Hledám přítele pro konec světa

66%

Komentáře a recenze 4

28 443 bodů
10
Upřímný romantický příběh na pozadí blížící se katastrofy dopadu asteroidu na matičku Zemi. Dějově se jedná o příběh několika jedinců s vědomím, že jejich osud je nezvratitelně zpečetěn. Co všechno je potřeba ještě udělat? Dodger se tímto setkává s Penny a společně putují ke splnění svých cílů před tím, než svět skončí a my tak máme možnost sledovat roztomilý a dobře napsaný příběh dvou lidí, který dojme i potěší. Jemná komedie a love story ponurého, depresivního obrazu, a to zejména v průběhu prvního dějství, který šokuje množstvím zoufalství a dramatu nad sebou samým. Nejedná se o druh příběhu, kde všichni panikaří a snaží se udělat cokoliv, aby se zachránili. Je to příběh plného lidství a pokory. Je to vlastně příběh, který by se mohl dít kdykoliv. Onen pád asteroidu je v podstatě přidán jen pro zjednodušené odůvodnění činů hlavních postav, ale představme si třeba i jiný důvod. Změnilo by se něco? Snímek se tímto stál skvostem, který pochopí snad jen citově založené a romantické povahy diváků. Ale takový je už úděl romantických snímků s vážným tématem.
6
O tom, že láska k vinylu vydrží až do konce světa a jestli nemáte koho obejmout, až do nás vrazí asteroid, běžte ho hledat. Vtipná a skutečně zábavná první půlhoďka je ale vystřídána ne až tak záživným road tripem, kterých ročně vznikne nespočet, a tak to ani vědomí, že hrdinům zbývá jen pár dnů života, nezachrání. 5/10
8
A co by jste dělaly vy, kdy by vám zbývaly tři týdny hm? Je jen škoda, že se z toho nakonec vyklubal sice originální ale "jen" romantický film. Začátek vypadal, že půjde o něco zajímavějšího.
Melody Harkness
Melody Harkness
1 032 bodů
4.5
No tak nevim, ale řadit tento film mezi komedie je trošku zvláštní... ano je tu pár komických prvků, ale je jich opravdu poskromnu. Je to spíš romantická slátanina klasického stylu. Dva co žijí ve stejném baráku se míjí, ale když přijde katastrofa bezhlavě se zamilují a společně si řeknou svá vyznání pár vteřin před dopadem asteroidu... jako vážně? :D větší klišé už to být nemůže?