná.
Pacman
Pacman
586 bodů
7
Asi největší devizou je výkon samotné Alicie Vikander v roli Lary Croft. O košilatých a hlubokomyslných dialozích to není. Tady to opravdu bylo o fyzické přípravě a ve filmu poté vyjádření různých pocitů. Většinou tedy spíš bolesti a únavy, čemuž se není co divit. Tyto polohy však podle mne Alicia zahrála velmi dobře a fyzické útrapy jí člověk vážně věřil. Jediný problém tady mám s tím, že kvůli znalosti předlohy a samotné postavy Lary Croft jsem věděl, že se nakonec nejedná o nic než „pár škrábanců“. Prostě jsem postrádal napětí z toho, jakou nakládačku musí přetrpět, a jaké zase bude předvádět skoky hodné olympijské medaile. Ale celkově vzato je film natočen parádně, dokáže udržet tempo a zároveň pozornost diváka. Jestli tohle bude stejně jako hra znamenat znovuzrození naší hrdinky Lary se ještě ukáže, ale já bych byl rád, pokud ano. Na zadek si z toho asi nikdo úplně nesedne, takže já dávám 70% a kdo nezná předlohu, tak si pár bodíků asi přidá.
Memento
175 bodů
8.5
Laru beru odjakživa jako člena rodiny, už od mládí jsem si neskutečně užila každý díl této neskutečné série, takže jsem s návštěvou kina (byť se mnou nechtěl nikdo jít) dlouho neotálela. Občasné wtf se střídalo s blaženým úsměvem, nicméně i tak se tvůrci mohli více držet předlohy.
richard-bergman
79 bodů
4.5
Na tento film jsem měl poměrně negativní očekávání a musím přiznat, že má očekávaní byla splněna. Po celý film jsem se nudil a kdybychom si z toho s kamarádem po celou dobu nedělali srandu, tak bych se tam asi unudil. Jedinou pozitivní věc, kterou jsem na to viděl bylo to, že efekty nebyli až tak špatné. Jinak bych film doporučil někomu kdo na film jde se svým synem ve věku v rozmezí 9-13 let.