Divočina

69%

Komentáře a recenze 37

29 308 bodů
6.5
Tento film se nedá s Útěkem do divočiyn srovnávat. Myšlenka pdobná, zpracování však velmi vázne právě za Útěkem do divočiny. Reese Witherspoon mi v této roli vůbec nesedí a prolínání reality s minulostí působí dosti křečovitě. Dá se na to podívat, ale zážitek mi film přinesl spíše průměrný. všeobecně mám ale podobné filmy rád a je to odpočinkovka s občasnou "intelektuální vsuvkou".. celkově mi vychází 65%.
6
Famózní Reese, která si potřebuje urovnat život, a tak se vydá na trošku větší výlet divočinou. Flashbacky celkem nezajímavé, zbytek dost dobrý. Plus fain soundtrack.
8
Filmaři točili bez umělého svícení na vícero kamer, čímž se jim podařilo docílit velmi zajímavého efektu. Ten film je zajímavý tím, že není precizně výtvarně vycizelovaný, ale funguje v něm citová stránka a emoce, která na diváka dýchá. Právě ta absence stativů a uvolněnost vyprávění je hodně zajímavá. Ocenit je třeba i filmový střih, protože tohle dávat dohromady musela být opravdu fuška.
15 150 bodů
7.5
Lepší než roztahaný Útěk do divočiny, neboť zde se mnohem lépe pracuje s dávkováním informací a stále je co odkrývat. Reese je skvělá a zájem o její postavu nepolevuje, byť řada scén zrovna nepatří k těm pamětihodným (ale řadu scén zase obohacuje El Condor Pasa). Pro mě ale hodnotné i jako vzdělávací dokument - opět jsem se ujistil, že na dlouhou túru do přírody bych vyrazil jedině s partou ozbrojených přátel a s doprovodným vozem, který by vezl basy piv, chladící box a gril. To by byla teprve divočina.
Matli
Matli
8 300 bodů
6
S Útěkem do divočiny se to nedá srovnat. Takové nemastné, neslané.... Reese jsem to trápení moc nevěřil, ani ten jakože těžkej bágl. Špatné to není, příroda je krásná, ale v podstatě se tam nic zvláštního neděje, bejt scénáristou, tak bych ji dal co proto :-) 57%
bidlobox
3 802 bodů
5.5
Tak jsem si myslel, že tenhle film bude "ženskou" verzí Útěku do divočiny, ale nebylo tomu tak. Zatímco Útěk do divočiny byl strhujícím snímkem plným krásných záběrů přírody, Divočina je bezbřehou nudou naplněnou smradem prochozených dámských ponožek a snahou o psychologické přesahy. Ty flashbacky z cesty do dřívějšího života hrdinky vracející se k letům stráveným s matkou a jejím manželem mě neskutečně iritovaly stejně jako sama Witherspoon, která, pokud se nemýlím, byla na tuto cestu přeci jen trochu stará.
Ombak_Penari
2 764 bodů
7
Snímek jistě zajímavý, ponoukající k zamyšlení a možná inspirující v touze bilancovat na podobné cestě svou vlastní dosavadní existenci a přijít na smysl všeho. Ale ve výsledku nezasáhl dostatečně hluboko. Mnohá setkání na cestě se sice tváří osudově a důležitě, ale nenajdou své pevné místo ve skládance niterního bilancování Cheryl a jejího vyrovnání se sama se sebou. Celé to uplyne možná hezky, ale hloubka se v tom hledá těžko a finální poselství tak vlastně není vyvrcholením, ale jen ukončením.
stantheman
stantheman
2 399 bodů
7
profi práce - ale to je tak vše. Tahle utoulaná holka mě moc nezaujala...Dobře napsaný scénář ...hezká panoramata...herecky v pořádku...leč katarze žádná
Kuca25
2 132 bodů
8
Povedený snímek, který překvapivě rychle utekl. Člověk by řekl, že vzhledem k pomalému tempu se může sledování zdát nekonečné, ale já měl přesně opačný pocit. Když film skončil přišlo mi to takové náhlé. Co se týče hlavní role, tak musím konstatovat, že Reese Witherspoon odvedla skutečně perfektní práci. Její výkon se mi hrozně líbil a přišel mi uvěřitelný. Když si vzpomenu na flashbacky, tak ty mi přišli takové nijaké. Samozřejmě dozvěděli jsme se z nich spoustu o Cheryl, ale možná se mohli udělat více uceleně. Co se týče celkové dojmu po shlédnutí, tak film Divočina ve mě zanechal příjemný pocit pochopení a důvod k zamyšlení. Poslední věc, kterou bych lehce vytknul je fakt, že mi příběh přišel celkem neúplný. Možná si budu muset ještě přečíst knížku.
tedoun
tedoun
923 bodů