73%

Komentáře a recenze 39

salisbury
salisbury
1 101 bodů
8
Setkání čtyř boxerských rukavic dvou filmových legend Rockyho a Zuřícího býka v jednom ringu jsem si nemohl nechat z nostalgických důvodů ujít ač zde šlo o postavy, které s původní slávou neměly nic společného krom hereckých představitelů čímž je Sylvester Stallone a Robert De Niro(Rocky Balboa vs. Jake LaMotta). Mé očekávání bylo vcelku neveliké a já byl rád, že hned v úvodu jsem byl probrán tvrdým direktem pravého háku, který zbystřil mé smysly a já se bavil pln dojetí nebo mi možná jen slzelo oko od té nečekané rány. Kim Basinger je stále sexy, že bych i přes její věk byl velmi rád za to, kdyby se kolem mě obtočila jak břečťan a Alan Arkin mě opravdu hodně pobavil. V určitých momentech jsem měl co dělat, abych udržel v sobě smích zataženou hrdelní opratí.
voleman
voleman
927 bodů
8.5
Zpátky do ringu bylo poměrně milé překvapení. Setkání Stallona a De Nira dopadlo velmi dobře. V porovnání například s Plánem útěku kde se setkali taky dvě herecké legendy, tohle se mi líbilo o trochu víc. Stallone a DeNiro si ze sebe dělají srandu, hláškují a celý film se nese v takovém odlehčeném duchu. Právě díky tomu, že se film hned od začátku nebere vážně a na nic si nehraje, je výsledek opravdu zábavný. Využívá k tomu různých odkazů na dřívější filmy obou hlavních představitelů, ale také jejich vzájemné poštuchování. Pochválit musím také dobře vybrané písničky doprovázející jednotlivé scény. Zpátky do ringu je poměrně povedená komedie, která je postavená hlavně na legendárnosti Stallona a De Nira. 85%
Fricino
Fricino
501 bodů
7.5
Chytře, protřele, vtipně. To byla jediná cesta, jak tuhle věc ustát ve zdraví. Protože když se dvě největší hvězdy svléknou v ringu, se střihem a akčními scénami je to už výrazně slabší. Jak De Niro, tak Stallone se však drží ve výborné kondici a už podle očekávání jsou ty dialogové sekvence mnohem zábavnější a strhnuvší, nežli ty boxerské, které jsou tu jen aby dokreslovaly mustr příběhu. Je to živelné a mnohdy velmi vtipné. Bez zbytečných slz, sentimentu či otravných reminiscencí.
surowka
303 bodů
6.5