74%

Komentáře a recenze 51

rkotvald
rkotvald
3 162 bodů
7
Ve vší té změti akčních stathamovek nebo (ne)Postradatelných, stačí Denzelu Washingtonovi vzít kladivo a je "to" tam. Povětšinou klidné tempo funguje překvapivě dobře a více než na nějakou akci se člověk těší na další rozhovor s hlavním ruským zabijákem. Sice by to chtělo trošku méně okatého product placementu a zamyslet se nad pár zpomalovačkami, ale jinak skvělá podívaná.
HappyPiere
HappyPiere
2 773 bodů
8.5
Klišé, samé klišé!!! Ale o tom to celé bylo, je a bude. Super film v tomto žánru.
Edward
Edward
2 487 bodů
9
9/10
stantheman
stantheman
2 399 bodů
5.5
Docela jsem byl naštvaný , že jsem promrhal 132 minut svého života touto zbytečností a mohl jsem se věnovat něčemu úplně jinému ...dále bez komentáře
Kuca25
2 132 bodů
8
Film jsem viděl úplnou náhodou běžet v televizi, ale co jsem se zadíval nemohl jsem se odtrhnout. Denzel Washington tu působí víc drsně než například Sly nebo Arnold. Líbí se mi ta jeho klidnost v tom co dělá. Ví co dokáže, ale nemá potřebu to dávat nijak najevo. Film jako takový je to zajímavý, ale tak trochu plný klišé. Na druhou stranu mě to vůbec nevadilo a sledování jsem si užil. Možná až úplný závěr byl přespříliš.
Larrysbride
Larrysbride
2 072 bodů
1
Denzel Washingto by se zřejmě rád stal Chuckem Norrisem tohoto milénia. No to by si ale nesměl vybírat takový p*čoviny jako Nepřítel pod ochranou či tadytu cipovinu. Takovouhle nudu jsem už hodně dlouho nezažila! Prvních patnáct minut sice slibuje zajímavý pohed na žvot jednoho ne tak obyčejného muže ze sousedství, kdy nic není takové, jak se na první pohled zdá, ovšem poté se film stočí v jednu velkou nezáživnou rutinu, která opakuje jeden vzor neustále dokola až do konce více jak dvouhodinové stopáže. No tohle tedy vskutku ne, takhle by to nešlo. Kdybych za to platila, i to vstupný budu chtít vrátit! Jednu hvězdičku za naprosto brilantní hudbu Harryho Gregsona-Williamse.
wop
wop
1 716 bodů
8
Celý film je prakticky o tom, že Denzel Washington hraje maximálně badass zabijáka, který zabíjí ve jménu dobra. To je vše. Ale dělá to s takovou elegancí a uměním, že je z toho velká zábava. Chvílemi jsem měl pocit, že se koukám na nějaký akční film z 80. let, kde to, jak je hlavní hrdina drsný jako náplň úplně stačí. Za celý film padouchové nenašli na Denzelově postavě jedinou slabinu, za celou dobu se na scéně neobjevil nikdo stejně dobrý jako on. Hrdina projel hordami nepřátel jako horký nůž máslem a mně to kupodivu vůbec nevadilo.
  • badass Denzel Washington
  • kvalitně natočené akční scény
  • Marton Csokas jako padouch, který si myslí, že je badass, ale Denzel ho vyvede z omylu
  • místy akční klišé jak z béčkového filmu
psico
psico
1 671 bodů
8
Denzel Washington se asi dává na drahu samotáře, který je schopen sám pozabíjet kohokoliv, jakkoliv a je mu jedno kolik lidí proti němu stojí. Po filmech Muž v ohni, Kniha přežití je tu další snímek v podobnem duchu a musím říct, že není vůbec špatny. Hold s tímhle chlápkem není nuda a řekl bych, že tyhle role mu docela jdou.
Jiřík54
Jiřík54
1 452 bodů
9.5
Výborný psycho thriller, u kterého je potřeba přemýšlet, což asi ne každý divák akčních filmů je schopen. Výborný Denzel Washington se svou poker face, zajímavá pointa a happy end, který dává naději. A mimochodem naprosto dokonalá hudba.
Jarusu
Jarusu
1 437 bodů
7.5
Kutil Tim v roli zabijáka? Kdepa... To se jen bývalý člen elitního vojenského oddílu pustil do křížku s ruskou mafií. Denzel Washington v tomto (pro mě) docela komorně pojatém akčním thrilleru odvedl skvělou práci a společně s Martonem Csokasem jsou hlavními tahouny celého filmu. Ale dle mého asi ani nebylo potřeba více.