Komentáře a recenze 42

2 919 bodů
7
Vcelku dobré.Hodnotím 70 procenty.
alexik789
2 512 bodů
8.5
Přiznám se, že jsem zklamaná z toho, že režisér nedal do filmu hlavního zaporaka Carlose. Knížka byla parádní, úžasné a zajímavé čtení. Ale film má své klady. Ve filmu hraje úžasný Matt Damon (takhle jsem si Bournea představovala). Film je akční a jisté odkazy z knížky tu jsou, takže normálně jsem s filmem spokojena, ale po knižní stránce mi chybí Carlos.
Edward
Edward
2 487 bodů
9
9/10
Kuca25
2 132 bodů
8
Dlouho jsem se tomuhle filmu vyhýbal, protože mám nějak zakořeněné, že mě akční filmy moc neberou a pak jsem vždy překvapený jak to bylo super. Jason Bourne je dalším z těchto příkladů. I přesto, že je film lehce předvídatelný a taky naivní, což nemyslím v tom jak Bourne všechny dokáže zpacifikovat, naopak to mi přišlo hustý, ale spíš v tom jak to celé skončí. Ale okrem toho je to ne zas tak přehnaně rychlá akční jízda, která mě donutila koukat celý film i když jsem si před puštěním byl zcela jistý, že usnu. Matt Damon asi nebude zas tak špatný herec.
karlik4801
1 942 bodů
7.5
The Bourne Identity je skvělá žánrovka. Dá se u něj vydržet a a bavil mě. Ale bohužel, někdy převažovali chudé scény. Rychlý střih se mi líbil, ale když byl opravdu v každé scéně, začalo mě to trochu štvát. Jinak nápad na příběh je geniální a herci zvládnutý. Prostředí ve kterém se natáčela jedna z konečných scén je vybráno skvěle a dolaďuje to atmosféru dvou po sobě jdoucích agentů.
65David21
65David21
1 909 bodů
9
Ačkoliv zcela objektivně můžu říct, že hodnocení, které filmu dávám je nadhodnocené a nezaslouží si ho, tak ho dám. Akční žánr mám rád. Miluju Matta Damona. Je to jeden z mých nejoblíbenějších herců vůbec. Díky tomuto snímku existujou pokračování Bourneův mýtus a Bourneovo ultimátum a ty už vážně stojí za to. Těžko se mi definuje, co mi zrovna na prvním Bourneovi vadí, jestli málo akce? opravdu nevím.
ondy9
ondy9
1 455 bodů
8
Absolutní ikona svého žánru, kterou jsem podruhé rád po letech zkoukl. Solidní akčňák, se zajímavým hlavním hrdinou, úžasnou hudbou, originální zápletkou, a nostalgickým vibem filmů ze začátku tisíciletí. 85%
Fxxx
Fxxx
1 411 bodů
7.5
Shane Black a ukázková výprava do let dávno minulých. Správní chlapi jsou tou správnou porcí žánrové zábavy, která se díky několika památným momentům stává nezapomenutelnou. Russell Crowe a Ryan Gosling mají spolu parádní chemii a scénář jim dává dostatek prostoru nato, aby tuhle pozdně sedmdesátkovou jízdu vytěžili naplno. Černý humor, atmosféra a nekompromisní zábava, která servíruje přesně to, co od žánrovky podobného rázu můžete čekat. Svými kvalitami dává navíc vzpomenout i na filmy jako Smrtonosná zbraň nebo Poslední skaut. O legendárním statutu Správných chlapů ovšem rozhodně až čas
Pajmen
1 204 bodů
10
Čekal jsem nudnou střílečku s Metem Dejmonem, ale výsledek mi vyrazil dech. Od první scény jsem byl přilepenej k obrazovce a hltal každou větu a každý souboj. Vedle Jamese Bonda a Jacka Bauera je Jason Bourne dalším JB agentem. Je inteligentní, skvěle ovládá sebeobranu a málokdy jeho kulky minou. Když se ovšem takové zvíře odtrhne od vlastní agentury, následují trable...
Korben
Korben
965 bodů
6
Čím je první díl Uncharted pro svou sérii, tím je Agent bez minulosti pro Bournea. Není to špatný, ale zkrátka je to trošičku utahanej star, kde je akce jen slušná a hrdina to má k tomu "pravýmu ořechovýmu" ještě nějakej ten krok. Ty začátky.