Komentáře a recenze 39

2 399 bodů
Dobrá filmařina , zajímavý příběh, drsný akorát , dobré obsazení - ale zázrak se nekoná.
farb
farb
2 064 bodů
8
Krví, potem a chlastem nasákla drsná chlapácká podívaná, jakou zvládne umíchat jen John Hillcoat. Skvěle zrežírovaný a zahraný (Tom Hardy! - a Jessica...) intenzivní zážitek, který mi místy poněkud přímočařejší a předvídatelnější scénář nemůže zkazit. Brutální pecka!
karlik4801
1 942 bodů
10
Konečně film, který stojí za to díky scénáři a ne kvůli vizuálním efektům, od roku 1994. Málo Gary Oldmana, hodně LaBeoufa. Pearce je sakra dobrej slizák na přesdržku. Film jakoby dával najevo jak je Tom Hardy dobrý herec v podobě Forresta. Opravdu se jedná o skvělý film s dobrým scénářem. Film o prohibici, který šel do kin když u nás prohibice trvala.
salisbury
salisbury
1 101 bodů
9
Film, který mě dostal do stářím zbídačených kolen. Byl jsem uchvácen příběhem dle skutečné události, který mě nenechal se unášet na klidné vlně pohody. Soudržnost bratrů Bondurantových, kteří plují proti proudu a nenechají se za žádných okolností tím proudem strhnout mě naplňoval pocitem soudržnosti. Tom Hardy opět ve skvělé formě s hlasem hluboce bručícím jak spokojený Grizzly, Shia LaBeouf jehož jméno doteď nejsem schopen řádně vyslovit se zhostil své role snad jako nikdy a Guy Pearce byl natolik přirozeně zlý, že jsem měl chuť mu pěstí natrhnout plátno.
jakub.polak
181 bodů
7.5
Dobrá podívaná, neznal jsem dopředu téma filmu: prohibice, tak jsem se celý film smál, když jsem si uvědomil souvislosti s aktuálním děním v ČR. Kdyby Guy Pearce měl trochu šediny, mohl to být dokonalý ministr Heger :) Bohžel mi film přišel delší než byl a chvílemi přehnaná brutalita mi taky úplně nesedla. Uzavřu slovy Forresta Bonduranta: "hmm!"
safraja5
safraja5
53 bodů
8
Film který se opírá hodně o herecké výkony bez kterých by film nebyl jaký je. Jedná se tu o dvou hodinovou podívanou s pěknou vizuální stránkou a celkem obyčejným příběhem zasazeného do období prohibice a tím pádem i do doby kdy si každý chtěl říct o úplatky. Příběh není až zas tak strhující a není nějak zvlášť komplikovaný což je jedině dobře. Bohužel pro mě jen lehký nadprůměr v podstatě jen díky hercům…