75%

Komentáře a recenze 72

jvempire
jvempire
1 208 bodů
4
Třetí díl je v podobném duchu jako první dva. Jako sci-fi jde o průměrnou podívanou a áčkovými efekty. Jako Star Trek jde opět o velký propadák. Styl filmu i příběh jako celek nemají s atmosférou předchozích Star Treků nic společného. Z nové trilogie je zatím nejlepší druhý díl.
salisbury
salisbury
1 101 bodů
8
Se Star Trekem se Do neznáma vydávat nedá. Tahle franšíza je natolik zavedená, že málokdy umí něčím neotřelým překvapit. Spíše bych poznamenal něco ohledně rutinně skvěle odvedené práce, která umí nejen efekty pobavit. Občas je cítit, že Justin Lin ponechal nůžky ve střižně kmitat rychle a zběsile a já díky tomu blikal víčky jak splašená vrtule větrného mlýna. Rozhodně film nenudí a vzhledem k tomu, že na scénáři spolupracovalo lidí víc než je zdrávo, tak výsledek je na úkor této kvantity parádní. Tomuto týmu scénáristů bych v pohodě mohl svěřit i výměnu již odsloužené čtyřicetiwattové žárovky, aniž bych si z toho musel utírat pot z čela.
davsuch
davsuch
1 057 bodů
5.5
Musím říct, že tento film byl pro mě velké zklamaní. Ze Star treku jak ho znám zbyly snad jen postavy, loď Enterprise, slušivé uniformy a frejzry. Vše ostatní byl průměr, možná ještě horší než průměr, protože se celý film odehrával tak, jako by všechno v něm mělo diváka nějak ohromit. Nejhorší však byl už milionkrát omleté téma hrdiny, který málem zemře za záchranu světa a zlého padoucha, který chce svět zničit nějakou šílenou zbraní. Jediný důvod proč jsme dal o pár procent navíc je fakt, že ve filmu je pár střípků několika hlubších myšlenek, které se vynoří v pauzách mezi rádo by ohromujícími scénami. PS: tento film je další důkaz, že lidé v poslední době preferují jednoduché filmy s velkými efekty, což je smutné
brcolka
brcolka
1 045 bodů
8
Opět předpremiéra od kinoboxu na další velmi dobrý film. I když jsem jako mladý vyrůstal s Picardem a sledoval jsem seriál, tak nejsem úplným fandou Star Treku. Ale filmy mě baví a tento nebyl vyjímkou. Trochu mě zarazilo, že hned na začátku byla zničená Enterprise. Ale zase byla postavená takže dobrý
Ciiiri
Ciiiri
949 bodů
8
Co tak říci... Co jsem poslouchala ostatní, každý má jiný názor... Pro fanoušky, kteří sledují Star Trek celý svůj život, je to stále hrůza, ale už si zvykají... Pro nové příznivce málo akce. Mě osobně se film líbil ze všech 3 novodobých nejvíce. Konečně to byl film, kde celkem lítaly hlášky. Byl akční, ale přesto se stále vraceli nostalgicky k legendárním hercům a herečkám. Film byl i trochu smutný, jelikož odkazuje na smrt dvou herců z filmu a na konci filmu je na ně také vzpomenuto (na Leonarda už ve filmu). Myslím, že to bylo vkusné a moc milé rozloučení. Trochu mi také vadí, že všude nasazují mlaďoučké herce, ale asi s nimi mají dlouhé plány (jako v X-menech). Je to trochu už otrava, když hlavním hrdinům je dvacet... Jinak efekty byly super. A rozhodně půjdu na další. A moc a moc díky Kinoboxu a Premiere cinemas za předpremiéru.
tedoun
tedoun
923 bodů
8
Tenhle nový Star trek byl výborný. Měl nápad, dobře napsané postavy a připomíná mi televizní seriál z roku 1969. Naprosto dokonali triky a postavy. I když pro mně upřímně Startrek je William Shatner a Leonard Nimoy. Připomínám jen to, že původní posádka vydržela 25 let až do šestého filmu. To je jen tak nevidí. I když to nebylo jednoduché a hlavně Nimoy s tím chtěl seknout, dnešní Star Trek je bez navigátora Pavla Čechova, který se zabil autem.
Milena107
729 bodů
9
Star Trek Do neznáma jsem mohla sledovat s předstihem s nejkvalitnějším Dolby Digital ozvučením, což se promítlo i v kvalitě celého mého zážitku z filmu. Známé herecké obsazení s mladým, tragicky zahynulým hercem, Antonem Yelchinem, podalo skvělý výkon a opravdu zaujalo a pobavilo.
KajkaFajka
KajkaFajka
723 bodů
8
Vďaka Kinoboxu som opat mohla navštívit Premiere cinemas v Hostíku a zabavit sa na filmu z iného soudku ako Sebevražedný oddiel. Presto že nie som Trekýs tak sa mi film páčil. Trochu mi tam neseděl Simon Pegg ale svou komediálnosťou to zase odlahčoval. Takže dobré
Pacman
Pacman
586 bodů
6.5
Jak zmiňuje kapitán Kirk na začátku - "Začíná to být trochu epizodické". Pár CGI triků nic moc, ale jinak komornější (ale stále velmi akční) počin. Hodně se mi líbilo rozdělení posádky (nechci moc spoilovat). Příběh má stálou linku, tempo je svižné a stopáž odpovídá obsahu. Možná, kdyby byl kratší a film byl místo toho epizoda seriálu, bylo by to fakt super. Kamera párkrát trochu moc trhaná s nepříliš povedenými přechody (3D tím pádem téměř vylučuji). Hudba minimálně, pro dokres. Kolem a kolem je to solidní film na večer, žádný novátorský počin, ale pokud měli tvůrci natočit něco ve stylu prvních filmů Star Treku (potažmo seriálu), tak přesně takhle.
Aya.chan
Aya.chan
557 bodů
8.5
Mě se "Do neznáma" líbilo možná asi ještě trošku víc než do "Do temnoty". Sice to mělo menší atmosféru a bylo to méně dramatické. A ano opravdu to působí tak nějak seriálově. Ale na druhou stranu, to perfektně odsejpá, má to koule a je to daleko vtipnější.