Komentáře a recenze 23

2.5
Co je tohle proti Startreku? Ne že by zde byla podobná posedlost Startrekem jako u hlavního hrdiny Velkého třesku, ale pod úroveň Stratreku zkrátka nejdu.
baranovakova6
baranovakova6
445 bodů
6
Myslela jsem si, že to bude více o Bůvech, ale přitom to byl klasický příběh o lásce, rodině, přátelství, prostě klasický poučný příběh pro děcka. Přišlo mi, že je to pro 11-14ti letý holky... Myslela jsem, že to bude příběch o tom, že se nějaký Bův ztratí ze svého domova a teď pozoruje a seznamuje se s lidmi a jejími zvyklosti, místo toho Bůvi totálně lidstvo přetvoří. To je výchova... A docela dost mi vadí, že ve spoustě filmech, hlavně teda v animácích v poslední době je šíleně moc písniček a hitů, které kříčí přes příběh, podle tohle do filmu nepatří...
kojojo
kojojo
420 bodů
10
podle mého názoru je to velmi dobře pracovny film
  • použita hudba dle mého neměla chybu
  • - příběh byl tak středně promyšleny ale najdou se i mnohem horší
pery34
299 bodů
super
SoulMan
235 bodů
9
Totálně ujetej animák a jedna velká jízda. Jak může dopadnout kolonizace Země malejma mimozemšťánkama co si říkaj Buvové a měněj barvy podle nálady:D Aneb co když se potkaj dva vyvrhelové společnosti a vydaj se na cestu a každej z nich chce zpátky svůj život a rodinu. Dokonalá záležitost skvělá hudba spousta super vtípků a dokonce i věci k zamyšlení:) Můžeme hledat společenské paralely nebo se jen bavit.) Film pro každého :D
leriel
213 bodů
8
Zpočátku jsem díky ztvárnění postaviček nejevila o tento film zájem, po nahodilém zkouknutí musím konstatovat, že mě to mile překvapilo.
HezkyHusky
HezkyHusky
150 bodů
4
Po zhlédnutí "Konečně doma" musím říct, že jsem byl docela zklamaný. Dal bych tomu hodnocení 4/10. Zatímco animace byla vizuálně přitažlivá a barevná, děj mi připadal chybějící a předvídatelný. Humor mi také padl a necítil jsem se moc propojený s postavami. Celkově nesplnil má očekávání a zjistil jsem, že jde v nejlepším případě o průměrný animovaný film.
dd.cuba
dd.cuba
114 bodů
6.5
(spoilery) Bylo pro mě fakt hodně těžké rozhodnout se, jak hodnotit. Na jedné straně je tu výborná práce výtvarníků (vlasy Tip jsou prostě perfektní) a několik neskutečně originálních nápadů, na druhé straně dost předvídatelná pointa a až nechutně citově vyděračské scény. Jsou ale dvě věci, které mi vadily při sledování nejvíc. Tou první byly skoky v "náladách" - v jednu chvíli člověk kouká na infantilní taneček pro školkové děti a najednou je tu zpomalený záběr na plačící hrdinku běžící vstříc své mamince. Tou druhou byl naprosto příšerný soundtrack. Hudba Rihanny se asi stylově hodí k pubertální černošce, ale vůbec ne ke spoustě scén ve filmu. Po nějaké době už mě zpěvaččin hlas přiměl přemýšlet o tom, že zbytek dokoukám bez zvuku. Je to škoda, podle mě naprosto nevyužitý potenciál, který skvělá grafika a několik vtipných momentů nezachrání.
Ezz
Ezz
3 bodů