68%

Komentáře a recenze 66

p.a.douch
p.a.douch
8 380 bodů
7
Co na to říct? Všeho moc škodí? Starou partu jsem schopný udýchat. Většina nikdy nebyla za shakespearovské bardy, ale mají aspoň charismatu na rozdávání a každý za sebou slušnou kariéru. Mel v roli záporáka perfektní. Ale ty mladý pušky, co to mělo bejt? Film by potřeboval zkrátit o 30 minut (vynechat rádoby filozofické řeči a poučováním + motiv mladší partičky atd.) a byl by na úrovni dvojky (možná i lepší). Akční sekvence samozřejmě přehnané, ale dobré. Velké překvapení ukecaný Banderas a záporák Gibson (i když u toho jsem dobrý výkon čekal). Celkově zklamání, ale neublíží.
  • Banderas, Gibson, Grammer
  • Rouseyová, Lutz, Ortiz, Powell
Tom Hardy
Tom Hardy
8 349 bodů
5
Největší nesmysl, jaký lze o Expendables 3 napsat, je to, že jde o další poctu osmdesátým létům, neboť právě tenhle koncept většinu času film (nutno říct, že zcela úmyslně) nabourává. Pryč je přepálená akce plná testosteronu, krve a hlášek. Nadsázka se, až na pár dobře mířených slovních střel, vytratila a ten jediný, kdo trochu připomíná energii předchozích dílů, je přepálený (ale dle mého poměrně zábavný) Antonio Banderas, jehož role byla nejspíš psána na tělo Eddiemu Murphymu. Klasici jsou tentokrát bohužel naprosto nepodstatní. Buď je jejich prostor na hraně camea (Li, Arnie, Crews, Statham), nebo zkrátka nemají jak excelovat. Mladíčci jsou NAPROSTO nezajímaví a to do jednoho a jediný, kdo celkový dojem trochu zachraňuje, je Mel, který má zase minimum prostoru a naprosto nedůstojný finální fight. A Sly poprvé vypadá, že se celé natáčení nevyspal. Není to vyložený průšvih, jen skrz naskrz průměrný akčňák, který upozadil legendy, aby se přiblížil nové generaci. Děkuji, nechci. Expendables vznikli jako připomínka velké akční éry a jejich úspěch dokázal, že pořád ještě žije dost fanoušků, kteří na tuhle partu rádi vyrazí do kin. Trojka se původně zvoleného konceptu vzdává. Nic proti tomu, ať si série žije vesele dál. Ale už není paradoxně pro fanoušky osmdesátek.
Matli
Matli
8 300 bodů
8
Pokud chci točit pokračování, tak asi chci aby bylo lepší jak díly předtím a to si asi režisér neřekl. Stará dobrá akce to sice byla, ale už to smrdí takovým tím typickým americkým vyumělkováním. Abych shrnul mé poznatky: úvodní akce - velká slabota; finální akce - dost dobrý; zbytečných keců - spousta (dalo se to čekat); obsazení - super; Jet Li - nic nepředvedl (zklamání); celkově akční scény - mohlo by jich být víc; Banderas - nečekaně super (celej štáb by mu měl poděkovat); Snipes - kromě Bladea asi jeho nejlepší životní role (výbornej výkon); výbuchy - počítačová hrůza (jako kdyby nemohli dát pár tisíc dolarů navíc za dynamit nebo C4ku) a nakonec mi chybělo pískání (z filmu Most přes řeku Kwai) a písnička od Eminema, které zazněly v trailerech. 71%
squirrelpool
squirrelpool
7 017 bodů
4.5
jsem asi nějak mimo. Vůbec totiž nechápu co se na tom komu líbí. Předchozí díly šli, ale tohle je vážně hrůza. No, ale tahle série mi nikdy nesedla. Nějak jsem nikdy nepostřehl tu údajnou nadsázku. Mě to přišlo jako pár akčních hvězd co se snaží vrátit osmdesátá léta. Rozhodně jsem neviděl to jak se to prezentovalo. Měla to být parta akčních hrdinů, důchodců co se nebere vážně, ale místo toho je to Stallone, Statham, + komparz. Tentokrát přidaj mladou partu, jako by chtěli pokračovat ještě s někým jiným a ani tentokrát nikdo z týmu nezemře. A to ani po ráně od Gibsona. Ten jednak hrál z daleka nejlíp a jednak nějak nechápu v čem je horší než Stalloneho postava. Navíc ho postihlo to co chudáky před ním - naprosto nedůstojný souboj plus ho nenechali ani předvést muskulaturu na, který makal, podle jeho slov, aby Sly vypadal dobře, až ho zmasí.
SNCIS
SNCIS
6 531 bodů
5
"Jak těžké může být zabít deset lidí? Můžete jich aspoň, pár zranit? Jste k ničemu!" Gibson jako bývalý člen postradatelných na opačné straně barikády. Jeho výkon byl ok, ale závěrečná bitka Stallone versus Gibson zklamání. Celkově oproti dvojce je zde akce průměrná. Sly přitáhne do příběhu i omladinu, nicméně nadšený jsem nebyl, ale spíše mi tam překážela. Proč? Možná proto, že to byli nezajímavý herci, kteří ve finále měli minimum prostoru. "Dejte mi práci! Umím jen zabíjet lidi! A dělám to velmi dobře!" Banderas, kterému se po celou dobu filmu nezavřela huba - byl asi jediné plus. Málem bych zapomněl na vrhače nožů Snipese. "Za co tě dostali?" - "Daňové podvody." Ten krásně zapadl do týmu. Jinak to nic nového nepřineslo a ve srovnání s bezchybnou dvojkou je to velké fiasko. "Tváříš se jako pyšnej, dementní taťka." - "To slovo dementní sis mohl odpustit." - "To byl kompliment." - 50%.
Kinghome
Kinghome
5 293 bodů
4
První díl za 5*, druhý za 4* a třetí nemůžu jinak než jen za 2*, protože mě to nehorázně zklamalo, ono už ve dvojce jde vidět, že to upadá, přitom má víc procent, což doteď nechápu, ale já miluju první díl z několika důvodů, konečně se sešli největší akční legendy a natočili spolu drsný, krvavý film, jako za starých časů, nebáli se toho a srali na nějaký malý haranty, dělali to pro pravé fanoušky a pak přišel ten dement Chuck Norris, kterej zařídil, že dvojka bude pro malý haranty a krev skoro úplně vymizí, ve trojce bohužel pokračují v trendu, protože zjistili, že vydělali víc (jak nečekané) a už se to prodlužuje zase jenom pro prachy, mrzí mě kam to dospělo, tenhle díl mi přišel fakt strašnej, průměrná akce a podprůměrné efekty, jediný pozitivum byl Antonio Banderas, kterej hraje naprosto božsky, fakt mu ta role ukecanýho blba sedla a byl v ní boží, bohužel to bylo to jediný, co mě tam bavilo. Dokonce jsem ke konci usínal, kvůli přetaženýmu času, dvě hodiny je fakt hrozně moc, bylo to zbytečně natažený. Škoda.
cjmafia
4 387 bodů
10
Když jsem viděl první hodnocení, tak jsem si říkal, že tohle bude asi průser. Později šlo hodnocení sice nahoru, ale komentáře byly spíše negativní, takže jsem očekával spíše zklamání, ale naštěstí jsem nadšen. Čert vem, že tam chybí krev a má to méně hlášek, než předchozí díly, já jsem si film užil. Film má skvělé akční scény a hlavně na finále jsem čuměl z otevřenou hubou. Jediná výtka je pro mě jen trošku odfláklý souboj mezi Slyem a Gibsonem (skvělý záporák) s tímhle musím souhlasit. Omladina nebyla zase tak hrozná jak jsem čekal, měla určitě slabší chvilky, ale i mnoho těch silných. Antonio Banderas mě pobavil, stejně jako Wesley Snipes z narážkama na svůj osobní život. Ještě musím zmínit Harrisona Forda, který je opravdu skvělá náhrada za nenasytného Willise. Sečteno a podtrženo: Není to sice nejlepší díl, ale správného akčního fandu, který má rád osmdesátky tento film musí potěšit. 9/10.
6
Sly to drží nad vodou o sto sěst. Míň hlášek sice zamrzí ale to vynahrazují Stallonovi posily Snipes, Banderas a Gibson rozhodně zapadají, hlavně Banderas vyčnívá naprosto vším a všude. Nový tým je sice jen nesympatický kompars alespoň je co zachraňovat. Takže kolem dokola naprostá booooooooooooomba u který jsem slintal od začátku do konce, ikdyž víc hlášek by rozhodně neuškodilo.
rkotvald
rkotvald
3 162 bodů
5
Nuuuuuuuuuuuuuuuuuuda. Prozatím nejhorší díl z Expendables, Snipes je cool v prvních 10 minutách, Banderas hraje sotva komickou postavu a jediný Gibson chápe, jak by to mohlo fungovat, jenže sám na to nestačí.
Profilová fotka
Uživatel
2 840 bodů