Tokyo Vice

79%
Tokyo Vice
Kriminální drama Tokyo Vice, volně inspirované zkušenostmi Jakea Adelsteina, sleduje cestu mladého amerického novináře do tokijského podsvětí konce 90. let minulého století, kde nic není tak, jak se na první pohled zdá. (HBO Max)

Recenze: Tokyo Vice

Kinobox.cz
85%

Dvě zveřejněné epizody z druhé série plynule pokračují v pohlcujícím vyprávění, v němž hrají prim postavy, jejich úlohy ve striktně strukturované sociální a pracovní hierarchii a také jejich vůle vlastní status quo kontrolovat a využívat. Před nimi stále stojí mnoho zajímavých morálních, osobních i profesních výzev a zatím není důvod k obavám, že by nadějně rozběhnutý příběh nedospěl ke skvělému a silnému rozřešení.

9 335 bodů
9
"Buďto jste naprostý cvok, nebo nejodhodlanější reportér, jakého znám." Když jsem před dvěma lety objevil Tokyo Vice s úmyslem zkusit nasát japonskou kulturu, nečekal jsem, že by něco, co přišlo úplně odnikud mohlo skončit téměř závislostí a já tak týden, co týden vyhlížel další novou epizodu, která by mi poodhalila z osudů amerického novináře Jake Adelsteina svádějícího boj nejen s japonskými podsvětím ale i se specifickým fungování tamních úřadů.. Snadno se stanete fascinováni fenoménem Jakuza, kdy budete doufat v další rozmarné zážitky, které s ní hlavní hrdina prožije. Co začíná, jako příběh o boji za prosazení sebe sama, za překročení xenofobních předsudků, vyústí až k nalezení lepšího já a spravedlivějšího světa, kterého k němu posunete jeho vlastními mechanismy. /1. série/ - Jedinečná příležitost získat práci v prestižních japonských novinách Meičo, to potká jen hrstku vyvolených. Přesto se pokouší příležitosti chopit mladý začínající americký novinář Jake Adelstein, naučil se plynně japonsky a je připraven udělat za dosavadním životem tlustou čáru, splnit si svůj sen a stát se v Zemi vycházejícího slunce novinářskou legendou. Jenže co dělat, když chcete psát o zločinech jakuzy a nikdo se s vámi nebude bavit, protože jste gaidžin.. Musíte něco nabídnout, musíte si vybudovat vztahy s policií a otevřít se světu pohybujícímu se na hraně zákona.. A třeba kápnete na něco opravdu velkého... /2. série/ - Už to znáte, už si myslíte, že víte, co Vás může potkat, ale zatímco jste se minule jen rozkoukávali, tentokrát Vás už nikdo šetřit nebude. Osudy nezlomného amerického novináře v podsvětí Japonska jsou zpět! Ale pokud jste to nepochopili na konci předešlé série, tak Vám to upřesním. To psaní efektních článků o motorkářském gangu, anebo o strastech jakuzáctví, je pryč. Jake má před sebou možnost, jak dohnat japonského bosse klanu Tozawu před spravedlnost, jenže když šlápnete lvovi na ocas, nebuďte překvapení, že se bude bránit.. Ucelenější a dynamičtější vyprávění, které Vám nedá vydechnout. Do poslední chvíle nebudete mít jistotu, že postavy stojí na správné straně, a když tak že Vás jejich přítomnost bude dlouho těšit.. Bez sebemenšího zaváhání vyprávěný příběh o pokusy soudit člověka, který je každým dnem víc a víc mocnější. Jakou cenu má pravda a spravedlnost? Je to nad nebo pod životy vašich milovaných a toho vašeho? // Tokyo Vice vám představí všelijaká japonská zákoutí a přitom ještě zvládne odvykládat příběh o lásce a cti, ve kterém na každém kroku budete přát nepřátelům, aby krváceli.. S náskokem nejlepší seriál posledních let, v jakém Vás bude bavit se vracet do japanistikou fascinovaného světa. Pravda je tam venku pravili, ale to ještě neznamená, že Vám ji bude chtít každý ukázat.. //Nejoblíbenější postavy - Akiro Sato (Šó Kasamacu), Hitoši Išida (Šun Sugata), Jake Adelstein (Ansel Elgort) --- 1. série - 85%. 2. série - 100%. Zákon a pravda by měli stát rovnocenně, tak proč je to v praxi neslučitelné!
VládceVesmíru
VládceVesmíru
5 400 bodů