74%

Komentáře a recenze 47

harry456
harry456
2 437 bodů
7.5
Začátek je úplně normální, žádná originalita, ale když vyhodí Wazowskiho z univerzity, založí si tým a rozhodne se zúčastnit se ,,Strašidelných her," jenž mu můžou vrátit studium, tady to začíná být dobré. Strašidelné hry jsou sami o sobě vlastně taková hlavní jednohubka pro vtipálky. O Sulleym jsem si vždycky myslel, že patří k vtipálkům už od začátku, ale mýlil jsem se, protože v Univerzitě pro příšerky nepatřil k nejvtipnějším. Svět, ve kterém chce malá jednooká příšerka Mike Wazowski prorazit, se mu pomalu ztrácí před očima. Vím, že možná budu filmu křivdit, ale vůbec jsem se nedokázal u filmu odreagovat a spíše jsem o filmu přemýšlel U pár scén byla znát Pixarovská legrace, ale někdy jsem přemýšlel, jestli film mohli udělat právě oni.
LenkaVL
LenkaVL
2 331 bodů
10
Jednička byla lepší, ale tohle také nebylo nejhorší.
Kuca25
2 132 bodů
8
Příšerky s.r.o. je jedním z mých nejoblíbenějších pixarovek vůbec. Jako malý jsem to strašně žral a furt to mám rád. Proto jsem se těšil i na dvojku. Čekal jsem že to bude pokračovaní, ale nakonec je to z dob před prvním snímek. Což vůbec není na škodu. Dozvíme se spoustu věcí z minulasti našich oblíbených postav. Řekl bych že druhý díl je obstojné pokračování svého předchůdce. Sice už není tak originální, ale rozhodně je zábavný. Film mě bavil a to je důležitý. Myslím si že skryté odkazy na jedničku byli parádní. Přesto že kde kdo tvrdí že dějově předvídatelný, za sebe musím říct že jsem si nemyslel že to dopadne jak to dopadlo. Jak to dopadne jsme věděli všichni ale myslím tím ten způsob jak jsme k tomu dostali a ten mi přišel z celého filmu nejlepší. Jinak animace od prvního dílu ušla pořádný kus. Je to velký rozdíl. P.S. malej Mike Wazovski je strašně roztomilej.
Hare77
Hare77
2 051 bodů
7
Člověk tomu úplně nepropadne, jednička byla velmi originální, dvojka je prostě dvojka, ale v pohodě se na to s dětma dá jít, pořád lepší než celá řada jiných animáčů. Jednička v žebříčku sledovanosti to jen dokazuje, že lidé chtějí de facto pořád podobná klišé.
Jonák
Jonák
1 683 bodů
9
Rozhodně velmi úspěšné a povedené pokračování Příšerek s.r.o. Celý snímek na mě působí takovým krásným pozitivním dojmem, kvalita animace výborná a vše je krásně pestré a barevné. Příběh jako takový mě už neoslovil tolik, jako v jedničce, avšak myšlenka zařadit tento film dějově před Příšerky s.r.o mi přijde fajn.
Cechulda
Cechulda
1 353 bodů
9
Byl jsem příjemně překvapen tím, jak se oba tyto díly spojili. Velice šikovným způsobem jsme se v tomto díle seznámili se začátky mnoha příšerek, které byly už ve škole velmi zajímavé. Možná trochu dětinský náhled, ale jinak to úplně nešlo. Vytvoří se tam i původně odhalené a předvedené nešvary mezi strašáky. Já jsem se bavil a myslím si, že jsem tento film neviděl naposledy. Nebylo tam nic, co by mě odradilo si ho pustit znovu.
michaela159
michaela159
1 045 bodů
6.5
ačátek je úplně normální, žádná originalita, ale když vyhodí Wazowskiho z univerzity, založí si tým a rozhodne se zúčastnit se ,,Strašidelných her," jenž mu můžou vrátit studium, tady to začíná být dobré. Strašidelné hry jsou sami o sobě vlastně taková hlavní jednohubka pro vtipálky. O Sulleym jsem si vždycky myslela, že patří k vtipálkům už od začátku, ale mýlil jsem se, protože v Univerzitě pro příšerky nepatřil k nejvtipnějším. Svět, ve kterém chce malá jednooká příšerka Mike Wazowski prorazit, se mu pomalu ztrácí před očima. Vím, že možná budu filmu křivdit, ale vůbec jsem se nedokázala u filmu odreagovat a spíše jsem o filmu přemýšlela. U pár scén byla znát Pixarovská legrace, ale někdy jsem přemýšlel jestli film mohli udělat právě oni.
lukasopicasso
lukasopicasso
890 bodů
4
Infantilní, nudný a naprosto zbytečný prequel k výtečným Příšerkám s několika úsměvnými momenty. Finálové "jak jsme se vyšplhali na vrchol strašící špičky..." velice trapné a odbyté. 4/10
jajsemviktor_
jajsemviktor_
621 bodů
10
Dokonce lepší než Příšerky s.r.o. prostředí univerzity super, barevná animace naprosto skvělá a příběh o soutěźích skvělý
Niks
Niks
619 bodů
8
14/26 Monsters University (2013) - Příšerky se vrátily, jenomže ne ve formě sequelu, nýbrž ve formě prequelu, který nahlíží do životů našich dvou hrdinů z Monsters Inc. předtím, než se dostali do Továrny na strašení. Příběh je zpracovaný naprosto parádně, ačkoliv se občas najdou nelogičnosti, které jsou tam jen proto, aby se mohl příběh posunout (viz scéna s nádobou na jekot. Prostě, proč to tam bylo? A když už to tam bylo, tak proč to nebylo připevněné ke stojanu?). Ale jinak má film skvělé tempo a příjemný humor, který neruší a nepůsobí vynuceně. Postavy jsou fantastické, mají mezi sebou skvělou chemii a každá z nich má ve filmu své místo. Vizuál je opět špičkový, ale tentokrát k němu mám pár osobních výtek, hlavně teda k designu města příšerek. Dle mého se mohli designeři trochu více vyřádit. Ať už třeba u okolních aut, budov anebo i u nábytku. Přišlo mi, že všechno vypadalo málo "příšerkovsky". Ale jinak je zbytek zvládnutý bravurně. Nakonec soundtrack. Ten si vypůjčil mnoho skladeb z původního filmu, ale přidává i několik nových. Dohromady je soundtrack opravdu parádní a nemám k němu žádné připomínky. 8/10