83%

Komentáře a recenze 112

voleman
voleman
927 bodů
9.5
Tak tohle se opravdu hodně povedlo. Poslední filmy Briana Singera byly spíše průměrné a tak jsem se hodně bál aby dokázal navázat na kvalitu jeho původních dvou X-menů, kteří patří k tomu nejlepšímu z filmověkomiksového světa. Naštěstí se mu to povedlo, a tyto jeho dva předchůdce dokázal i v lecčems předčít. Hlavně je třeba pochválit skvěle napsaný a propracovaný scénář, který dokázal bravurně skloubit minulost s budoucností. Singerovi hrálo do karet také skvělé obsazení, díky němuž má každá postava svoje výrazné charisma, které film také žene kupředu. Hlavně jako obvykle Hugh Jackman, a také Michael Fassebender zde jako již v První třídě herecky exceluje. Začátek je sice dost akční, ale právě akce se po chvíli utiší, a na scénu pak po zbytek filmu přijde hlavně silný a poutavý příběh, který rozhodně ani chvilku nenudí. Po trilogii Temný rytíř, je pro mě právě tento díl X-Menů společně s První třídou vrcholem v komiksovém žánru. 95%
tedoun
tedoun
923 bodů
10
Dnes (21.05.2014) jsem byl na před premiérovy X-Mena (díky kinobox) a mohu potvrdit, že to je snad nejlepší X-Men ze všech dílu, opravdu podle comicsu, jen mě vadí to, že Wolverine pořád není ten Wolverine, kterého znám v comicsu, pravá postava Wolverina takhle vypadá http://img3.wikia.nocookie.net/__cb20120907030541/marveldatabase/images/9/96/James_Howlett_(Earth-616).jpg no posuďte sami. Ale jinak dávám pro tenhle film snad 10 hvězdiček a už se těším na blue-ray!!!
Lucyen
Lucyen
919 bodů
10
Film naprosto super, ještě v předpremiéře, mohu jen doporučit :) Takhle nafixovaná na plátno jsem už dlouho nebyla :) Jen mě zarazilo, že Paquin je v titulcích před Page, když se tam mihla tak na 3 vteřiny.
majk123
majk123
884 bodů
7.5
velmy pekný x-men jeden z nejhezčích si myslím doporučuji
EXpenzza
EXpenzza
747 bodů
7.5
Velká komiksová pecka, která zašla dějově dál než kdokoliv v žánru předtím a možná ještě o trochu dál, než by bylo správné. Spousta famózní akce: hlavně ta z budoucnosti (ve 3D jsou ty hrátky z prostorem velký požitek) a Quicksilver. Moře skvělých herců. Božské interakce mezi postavami. Ve finále retro dějová rovina pokulhává, ale přesto potěšení veliké.
KajkaFajka
KajkaFajka
723 bodů
9
Pro mě asi najlepší film ze serie X menů. Krásné zpracování jak vizuálně tak zvukově. Vhledy do minulosti a přinesení vývoje jednotlivých postav. Moc pěkné. A stejně asi najlepší je Wolverin
gde
gde
648 bodů
9
Když jsme šel na předpremieru s Kinobox, bál jsem se možného klišé v podobě resetu serie, že výsledek bude tomuto faktu velmi silně podřízen. Osobně jsem však byl mile překvapen. Děj byl neobsahoval hluchá místa. Jako fanoušek X-men jsme nepotkal žádnou razantní novinku, děj, který bych nechápal nebo postavy, které bych neznal. Uznává že člověk, který by viděl tento film jako první z celé serie by byl dokonale zmate :). Další čeho jsem na tomto filmu bál bylo, že by mohl být stejnou fraškou jako byl Wolferine, což díky lepšímu ději, vyššímu budgetu se také naštěstí nestalo. V celku musím film hodnotit velmi kladně. V kině bylo vidět, že je hodně filmových fanoušku, většina počkala na after credits scene. Bylo úsměvné slyšet, "Hele, to je ten prďola, co je ve hře o trůny"
Kick077
Kick077
596 bodů
9
X-Men budoucí minulost je parádní akční film, ve kterém se ještě navíc hodně povedlo přecházení v čase. Až během filmu mi došlo, proč ten název. Prvních několik minut mně trochu zaskočilo hned na začátek. Předtím jsem viděl akorát První třídu a čekal sem něco jinýho. Každopádně po úvodním dezorientování se to srovnalo a moh sem spokojeně koukat. Celou dobu to běželo, dokonce i pár vtipných scén, quicksilverova akce v kuchyni byla fakt parádní.
memphistto
499 bodů
10
Velmi intenzivní začátek, kdy film vtáhne do děje a scéna s quicksilverem jsou nezapomenutelné části filmu. Ale je pravda, že Xaviera mohli uprostřed trošku osříhat a vynechat ty opilecké žvásty. Nicméně je to pořád jeden z těch filmů, na které se velmi rád podívám ještě jednou. :)
Socna
471 bodů
8