79%

Komentáře a recenze 53

voleman
voleman
927 bodů
8.5
Je to zajímavé, ale Ohnivý pohár mám ze všech Potterů asi nejraději. Ne že by to byl nějak dokonale natočený film, ale mě přišel dost zábavný a když jsem ho poprvé v deseti letech viděl v kině, tak se mi moc líbil a kvůli němu sem začal mít hodně rád Harryho Pottera a vlastně pak i filmy obecně. Z dnešního pohledu by mě asi připadal jako celkem průměrný fantasy film, a určitě by ho ve všem přebil s dnešního pohledu o moc lépe natočený Vězen z Azkabanu. Každopádně si tohoto Pottera klidně i dnes rád občas připomenu a úplně špatný film to rozhodně také není, ovšem těch 5* dávám spíš z nostalgie.
Pavliss
Pavliss
897 bodů
9
Scénář: Steve Kloves, | Režie: Mike Newell, | Produkce: David Heyman, David Barron, | Hudba: Patrick Doyle, | Kamera: Roger Pratt, | Kostýmy: Jany Temime, Střih: Mick Audsley, | Produkční společnost: Heyday Films, Warner Bros, | Distribuce: arner Bros. Pictures, | Rozpočet: 150 mil. $, | Tržby: 895,9 mil. $ (celosvětově), 290,5 mil. $ (USA), | Ocenění: Kids' Choice Award for Favorite Movie (2006), Teen Choice Award for Choice Movie - Drama (2006), | Děj: V Bradavicích se bude konat Turnaj tří kouzelníků. Zúčastnit se ho smí jen studenti, kterým už bylo sedmnáct let, a tak Harry Potter zatím alespoň sní o tom, že turnaj jednou vyhraje. Jenže když o Halloweenu Ohnivý pohár vyřkne své rozhodnutí, Harry s úžasem zjistí, že je mezi vybranými.
JamesConnorGeek
823 bodů
8
Pro mě o trochu slabší než minulé tři filmy, ale pořád si k Ohnivému Poháru dokážu a také CHCI najít cestu. Příběh je dobrý, postavy taktéž a jejich dospívání a puberta je dobře a uvěřitelně zpracovaná. Jen je škoda, že tenhle díl na mě působí prostě slaběji než minulé filmy. I tak ho mám rád a s nostalgii na něj rád kouknu. 75%
hofmi
hofmi
532 bodů
9
asi nejlepší ze všech dílů, přiměřeně temnoty i kouzel
sisisi
sisisi
441 bodů
9.5
V tomhle díle se začnou dít mnohem závažnější věci. Předtím byl Harry ještě dítětem, které zažilo neobvyklé a nebezpečné situace, ale se smrtí svých kamarádů se setkat nemusel. Počínaje tímhle dílem se Harry Potter mění z filmů či knihy pro děti na dospěláckou záležitost.
Bori02
404 bodů
7.5
Můj nejméně oblíbený díl z Potterovské série. Newellova režie mi nějak neseděla.
Blueknight
376 bodů
9
Tenhle díl mám rád. Vězeň z Azkabanu byl trochu strašidelnější než ty předchozí, ale tenhle zabrousil do starého stylu. Ale věc co se mi nelíbila, byla to že tam bylo moc nepřehledného CGI. Víc se nedá říct doporučuji.
Stoupa34
270 bodů
10
Scéna, kdy Ron dostane společenský hábit mě pokaždé totálně rozseká .-)))) Harry roste, už není malej vyplašenej kluk a na filmu a celém příběhu je to znát. Kdo má rád příběhy Harryho, neměl by si nechat Ohnivý pohár ujít.
Eradancz
100 bodů
7.5
Tak ctyrka harryho pottera je o trosku 5% horsi nez trojka. Tentokrat asi nejakcnejsi dil nemyslim tim celkove ale za ty prvni ctyri dili. Ale v tohle dilu jsou videt mezery v deji. Ten film je moc kratky i kdyz trva skoro dve hodiny a pul. Knizku jsem cetl. Treba tam nedali ten famprpalovy turnah. Kdyz mel zacit uz byli davno pryc to me celkem nastvalo ale porad se mi to libilo ale je to druhy nejhorsi dil.