Komentáře a recenze 69

6
Monumentálna téma, na ktorú film nestačí. Príliš veľa šokujúcich tajomstiev, ale - žiaľ - unáhlene spracovaných.
harry456
harry456
2 437 bodů
8.5
Tom Cruse opět dokazuje, že on rozhodně nepatří do starého železa. Právě naopak, jeho filmy mě strašně baví např. tento rok se nám ukázal ve skvělém Jacku Reacherovi a tady se ukazuje zase jako naprostý kliďas. U tohoto filmu je v tabu se nudit, i když pár scén kulhalo po jedné noze. Efekty, skvělé. Obsazení, skvělé. Děj, dobrý. Jenže ten scénář. Že plete páté přes deváté a vykrádá asi deset jiných filmů, to je jedna věc. Hlavní problém je, že se to nepovedlo slepit v kompaktní celek. Příběh je lepší nepitvat, každý překvapivý zvrat je lehce odhadnutelný deset minut dopředu a když to skončí, tak si člověk hořce uvědomí, že se vlastně ani moc ve filmu nestalo.
beseda
beseda
1 931 bodů
7.5
Zajímavé svou "obrazovou čistotou" - méně někdy znamená více i v takovém to žánru filmu. Nechybí napětí ani překvapení. Viděno: 15.04.2013 (kino). Mé hodnocení: 75%.
winetach
winetach
1 927 bodů
10
Mix sci-fi klišé z rôznych filmov, ktoré dokopy vytvárajú nie-klišé film s prírodou z Islandu.
65David21
65David21
1 909 bodů
8
Nevědomí má jeden z nejlepších vizuálů, co jsem kdy viděl. Úžasné scenérie, skvělá kamera a triky v té nejlepší kvalitě. K tomu všemu nadprůměrná hudba, ale v čem teda snímek rozhodně nefunguje, je scénář. Samotný námět mi přišel originální, a dokonce i zajímavý, avšak postupně to spíše nefunguje a různé zvraty, které tu byly, nápodobně. Je toho škoda, ale že by to bylo vysloveně špatné se říct nedá, i když průměrné možná i ano. 75-80%
psico
psico
1 671 bodů
7
Hodně dobře zpracovaná podívaná ze země spustošenou valkou. Zemi "vládne" stroj, který se snaží vymačkat poslední kapku energie. Ještě že se lidé nechtějí vzdát a vybojovat si svou planetu zpět.
Pavlína81
Pavlína81
1 576 bodů
9
Moc pěkny film Cruise mám velice ráda takže film měl už jedno plus jiste ale určitě i film je sám o sobě povedený a kvalitně udělán.
petrpotucek
1 521 bodů
8
jestli chcete u filmu trochu zapřemýšlet tak doporučuju
fido68
fido68
1 453 bodů
8.5
Nějak mně tento film minul a o to víc mě zaujal v televizním podání.Animace byla skvěle udělaná a herecké výkony hlavních aktérů byly na solidní úrovni.Tom Cruise podal svůj standart a Morgan Freeman ani nic jiného ani neumí.Skvělá myšlenka o zdrcující budouctnosti,která nás snad nikdy nepotká.Nevím jestli by skutečně rozstřelený měsíc zůstal tak kde byl ve filmu a zda by na zemi bylo vše jak tvůrci filmu uvadějí.Ale celkově dobrý film na vysoké úrovni u kterého jsem se nenudil.