79%

Komentáře a recenze 57

sQelle
sQelle
2 814 bodů
6
Věřím tomu, že kdyby tohle byl první díl, tak je vnímán daleko lépe. Filmaři se oklepali z chyb a efektů, které se jim nepodařilo vypiplat v prvním díle a příběh je stejně dobrý jako v prvním díle. A to je to největší zlo pro tento díl. Tajemná komnata je vlastně stejná jako Kámen mudrců, akorát v trošku jiných kulisách, místo kamene je deník, místo Quirella je Raddle a spousta dalších míst, kde se dvojka podobá s jedničkou. Tak nějak to pak dělá z druhého dílu jeden z nejhorších dílů z této série, ale zase to z toho nedělá špatný film.
nikol125
nikol125
2 781 bodů
9.5
Výborné pokračování v sérii Harryho Pottera. Pobavíte se nad Ronovým strachem z pavouků. Uvidíte jak Harry mluví hadím jazykem a záchranu Ginny, kterou unesl Tom Rojvoj Raddle.
  • Ronův strach z pavouků
  • neviditelný plášť
  • hadí jazyk
  • Argus Filch
  • Tom Rojvol Raddle
alexik789
2 512 bodů
8
Druhý díl Harryho Pottera s podtitululem je stále dosti pohádkový a tady se mi to opravdu líbí. Chris Columbus vytvořil perfektní atmosféru a také perfektního braziliska. Columbus má talent na vybírání herců a i v tomto díle to je znát. Jsem velká fanynka Potter série a jsem mudla.
2 487 bodů
9
9/10
harry456
harry456
2 437 bodů
7
Tajemná komnata byla i ze všech knih pravděpodobně nejslabší a film mi navíc přišel až neuvěřitelně podobný prvnímu dílu. To ovšem neznamená že film není pěkný, herecké výkony výborné (Zvlášť Kenneth Branagh je více než k pousmátí). Kamera a podobné věci také strhující, jen jsem si už připadal jako v nějakém rodinném filmu pro děti, než ve fantasy baladě pro všechny věkové kategorie... Změna režiséra byla již na čase. Good-Bye Columbus
LenkaVL
LenkaVL
2 331 bodů
9
Druhý díl série o Harry Potterovi je také docela vydařený. Tedy trochu strašidelnější ale stejně dobrý. Režisér se nezapře. Létající auto je super. To bych také chtěla. Tedy spíše nějaký kabriolet. Film si udržuje stálost a dobře navazuje na díl předchozí.
  • potterovská série
  • triky
  • Dobby
tomlery
tomlery
2 141 bodů
10
Bylo mi 12 let, když šel film do kin. To bylo poprvé, kdy jsem něco zaslechl o Harrym Potterovi, knihy jsem neměl a první díl jsem neviděl. Vzpomínám si, jak jsem se doma díval na pořad v televizi o tomto filmu, kde o něm mluvili jako o naprosto dokonalé novince a úžasné pohádce pro děti. Babička onehdy prohlásila, že to může být zajímavé, mamka zase řekla, že to musí být pěkná kravina. Když jsem pak oba filmy viděl, byla to pro mě jako nirvana.
Kuca25
2 132 bodů
10
Při mé pouti opětovného sledování Harryho Pottera jsem byl stejně jako u prvního dílu překvapen. Avšak tentokrát to bylo přesně naopak. Zatímco u Kamene mudrců jsem se divil, že to není tak dobrý film jak jsem si pamatoval, tak u Tajemné komnaty jsem si myslel, že mě vlastně tolik nebaví. A hele ono je to o třídu lepší než jednička. Největším vývojem asi prošli vedlejší postavy, které celkově zvedají kvalitu. Začátek u Weasleyových je hrozně příjemný a záporák je tu mnohem, ale mnohem lepší i když je vlastně furt stejný. Pavouci jsou mnohem lepší než chloupek a vlastně celkově se jedná o lepší snímek. Proto je pro mě ode dneška druhý díl Harryho výš než ten první.
karlik4801
1 942 bodů
5
Tajemná komnata nabízí více méně tu samou podívanou jako Kámen mudrců. Fantasy stvoření a kouzelná zápletka. Tady už jsou ale o třídu lepší vizuální efekty, takže aspoň nějaký pokrok. A je to i větší drama, nepůsobí to jako pohádka, ale jako drsnější dobrodružné fantasy.
wop
wop
1 716 bodů