58%

Komentáře a recenze 88

majhan
majhan
453 bodů
10
Doteď na tento film nemohu vymazat vzpomínky z hlavy. Ač myšlenkově slátanina, tak přesto tak neuvěřitelné efekty, animace rychlost a švih se jen tak nevidí. Je to pokoukání, ale nesmí se o tom moc přemýšlet.
keddie
446 bodů
5
Tak se nemůžu rozhodnout, jestli je to film s docela dobrým námětem, který má samozřejmě úžasnou digitální animaci, ale příšerný vzdušný souboje. Nebo je to akční scifi film nabušený parádníma efekta, ale se slabším příběhem. Asi je to mix obojího. Řekla bych, že Wachowští věděli, co točit, jen se jim to zase nepovedlo. Podle mě stačilo zredukovat (po vzoru Riddicka) akční scény, mohli ušetřit značnou část rozpočtu a určitě by to bylo koukatelnější i výdělečnější
sisisi
sisisi
441 bodů
5.5
Předvídatelný film, akční scény nestály za nic - přišlo mi, že se kamera jen a jen točí a hrdinové jsou kolem sebe jen omotaní a vůbec nebojují. Konec se mi taky nelíbil, pochybuju, že bych po tom, co vlastním Zemi, s chutí dál omývala záchody. Předpokládám, že bude další díl, protože velké množství věcí skončilo nevyřešených, nevím ale, zda bych se na podobný film chtěla jít kouknnout.
lord
lord
423 bodů
2
Co k tomu říct. Vydal jsem se na sci-fi a viděl jsem béčkovou pohádku o popelce, ve spojení s telenovelou a romantickou komedií.. Prostě velké galaktické nic. Na začátku jsem pořád čekal, kdy mě děj chytne, ale marně. Spousta krásných šatů, vesmírné lodě vypadající jako královské kočáry. Spousta dialogů o ničem. Celkově bych to ohodnotil jako film pro začínající zlatokopky, pro holčičky, děti... 20% pouze za některé vydařené vesmírné záběry.
cirkusačka
cirkusačka
388 bodů
5
Film, který mne nezaujal - na rozdíl od zbytku rodiny..připomíná Hvězdnou bránu. sekvence bojů ve vesmíru mi připadají zbytečně dlouhé, ale na druhou stranu efekty jsou hezké a film je udělán dobře..jen prostě sci-fi nemusím...
mausis
mausis
370 bodů
Nebavilo mne to. Přišlo mi to fádní, nezáživné, bez děje a bez nápadu. Sice efektní, ale stejně jsem u toho nevydržela sedět. A to se mi stane málokdy.
TerkaCZ
TerkaCZ
354 bodů
6
Nevím jak to říct, bylo to trochu...zvláštní, místy mě hlavně děj docela udivoval. Pěkné efekty a hlavně dobré obsazení, ale že jsem měla tušit, že můj oblíbenec Channing bude lítat na nějakých botách a postrádat svá křídla, hmm. V kině se na to koukalo fakt dobře, výborná atmosféra.
mkubalikova
mkubalikova
313 bodů
5
Já jsem celou projekci přemýšlela, jestli je fakt možné, že mluvící mýval má větší charisma než Channing Tatum. Pak jsem to pochopila. Channing měl za úkol hrát geneticky upraveného psa s ustřiženými křídly, čož dopadlo stejně debilně, jako to zní. Od té doby, co jsou z bratrů Wachowských sourozenci Wachowští, jde kvalita jejich filmů do háje. Dvě hodiny jsem v kině prozívala, jsem moc ráda, že jsem za vstupenku nemusela zaplatit. P.S. Viděla jsem správně Tančící dům?
zrzinda2408
306 bodů
4
Spousta efektů, absolutně žádná hloubka, předvídatelná zápletka a nemastný neslaný konec. Je to opravdu směsice ze které člověk nemá ani dobrý pocit po titulcich. Očividně pokus o to, aby mohlo byt spoustu pokracovani, ale doufam, ze nic nebude :) Tolik nesmyslnych bvlbosti v jednom filmu jsem jste nevidela. Je to slátanina.
Pegas1632
Pegas1632
299 bodů
6
Může obsahovat spoilery :) Jestli čekáté akční romantickou vesmírnou story, děte na to. Jestli čekáte našlápnutej originální či revoluční snímek, no tak raději zůstaňte doma. Stručné shrnutí: Channing Tatum je sexy, lítající boty chci taky, dialogy psal někdo po lobotomii, po vysvětlení scény se včelama jsem si přála lobotomii já, a bod dolů za to že Sean Bean neumře :) Sečteno podtrženo, fajn popkornová zábava.