63%

Komentáře a recenze 43

rkotvald
rkotvald
3 162 bodů
7.5
Moc se mi to líbilo. Viděno bohužel s českým dabingem, jsem ale i tak přesvědčen, že herecké výkony byly skvělé. Divým se, že u žánru není komedie, jsem přesvědčen (nemyšleno sarkasticky), že to tak bylo pojato schválně, jak říkám, něco jako když Tarantino balancuje drama a komedii, ale řekněme více směrem k dramatu, při zemi a ze života. Vždyť je tam Louis C.K., proboha. Začínám mít pocit, že to tu má málo procent, protože to nikdo nevnímal jako "krimi frašku".
beseda
beseda
1 931 bodů
6
120 minut nudy a 9 minut napětí / humoru / akce. Nechce se mi věřit těm 10 nominacím na zlatou sošku. Mé hodnocení: 60%. Viděno: 22.01.2014 (kino).
Volpe
Volpe
1 737 bodů
6
Retro kriminální film z přelomu 70. a 80. let, vtíravě se snažící být přijatelný pro co možná nejširší publikum. V podstatě taková trochu disneyovka pro dospělé. Neurazil, nenadchl a po krátké době vyšuměl.
Pajmen
1 204 bodů
5
Skvělí herci a stylizace 70. let. Bohužel se ukázalo, jak dokáže špatná režie a scénář zkazit film.
Profilová fotka
Smazaný uživatel
764 bodů
7.5
Bez ohledu na to, kolik má film nominací na Oscara a jestli je lepší nebo horší než Terapie láskou, ten film mě bavil. Má v sobě humor i tragičnost, lavíruje naprosto přesně mezi žánry a dává si setsakra velký pozor, aby nepřepadl do některé jedno-značné škatulky. Ačkoli by se dal přirovnat k řadě filmů, nejde o plagiát, jsem přesvědčený, že David O. Russell má svůj styl (určitě se jeho filmy líbí Petru Zelenkovi) a umí mimořádně dobře pracovat s herci. Christian Bale hned v úvodním rovnání přehazovačky ukazuje batmanovský antipól, který vám - pokud nemáte klausovsky dutou část mozku, kde sídlí smysl pro humor - musí vyloudit rohlík na tváři. A Jennifer Lawrence? http://www.youtube.com/watch?v=sk8CMTTDci0 (nemusím snad nic dodávat)
mr.hack
mr.hack
742 bodů
7.5
Tento film doporučuji zejména všem fanynkám a čtyřprocentním fanouškům Krista Bejla – jsem přesvědčen, že z jeho postavy budete na větvi. Pokud mezi ně nepatříte a řadíte se mezi milovníky hlubokých výstřihů, tak si ale taky přijdete na své – Ejmy Adamsovic se s nimi zrovna moc nesrala. Pokud se neřadíte ani k jedné skupině, tak důvodem pro shlédnutí tohoto filmu může být to, že se dozvíte co dělal poručík Columbo předtím než se stal detektivem (nevím proč, ale ten Ital mi ho zatraceně připomínal), či skvělý tip na dárek kamarádovi, jako důkaz opravdového (již jsem jich pár objednal). Jestli Vás nic z toho nezaujalo a jste hnidopich, který rád sbírá důkazy o Americké demenci, tak taky nemusíte zoufat (Aby jeden páprda a řekněme ,,lehká děva,, takhle napálili celou FBI? To se může opravdu stát jenom tam (nebo možná ještě u nás)….Doufám že vás důvody pro shlédnutí zaujali a teď trochu vážněji: Co se týká samotného filmu, tak je zde asi blbost kritizovat výkony herců, scénář či masky. Co si ovšem kritizovat zaslouží je Russellova až okatá snaha o napodobení stylu ala Scorsese, kterému však nesahá ani po kotníky. S přivřením všech očí však stále stačí na 75%
Marator
Marator
269 bodů
6
Špinavý trik neproměnil ani jednu z deseti sošek nažloutlého maníka. A není se čemu divit. Snad jen za hadry bych mu ho dal, ale Velký Gatsby byl velký soupeř a akademici žádné špinavé triky nemají v krvi.
yoco
67 bodů
2.5