Komentáře a recenze 36

7.5
Rozjezd filmu s atmosférickou kamerou byl 100%, ale pohádkový konec o obětování hodnocení srazil
Pas
Pas
6 225 bodů
6.5
Solidní duchařina Nijak objevný ale přesto povedený a občas i řádně děsivý horor z produkce Guillerma del Tora. Atmosfericky povedené a některé scény podpořené speciálními efekty, byly opravdu děsivé. Škoda horšího konce, který předchozí děs a atmosféru zcela postrádá.Tady by se F.A Brabec nemusel stydět za svou Polednici ve Svatební košili...
Kinghome
Kinghome
5 293 bodů
6
Velké zklamání. Podle prvních ohlasů jsem čekal něco úžasného, něco co mě posadí na zadek a já budu jen nevěřícně koukat jak to je skvělé. A hovno z toho. Průměrný horor s béčkovým duchem a nezáživným koncem. Dokonce si už ani pořádně nepamatuji většinu filmu. Vůbec mě to nebavilo. To jsem zase jednou naletěl lidem tady na CSFD. Ale už se hodnocení snižuje. Ani se nedivím. Takovýto horror si zaslouží 60%. Škoda takového potenciálu. Mohla to být skvělá lekačka nebo horror s pořádným příběhem a není to ani jedno. Čekal jsem víc.
Zbyndex
Zbyndex
3 611 bodů
8
Takový ten horor, při kterém nevidíte jen úpěnlivou snahu autorů o strašení, ale i trochu honosnější filmové tvorby. Jak jsem viděl na začátku v titulcích jméno Del Toro, věděl jsem, že nebudu zklamán. Sice jsem nebyl tak polekaný, ale důvěryhodnost prvků filmu, kterou jsem cítil se mi líbila. Nikolaj Coster-Waldau mi připomněl můj oblíbený seriál Games of Thrones a tudíž další plusové body. It means 75%
saboter
saboter
3 564 bodů
8
Velmy originální nápad který ale shazuje fakt že podstatňe nepřináší nový styl hororu a to tim že si občas hraje krom děsivisti což filmu v první tříčtvrtine de absolutně skvěle i na emocialní
  • hudba
  • atmosféra
  • herci
  • konec
  • hraní si na emoce
PeterFRiusJilek
PeterFRiusJilek
2 462 bodů
6
Kto nemá očakávania, tak klasický predvídateľný horor, ktorý ide trošku do rozprávky.
karlik4801
1 942 bodů
7
Mama je další příklad toho, že horor může být proveden jako průměrný film a ne jenom jako blábol. Lékařské prostředí tvoří zajímavý děj pro celý film a zároveň otevírá bránu pro to co se děje v domě, kde se to všechno odehrává. Lekací scéna je asi jen jedna a zbytek tvoří digitální Samara. Jediná postava která působí aspoň trochu strašidelně je Victoria, kvůli scéně s doktorem. Dobrá podívaná.
michaela159
michaela159
1 045 bodů
7.5
Vcelku zajímavý příběh se zajímavým koncem a atmosféru to má taky. Mama je zajímavě udělaná, i když působí až trochu moc počítačově a tak nějak připomíná Mozkomora. Pár strašidelných scén tam je, ale že by některé z nich vyvolaly hrůzu nebo překvapení, to se říct nedá. Bohužel se nějak nemůžu zbavit dojmu, že chvílemi je to trochu suchý a dalo se z toho vyždímat o něco víc. Ale když srovnám s ostatními horory, tenhle obstojí celkem dobře a to hlavně na dobrém příběhu.
dráza
dráza
888 bodů