79%

Komentáře a recenze 14

farb
farb
2 064 bodů
7.5
Příjemně krvavé a s brilantními herci. Člověk musí ocenit Fullerův plán - Hannibalovu mistrovskou manipulaci - , který na pozadí jednotlivých epizod naplňuje, přičemž kompletní obraz má divák možnost uzřít, až na samém konci seriálu, kdy do sebe vše zapadne. Za to palec nahoru. Jen by nemusely kulisy tvořit mnohdy zvláštní případy a jejich možná příliš uvalená a zkratkovitá vyústění (Totem, vrah s "andělskými křídly" a jeho nemožná sebevražda ...) 1.Sezóna - 70%.____________Druhá sérka výrazně lepší. Vynutí hlavního děje jednoznačně zajímavější (šílené vraždy ustoupily do pozadí a konečně se naplno rozjíždí fantastická manipulativní hra). Každý díl stočí události nečekaným směrem, aby to nakonec dotáhl do šokujícího, krvavého a zcela nečekaného finále, které v základu vycházi z hlavních knižních pilířů, ale protáhne se k nim vlastní cestou. Mnohé čtenáře tohle utnutí asi rozhodí, ale Fuller hraje s Hannibalem svojí hru a ukončit to takhle, to chce pořádný koule. A to se cenní. 2. sezóna - 80%.
kijifa
kijifa
335 bodů
9
Bez debat, Anthony Hopkins byl jako Hannibal skvělý. Ovšem Mads Mikkelsen je neskutečný. Ačkoliv je pravda, že především v první sezoně, je Hannibal víceménně vedlejší postavou, která jen nenápadnými manipulacemi řídí vývoj celého děje. Celkově můžu říct, že první sezona je pro mě díky pomalejšímu rozjezdu o trochu slabší. Ve své druhé polovině ale nabere obrátky, které si udrží až do konce sezony druhé. Už teď se těším, jak se všechno vyvine v sezoně třetí.
LychorindaG
LychorindaG
184 bodů