69%

Komentáře a recenze 47

leafroller
leafroller
3 023 bodů
9
Příběhů o pracháčích není málo a pokaždé, když nějaký vidím, vždy se ptám, kdy má člověk dost. Kolik milionů či miliard je k životu potřeba? Nebo je to zbytečné hromadění na úkor jiných závislostí? Nejspíš ano. Ale není to závislost na hromadění, ale spíše na moci, která s bohatstvím jde od nepaměti. Káčko je ale podle mě trochu jiný případ, jeho to prostě bavilo. Spojily se u něj dvě okolnosti, které mu to vše umožnili: načasování a poznání. Poznal a uvědomil si, jaký cirkus v naší zemi nastolili poslistopadoví politici a měl v tu chvíli prostředky se do toho zapojit. A pak už jen bral Česko jako kasíno, ve kterém házel peníze jen do těch automatů, ze kterých něco padalo. Byla to jen hra. Jak zpívá ABBA: Ve světě bohatých musí být peníze směšné. No a když vidíte, co vše pan K. dokázal, nezbývá než se opravdu smát.
marie-kolarova
marie-kolarova
2 835 bodů
7
Jasným pozitivem je skutečně působivá atmosféra českého podsvětí. Žádné romantické parádičky, ale prvotřídní sociopat. Hlavní slabinou je neschopnost zbavit se pokušení být skrytým dokumentem Krejčířova života. Filmem nás provází mluvené slovo zahrnující diváka spoustou dodatečných informací. Škoda, tyto informace si zájemci mohou dohledat jinak a ve filmu ruší. Atmosféra a dobře vybrané typy působí lépe než tato berlička. Hynek Čermák je famózní, toho Krejčíře tam vidíte v každé minutě. Postavy policistů bohužel patří k nejméně charismatickým a nejsou rovnocennými protihráči.
Ombak_Penari
2 764 bodů
7
Viděl jsem první polovinu a stačilo, gangsterky prostě nejsou pro mě v žádné podobě. Každopádně to je takové nic proti ničemu a dá se na to celkem v pohodě koukat. Robert de Niro a Martin Scorsese to sice nejsou, ale Predrag Bjelac s Hynkem Čermákem taky rozhodně nejsou k zahození a většinou to má i docela spád, takže kdo tomu hoví a nevadí mu dívat se na příběhy hnusné lidské spodiny, tak tady je docela slušný český zástupce.
stantheman
stantheman
2 399 bodů
5
Na domácí poměry dobrý ale vyjít s ním ven ???? O ničem....škoda....takový silný současný příběh by si zaslpižil lepší zpracování...
Azrael93
Azrael93
1 476 bodů
8
Na českou produkci velice, velice kvalitně natočeno. Dobrý výběr herců, Čermák zahrál Krejčíře/Kravjece výtečně. Nebudu se protentokrát nějak rozepisovat, ale vážně se mi po delší době hodně líbil český film. Smutnou stránkou je, že tohle se opravdu v realitě a našem státě děje...
Lukreczia
Lukreczia
784 bodů
6
" V týhle zemi je takový bordel, že nikdo neví, kdo komu co krade." Čekala jsem mnohem víc, nějak se mi to nezdálo herecky (Hynek Čermák i Vlastina Svátková ano) a zpracováním uvěřitelné. Vadilo mi, že se měnila postava vypravěče "průvodce" filmu. S touto tématikou mě mnohem více zaujal Příběh kmotra.
machetetete
machetetete
464 bodů
6
Denně sledujeme ve zprávách, jak je ten svět prolezlý špínou a korupcí. Když pak nad nějakým „podnikatelem“ zlomí i obhájce hůl a pobyt za mřížemi je neodvratný, máme z toho upřímnou radost. Takoví prostě jsme. Nadávání na poměry, které u nás panují, se stalo už jakýmsi folklórem. Ve filmu to máme rádi jakbysmet. Když to tudíž nějaký poměrně mladý dravec za kamerou zabalí do svižného kabátu, předloží několik průstřelů hlav, kufrů plných peněz i odhalených hrudníků, divák je vesměs spokojený. Ten český zvlášť. Jenže většinou to pokazí hodně mizerné dialogy a pitomé situace. Politické thrillery holt u nás moc neumíme. Respektive mě osobně žádný nijak zvlášť nenadchnul. Tady je to jiné. Život Radovana Krejčíře asi není třeba nějak pitvat. Náš „jiný“ hrdina se jmenuje Radim Kraviec. Je to osobité hovado, které je extravagantní, buranské, přesto inteligentní, manipulátorské, původně moravské, přitahující prsatou playmate s hudebním talentem a (ne)zdravou sebejistotou oškubat každého, jenž se nabízí. Vyvázne z pokusu o likvidaci a jeho moc sílí. Jenže rodinná tragédie a pobyt za mřížemi v něm rozdmýchají i instinkty mstitele. Takže jeho oddaný zabiják začne leštit bouchačku. Námět je fajn, dialogy netahají za uši, pocit trapnosti nevzbuzují, děj je přehledný.
jirka-knobloch
jirka-knobloch
379 bodů
7.5
Přiznám se, že nejsem zrovna fanoušek českých filmů,ale tento film mi přišel napínavý a sála z něj skvělá atmosféra českého podsvětí.
sephastto
225 bodů
9.5
Za mně perfektní film. Kdo sleduje zákulisí a čachry machry politiků, tak nemůže být zklamaný. Herecké obsazení za mě na výbornou. A scénář skvělý. Nejenom, že se člověk nenudí a pořád se něco děje, ale taky si zavzpomíná, co se zhruba dělo. Jen tak dál.. na tohle bych šel do kina i 3x, škoda, že jsem nešel již před tím.
KarlosPHA
199 bodů
8