74%

Komentáře a recenze 69

Standa.
Standa.
6 180 bodů
6.5
Do posledního detailu skvěle zpracovaná postapokalyptická sci-fi záležitost. přesně podle Kosinkiho. Ale všeho dobrého taky někdy škodí. V případě Oblivion je to utahaná 126 minutová stopáž, ve které musí ztrácet pozornost i ten největší sci-fi nadšenec. Celé to ovšem zpříjemňují lehké tóny od M83 a pár lekcí herectví od mistra Morgana Freemana.
Kinghome
Kinghome
5 293 bodů
6
Jeden z dalších úžasných Hollywoodských audiovizuálních filmů, který ale jinak nemá moc co nabídnout. Film s pár skvělými nápady a slušným obsazením. Toma zrovna moc nemusim, ale nevadil mi a zbytek si tam zase tak moc nezahrál. Nevadila by mi ani ta délka filmu, který by se krásně vešel do 90 minut, ale co mi vadí je klasický Hollywoodskej konec. Když už se zdá, že to skončí netypicky, tak příjde klasika. Vše se rozjede až asi po hodině. Vážně je tam dost hluchým míst, což je škoda, určitě se dali nějak vyplnit. * za zvuk, * za obraz a * za ten nápad s klony.
VitvarJane
VitvarJane
4 487 bodů
8
Oblivion mě už od začátku odrazoval tím, že je to trošku scifi a tím, že tam hraje poslední dobou přehrávaný Tom Cruise. To, co jsem ovšem viděla, mě nad očekávání uchvátilo. Celkový nápad, dokonalost kvality obrazu a úžasná hudba. I výkon Toma Cruise nebyl takový, jaký ho znám z ostatních filmů. Oblivion doporučuji naprosto každému člověku, který se rád podívá na dobře natočený film...
Petrson
Petrson
4 166 bodů
6.5
Skvělá podívaná, výborný zvuk, odpovídající hudba, do poloviny filmu zajímavé. Pak ale z pozice obyčejného diváka je vidět jedna chyba za druhou, kterou prezentuje super inteligentní "civilizace", která se nechá ošálit jednou hloupostí za druhou, včetně legračního finále. Vlastně scénář, rekvizity, kostýmy, nemá cenu rozebírat, dlouho bych psal o nelogičnostech, logiku tedy vynechme a kochjte se tím, že je to dobře natočeno. MIx XY sci-fi filmů dohromady ( stěžejní témata ) se úplně nepodařilo propojit, vysvětlit. A když budete mít pocit, že se před inteligetními vyhledávacími roboty schováte pod nevelkým vodopádem, pak přistoupíte navše. A ještě se mi to pletlo chvíli s Croodsovými:). Přesto film na velkém plátně doporučuji, pokud chcete relax a vyjít z kina zmateni a následně diskutovat.
6
Další sci-fi bez toho nejpodstatnějšího a to bez atmošky, která by vás na dvě hodiny přibyla do sedaček. Naposledy se mi to stalo u Distriktu 9 a od té doby marně hledám další pohlcovák. Nevědomí není špatným filmem ale také není tím správným filmem. Moc tomu taky nepomáhá až strojové hraní Cruise, který se bohužel příběhu jen učastní.
bidlobox
3 802 bodů
7.5
Pomineme-li samotný závěr filmu, poplatný hollywoodskému standardu, máme tu skvělý, vizuálně téměř dokonalý a navíc dystopický sci-fi snímek. Ohromné překvapení u Toma Cruise, který jakoby nestárnul, s trochou nadsázky vypadá skoro jak v Top Gunu (a létání mu jde snad ještě trochu lépe). Skvělý casting, skvělý příběh, skvělá podívaná. Rozhodně víc než jsem čekal.
kery-
kery-
3 671 bodů
4
Víc dát prostě nemůžu, ani ten přeražený rypák mě nezlomí...
Zbyndex
Zbyndex
3 611 bodů
6
Hezky zmáknuté sci-fi, kde jsem si liboval především ve vizuálních efektech a kameře, Tom a Olga k tomu zahráli dobře. Ale ten příběh, nesedělo mi to. Trošku mi to připomínalo snímek Moon. Nedá se to moc srovnávat při pohledu na děj se spíše akčnějším pojetím. Kosinskiho příběh měl určitě trhliny a to mi dost zkazilo dojem. Přišlo mi to až takové laciné a to nemůžu ohodnotit jinak než průměrem 50%.
RolandBones
RolandBones
3 583 bodů
6
Zeme je zpustosena po nicive valce. Na jejim povrchu jsou poze dva lide, zbytek je na obri stanici na orbite. Tito dva lide se staraji o posledni pripravy, nez se pripoji ke zbytku lidstva. Jednoho dne vsak na Zem pristane stara pozemska vesmirna lod. A vse se zmeni. Oblivion je takove male, komorni scifi. Vcelku predvidatelne pro kazdeho s vice nez 2 funkcnimi mozkovymi bunkami, ale presto zabavne. Pribeh neni nijak svetoborny a ono "velke odhaleni" nebylo rozhodne tak sokuji jak si tvurci nejspis prali. Na druhou stranu, provedeni bylo velmi povedene a po vizualni strance film urcite funguje. Je to vpodstate takova egomasaz pro Toma Cruise, ktery nesleze z platna ale narozdil od jinych takovych filmu v tomto pripade m ito tak nevadi. Obsazeni v tomto filmu je vcelku hvezdne...ale. Krome Cruise jsou vsichni vicemene do poctu. Cruise sam o sobe podava dobry vykon a film tahne. Olga Kurylenko a Andrea Riseborough jsou ve filmu vpodstate jen na okrasu (coz se nektere dari lepe nez te druhe) a jejich role by zvladl vicemene kdokoliv jiny. To same (az na tu okrasu) se da k moji litosti rict i o Morganu Freemanovi, ktery je ve filmu az trestuhodne nevyuzity a kdyby tam obsadili kohkoliv jineho, clovek by si rozdilu ani nevsiml. A stejny pripad je i Nikolaj Coster-Waldau, ale bylo vcelku fajn videt Kralokata s obema rukama. Verdikt - Oblivion neni spatne scifi, je koukatelne a clovek si ho uzije. Jen od filmu nesmi cekat az moc. Nevhodne pro odpurce Toma Cruise!
Ombak_Penari
2 764 bodů
8