Komentáře a recenze 37

6.5
Poutavě natočený dobrodružný film..
Judinka
Judinka
627 bodů
8
Další zfilmované autobiografické dílo. Po nedávném Nezlomném se v případě divočiny můžeme podívat do současnosti jedné životem zklamané ženy, která jako východisko všech svých problémů hledá v jednou z nejnáročnějších turistických výstupů neboli Pacific Crest Trail – PCT. Bez jakýchkoliv zkušeností se tak vydává Reese Witherspoon jako skutečná Cheryl Strayedová na více jak 1700 km dlouhou túru nejen divokou přírodou, horskými vrcholy, ale zejména svým vlastním nitrem, ke kterému hledá svoji vlastní cestu vedoucí ze všech dosud prožitých problémů. Reese Witherspoon tak jak ji neznáte ve velmi zajímavém snímku a své duchovní cestě.
patrick-sarin
438 bodů
8
Nikdy jsem si nemyslel, že by se z Pravé blondýnky vyklubala takto solidní herečka. Výborný a hodně emotivní snímek.
kurcova-simona
kurcova-simona
419 bodů
6.5
Začátek se trochu vlekl. A člověk si říká. No.. možná to bude nuda. Chvíli mi trvalo se zakoukat. Ale nakonec mě to velice překvapilo. Whiterspoon mám rád a je mi velice sympatická. V tomto snímku dokazuje že je i výbornou herečkou. Jako Cheryl a její očista od špatného života - Nevěry, drog a naprosté lhostejnosti po smrti její matky, ale postupně začíná chápat že tato divoká cesta jí naopak něco dala, tak jako její matka - "Cheryl můžu tě naučit jednu věc. A to je, jak najít svoje lepší já. A když ho najdeš, drž se ho jako o život." A tak vyraží na dalekou cestu přes 1700km , aby si od všeho vyčistila nejenom hlavu, ale i bolestnou minulost. Líbí se mi , jak je to natočené. Kdy slyšíme její vnitřní hlas co si myslí uprostřed pustiny a rozlehlé přírody. A také flashbacky vzpomínek zpět , který vlastně slepuje celý příběh dohromady.
byland
309 bodů
5.5
Moc mě film nevtáhnul do děje, pořád jsem čekala, co se bude dít a ono nic.
Marator
Marator
269 bodů
8
Divočina je emočně silný umíchaný drink. Tvůrcové čerpali z receptu Cheryl Strayed. Když brčkem zaplujete do sklenice ucítíte nemoc, smrt, osamělost, depresi, drogy, sex, krásu přírody, Simona a Garfunkela, divočinu, bolest, strach, pusto, zmar, odhodlanost, vyrovnanost, život. Pohybem brčka nahoru a dolů se vám chutě povědomě vrací. Řekl bych, že skoro každý takový drink jednou ochutnal, ale každý s brčkem zacházel po svém. A abych nezapoměl. Na horním okraji sklenice je místo třešničky Laura Dern a umíchaný je Reese Witherlžící.
hejkalka
216 bodů
8
Film, který mě chytil za srdce svým poselstvím. V podstatě intimní záležitost, kde hlavní roli hraje hrdinka a její cesta k sobě na cestě opravdovou divočinou. Film, který nesedne každému, ale ten koho jeho téma osloví, si odnese silný zážitek, který přetrvá ještě dlouho.
zoouška
zoouška
202 bodů
7
Celkem fajn film, kdo má rád přírodu, jistě se pokochá, ovšem film mi přišel až zbytečně dlouhý, některé pasáže bych vynechala, ale jistě jeden z filmů, které stojí za shlédnutí.
lenacermakova
lenacermakova
181 bodů
7.5
Výborná kniha i film. Stojí to za to. Příroda byla neskutečná. Bylo vidět ze hrdinka si toho dost prožila. Nedokážu si představit,že bych se jednoho dne takhle sebrala a od základů změnila svůj život. Na druhou stranu chápu co ji k tomu vedlo.Reese byla super
Gib
Gib
120 bodů
7
Zajímavý film s napínavým dějem. Celkově nemám rád horory a ačkoliv je tento film hodnocen jako tak to není vůbec tak hrozné. Film je spíše drama které dokáže pořádně napnout během sledování, ovšem během filmu, spochybnujete špatné rozhodnutí hlavních protagonistů.
  • Prostředí
  • Medvěd