66%

Komentáře a recenze 29

Marchikt
Marchikt
1 585 bodů
6
Sorry jako! Nahlížím na to jako na český film z roku 2004 a podle toho ho i hodnotím. O příběhu se radši bavit nebudeme. Občas vtipný hlášky a momenty, někdy zase dost cringe a trapný. Jinak je to především látka pro teenagery, která je ale v dnešní době zpracována ve spoustě jiných filmů mnohem lépe. Ale já se i tak pobavil a na český film té doby, to je docela nářez. Nářez v tom smyslu, že se toho konečně někdo nebál a zkusil udělat "americkou" komedii v ČR. To jak to dopadlo nechám na vás. + vážně zajímavý střih a dobrá hudba.
hroufie
1 416 bodů
7.5
Nejlepší česká teen komedie. Překvapila mě Lucie Vondráčková, ale hlavně byly zde objeveny dvě hvězdy současného českého filmu - Kotek a Mádl.
Pajmen
1 204 bodů
8
Teenagerovská komedie, která i po tolika letech neztrácí na úrovni. Trapné momenty v ní nenajdete a naopak se dobře pobavíte.
6thSun
1 153 bodů
8.5
Ve svém subžánru špička!
TemnýProrok
TemnýProrok
336 bodů
8
Sice jde o film určený pro teenagery a puberťáky, který má sloužit pouze pro pobavení, ale taky si nehraje na nic víc, což je fajn. Když jsem tento snímek viděl poprvé, dobře jsem se u něj odreagoval. Z tohoto druhu komedií, jde o jeden z těch lepších českých počinů.
lenka234567
lenka234567
250 bodů
8
pěkný, ale víc se mi líbí rafťáci a myslím, že obsazení dívek je bezchybné.....=DDD
MiPro21
221 bodů
7.5
Teen komedie... o mnoho lepší než německé a oproti americkým mají super děj! :)
Marhul28
Marhul28
176 bodů
9
Povedená komedie o dvou teenagerech, který chtěj konečně vypadnout na Vánoce od rodičů a užít si snowboarding, ženský a hlavně mít klid. Jenže všechno se změní když s nimi jede i Marta (Marta, ta Marta, jo tu zná celá parta :D) a bydlejí u svého strejdy se psem Mazlikem....... Moc se mi film líbil, hodně vtipných scén, jedny z nich jsou např. s Tomicovou a Langmajerem u zásypky na uhlí a Už to leze do zatáčky XDD Ikdybych to viděl 50krát, nepřestane mě to bavit. Obsazení perfektní, příběh srozumitelný pro každého. Jsem velice rád, že vyhrál alespoň 1 cenu ze 2 nomimací.