Komentáře a recenze 41

7.5
Rozjezd filmu s atmosférickou kamerou byl 100%, ale pohádkový konec o obětování hodnocení srazil
Motinski
Motinski
7 387 bodů
7
Žánrovka ako každá iná. Príbeh nepatrí k objavným ale má v sebe niečo aby som film radil k výnimočným. Možno je to celkovou atmosferou, možno výtvarným spracovaním hlavného bubáka alebo tým že Jessica je jedna z mojich ubľubených herečiek. Aj hra s farbami v niektorých scénach bola fajn, tam bolo cítiť Del Tora v produkcii. No proste príjemne prekvapenie v rámci hororov kde si ale v závere uleteli viac ako bolo treba. Skôr by mi to pasovalo do iného filmu ale nič iné ma výraznejšie neiritovalo.
Janíček
Janíček
6 291 bodů
6
Zaújmavý námet ale prevedenie tuctové. Jessica Chastain sa na úlohu nehodí a jej postavu je jej ťažko uveriť. Ako horor nevystraší, pozerať sa však dá. V Del Torovej réžii by to ale dopadlo lepšie.
Pas
Pas
6 225 bodů
6.5
Solidní duchařina Nijak objevný ale přesto povedený a občas i řádně děsivý horor z produkce Guillerma del Tora. Atmosfericky povedené a některé scény podpořené speciálními efekty, byly opravdu děsivé. Škoda horšího konce, který předchozí děs a atmosféru zcela postrádá.Tady by se F.A Brabec nemusel stydět za svou Polednici ve Svatební košili...
celticek
celticek
5 916 bodů
6
Jo, bylo to dobré. Váhal jsem, ale nakonec 4 hvězdy nedám. Po dlouhé době mi přejel mráz po zádech a to se cení. I ten závěr se mi líbil. Rozhodně svěží vítr do vod unylých hororů. Pár hodně dobrých scén, škoda, že jsem se na to nedíval v noci, je tam hodně stínů a venku je strašné světlo! Jo, Jessica vypadá luxusně, ten rockový vzhled jí sedne.
Rollman1
5 557 bodů
4
Hodně velké zklamání. Čekal jsem, že budu pod dekou schovaný, držet si u toho svého..... medvídka a třepat se jako eskymák při souloži. Bohužel, nestalo se tak. Smál jsem se, cukl jsem maximálně, když mě má přítelkyně štípla do stehna a místo medvídka jsem držel kozu. Film je spíše taková pohádka pro dospělé, ale žádné erotické scénky nečekejte. pokud se díváte v noci nebo přes den, je to jedno, atmosféru to nemá, Mama vypadá jak kdyby vylezla z parního válce a celkově je film sled nudných okamžiků a dialogů.
Kinghome
Kinghome
5 293 bodů
6
Velké zklamání. Podle prvních ohlasů jsem čekal něco úžasného, něco co mě posadí na zadek a já budu jen nevěřícně koukat jak to je skvělé. A hovno z toho. Průměrný horor s béčkovým duchem a nezáživným koncem. Dokonce si už ani pořádně nepamatuji většinu filmu. Vůbec mě to nebavilo. To jsem zase jednou naletěl lidem tady na CSFD. Ale už se hodnocení snižuje. Ani se nedivím. Takovýto horror si zaslouží 60%. Škoda takového potenciálu. Mohla to být skvělá lekačka nebo horror s pořádným příběhem a není to ani jedno. Čekal jsem víc.
Zbyndex
Zbyndex
3 611 bodů
8
Takový ten horor, při kterém nevidíte jen úpěnlivou snahu autorů o strašení, ale i trochu honosnější filmové tvorby. Jak jsem viděl na začátku v titulcích jméno Del Toro, věděl jsem, že nebudu zklamán. Sice jsem nebyl tak polekaný, ale důvěryhodnost prvků filmu, kterou jsem cítil se mi líbila. Nikolaj Coster-Waldau mi připomněl můj oblíbený seriál Games of Thrones a tudíž další plusové body. It means 75%
saboter
saboter
3 564 bodů