83%

Komentáře a recenze 112

Azrael93
Azrael93
1 476 bodů
8
Takže ... Můj názor je trochu rozporuplný. Film se mi určitě líbil, herecké výkony dobré, ale zkrátka ... už na mě nedýchala ta atmosféra X-Menů. První třída nastavila laťku opravdu hodně vysoko, ale Budoucí minulosti se podle mého prostě nepodařilo jí přeskočit, ani dosáhnout. Neberte to tak, že bych film vyloženě kritizoval, a pokládal ho za špatný, to ani náhodou. Jako celek působí velmi dobře, ale v mých očích prostě má jisté nedostatky. Dal bych 3,5* ale kvůli Peteru Dinklageovi dám 4* :)
Jiřík54
Jiřík54
1 452 bodů
8.5
Přestože neznám předchozí díly X-menů, tak jsem byl s tímto posledním naprosto spokojen. Nabízí vše, co má dobrý sci-fi akční film nabídnout. Dobrý scénář s logickým příběhem, skvělé triky a v neposlední řadě i dobré herecké výkony a velkou hvězdnou společnost v čele s Hughem Jackmanem, Michaelem Fassbenderem či Jamesem McAvoyem. Rozhodně jsem připraven zhlédnout i díly předchozí. :-)
Crreed
Crreed
1 291 bodů
8.5
Dnes poprvé se mi podařilo zavítat na předpremiéru nějakého filmu,a musím podotknout,že úvodní zkušenost dopadla na výbornou.Takto příjemně strávených 132 minut s výtečným blockbusterem nejnovějšího X-Mena se skutečně vyplatilo./Dodatečně velice děkuji za pozvání Kinoboxu.cz/. Očividně nejenom já si užíval Singerovo právě přivedené,celuloidově vonící novorozeně na svět s labužnickou chutí fanouška,milujícího souvislé řady snímků určené k promítání,ale i celý,lidmi nacpaný kinosál.Pár chybiček by se samozřejmě jako tradičně našlo,ovšem celkově převažují pozitiva,nadšení a spokojenost.Nemá smysl tady vyjmenovávat všechny klady,pouze zmíním úžasné herecké výkony Jamese McAvoye s Michaelem Fassbenderem,kterým zdatně sekundovala Jennifer Lawrence (ona umí věrohodně stvárnit danou postavu,též vypadá zatraceně sexy i v tom modrém overalu,co má na sobě.-).Dále pak klasicky kvalitní,konstantně provedená úloha Hugha Jackmana (nenáležím ke 4% menšině,ani se neřadím mezi ženy,stejně se k tomu vyjádřím-jeho tělo je prostě dokonalé,při nahé scéně u zrcadla to sálem jenom zahučelo obdivem.Nejedny dívčí kalhotky nepochybně doznaly újmy z Loganovy vizuální přitažlivosti.-) .Zatím dávám 85%,počkám si na Blu-ray s podrobnou domácí projekcí...{Zhlédnuto - ve 2D,Premiere Cinemas Praha Hostivař 21.5.2014,přirozeně - v anglickém znění s titulky}
  • Quicksilverova neskutečně vtipná akční scéna v kuchyni.Humor,zábavné záběry s dialogy
  • Excelentní herecké výkony(F,L,J,M...)
  • Zajímavé prolínaní minulosti s budoucností
  • Napínavý děj-nenudil jsem se ani chvilku
  • některé postavy byly hodně upozaděné,měly minimální prostor k vyjádření
  • Okoukané technické prostředky z jiných filmů od Marvela(Sentinelové a jejich vesmírné koráby jsou hodně podobné jako v Thor 1 a 2)
jvempire
jvempire
1 208 bodů
9
Další výborné pokračování X-menů. Velice dobře udělané spojení staré a nové party.
Jakub.Selesi
Jakub.Selesi
1 166 bodů
9.5
Předpremiera filmu byla vynikající, na to že jsem ostatní X-meny ještě neviděl a ani mě to nijak neláká, tak musím ocenit autory filmu, který byl vážně excelentní... Opravdu příjemně strávený čas u filmu, který se vážně povedl. Asi nejvíce mě rozesmála scéna v kuchyni, kulky prorážející kapky a neuvěřitelné spomalení všech přítomních a pohraní si s jejich osudy? Zajímavý pohled... Naopak jsem celkem váhal u konce filmu... {Zhlédnuto - Projekce Kinobox.cz (Premiere Cinemas Praha Hostivař) 21.05.2014}
  • Herecké výkony
  • Prolínání (minulost a budocnost; tedy spíše přítomnost)
  • Kamera, zvuk, scénář
  • Vizuální efekty
  • Maličkosti (-5%; tedy dal bych -2% ale jde jen 5)
kendzi
kendzi
1 095 bodů
9
Další super pokračování X-menů
michaela159
michaela159
1 045 bodů
9
Naprosto mne dostali vizuální efekty, herecké výkony (zvláště James McAvoy), režie a scénář. Naprosto jsem si film užila a doporučuji všem, kteří jsou fanoušci akčních filmů s dobrým scénářem. Pokud se na to chystáte a neviděli jste X-Meny (ani jeden díl), zajisté tak učiňte.
Yancl
Yancl
1 020 bodů
8
Obecně beru X-Meny jako kvalitní scifko s výborným audiovizuálem a poměrně slušným námětem .. ale nepůsobí na mě dechberoucím dojmem či neuvěřitelnou filmovou střelou, která by se řadila do mých TOP žebříčků. A stejný názor si držím i na "Budoucí minulost" ... hódně kvalitní filmek, perfektní vizualizace a nápady, ale toť vše. Po závěrečných titulkách jsem byl spokojen, bavil jsem .. ale že by se to vyrovnalo pocitu jako třebas u "Na hraně zítřka" , to ne. Zkrátka a jednoduše řečeno, jedná se o další díl kvalitní série, který nevybočuje ze svého pojetí a záruka zábavy je jasně daná.
Rapaport
Rapaport
1 016 bodů
9.5
Výborné, nejlepší x-menovský film. Všechno hrálo tak jak má a sedělo to. Dokonalé skloubení starých a nových x-menů. Hugh Jackman je úžasný Wolverin, ale nejlepší byla scéna s rychlíkem Quicksilverem. Žádná hluchá místa a akce přesně akorát. Magneto je správný záporák a Wolverin opět dokonalý anti-hrdina. Film se mi líbil moc a rozhodně ho doporučuju všem i nefanouškům.
Ciiiri
Ciiiri
949 bodů
9.5
Velmi povedené "pokračování" X-menů. Byla jsem velice zvědavá na tento díl, sliboval mnohé... Velice mě potěšil svojí vtipností, vhodné i zajímavé propojení starého a nového světa i starých a nových postav. Některé scény jsou vážně dokonalé svou originalitou a vtipností. Magnetovo vystoupení je ovšem přehnané, vzhledem k tomu, že nemá mít takovou sílu. Film mohu jen doporučit je to skvělá podívaná. Moooc děkujeme Kinoboxu za projekci, a těšíme se na další :-)
  • rozhodně vtip
  • budoucnost - minulost přemaz
  • napínavý děj