43%

Komentáře a recenze 40

rkotvald
rkotvald
3 162 bodů
4
Ta lavina odpadů je samozřejmě přehnaná a spíše to vypadá, že se místní "odborníci" přetahovali o to, kdo film více shodí. Wilsonov je ptákovina se sexistickým, rasistickým, xenofobním a fekálním humorem, ale rozhodně tento humor není použit v nějaké nadmíru nesnesitelné podobě a z filmu je na míle patrná nadsázka tvůrců. Ano, ne každému ten humor sedne a ani já se tak u dvou třetin vtipů nesmál, ale filmu se nedá upřít snaha a skutečnost, že je v něm pár povedených gagů, jako celek to nepůsobí špatně a hlavní představitelé, kromě pana Krause, poměrně slušně hrají.
stantheman
stantheman
2 399 bodů
2
škoda času , peněz a námahy ....trapný pokus po všech stránkách ....nechápi jak se může někdo soudný pod tímhle podepsat....
lukas
lukas
1 523 bodů
3
Velká slova v rámci reklamních kampaní. Štědrý rozpočet (50 milionů), známí tvůrci (scenárista Epstein, herečka Pauhofová, Dyk, Macháček). Ale působí to hrozně přepjatě a jakoby bez supervize dramaturga. Téměř pod celým filmem hraje hudba. Člověk nemá možnost domyslet si. Vše je podstrčeno na podnose až pod nos. Otázkou je, proč z projektu odstoupil režisér Strach a nastoupil zkušený reklamní tvůrce Mašín. "Fórky" proti židům, Maďarům a Masarykovi mě nerozesmály. Zajímalo by mne, jak to mají ostatní diváci. Pokus jít mimo hlavní český proud bohužel nevyšel.
tedoun
tedoun
923 bodů
2.5
upřímně odešel jsem v poločase filmu...neví proč geniální herci jako Macháček a Pauhofová se nechali naborovat na tento film
EXpenzza
EXpenzza
747 bodů
3.5
Pan Mašín asi viděl pohádku Jak pejsek a kočička vařili dort. Naházel do kastrolu kousek mazaného Filipa, kousek Adély co ještě nevečeřela a dokořenil to Hotelem Budapešt. Uvařil to a nechal vystydnout. No a já byl jako ten lakomý pes co šel kolem, dort snědl a teď ho bolí břicho. Ono to totiž nebylo vůbec dobré. Ba co víc. Nazval bych to - výpravnou trapnou blbostí. Film byl vskutku výpravný, líbilo se mi to prostředí uliček poválečné Bratislavy i jednotlivé figurky ve filmu účinkující. Bohužel, to co možná fungovalo v knize zde nefungovalo vůbec.
hnidopich
334 bodů
0
Film pro šimpanze po lobotomii.
taliz
taliz
257 bodů
1.5
tak Adéle tento film nesaha ani po kotniky
pejtanek
pejtanek
156 bodů
1.5
Něco otřesného, stupidní, sebevzhlíživá nesmyslná blábolivá a arogantní blbost. A důkaz, že Macháček NENÍ dobrý herec, zatím NIKDY jsem s ním neměl pocit, že mu věřím postavu, a tady o nic víc , přes stylizaci. Myslím, že je velmi těžké hrát dobře v komedii a nemáme moc dobrých herců, kteří to dokážou. U žen je to námět na habilitační práci, třepetalky Geislerová, Tatiana apod. neumějí komedii ani náhodou, křeněním to není.
cesnecka
cesnecka
83 bodů