72%

Komentáře a recenze 92

Marchikt
Marchikt
1 585 bodů
6
Hunger Games je předvídatelnou pohádkou pro mladistvé diváky. Bohužel, snímek nijak nevybočuje nad konkurenci a námět, který představuje, již lze vidět zfilmován lépe. Boj o přežití a výhru nenabízí dostatečně reálný pohled a nedokáže představit věrohodné drama, o které se očividně snaží. Romantická linka, přestože přítomná, není dostatečně prokreslena, a věnovat jí více času by příběhu prospělo. Výkony herců jsou celkem fajn, avšak z důvodu materiálu, který byl jistě osekán oproti knižní předloze, mají málo prostoru k výraznějšímu projevu. Některé bojové scény, zejména ta finální, jsou nepřehledné a záměrně tmavé. S ohledem na rozpočet lze však ocenit úsilí tvůrců využít dostupné zdroje efektivně. Občasná syrovost scén je chvályhodná. Ve výsledku lze konstatovat, že Hunger Games nabízí solidní popcornovou zábavu, ale v porovnání s konkurenty ve stejném žánru nepřináší nic výjimečného.
Nevka
Nevka
1 503 bodů
8
Hunger Games je výborný film. Myslím, že je to jeden z dokonce nejlepších filmů, které vznikly podle předlohy. Výběr postav do hlavních rolí byl dle mého skromného názoru skvělý a Jenifer s Joshem se na Katniss a Pettu hodí. Film jsem si celou dobu užíval, a jediné co mě na něm mrzelo, byly občas ty mizerné záběry. Do dalšího pokračování, bych proto rozhodně vyměnil kameramany. Nic proti, ale ty kamery tam rozhodně kazily kvalitní zážitek, a kvůli nim, šla také jedna hvězda dolů. Jinak byl film skvěle zpracovaný. Ke konci už to bylo takové jako u ostatních filmů dělaných podle knižní předlohy, ale to se nedá filmu pořádně vyčítat. Hrací doba mohla být o těch 20 minutek delší, ale i tak byl zážitek skvělý a film rozhodně doporučuji.
Linhi
Linhi
1 324 bodů
8
Při shlédnutí Hunger Games jsem se podruhé platonicky zamiloval, tentokrát do Jennifer Lawrence, po přečtění předlohy do celé série. Musim říct, že v X-menech mě tak nezaujala jako tady a vicemene kvuli ni se na ten fim vydržím dívat hodiny. Už teď se nemužu dočkat pokračování a to se mi stalo naposledy... no nikdy.
jvempire
jvempire
1 208 bodů
7
Film podle prvního dílu knižní trilogie Suzanne Collins. Docela kvalitní zpracování a slušná věrnost předloze. Odchylky jsou především v pozadí postav, halvně Katniss nemá tak prokleslenou osobnost čož může uškodit filmu podle třetího dílu.Scény v akéně jsou povedené, ale chybí několik důležitých drobností. Dopuručuji přečíst knižní předlohu.
Pajmen
1 204 bodů
5.5
Slabé. Sice zajímavá zápletka a Stanley Tucci, ale jinak zklamání,
Jakub.Selesi
Jakub.Selesi
1 166 bodů
9.5
Tento film, se tvůrcům velmi povedl, bylo to dokonale propracované. Kamera, režie a zvuk byly vynikající, vizuální efekty? dokonalost sama. Velmi propracovaný příběh. U filmu se zapojí i pocity, což je znamení dobře odvedené práce. Film hodnotím jako VÝBORNÝ.
  • skvělá kamer, zvuk, efekty, no prostě vše co bylo použito
Melody Harkness
Melody Harkness
1 032 bodů
5
Knihy sem četla ještě dřív než se objevilo filmové zpracování. Opravu jsem měla jinou představu úplně o všem, nic z toho co je ve filmu se netrefilo do mé představivosti. Koukat na to dost bolelo, a ničilo mi to mou fantazii. Ale pro neznalé knihy to není špatný film.
Yancl
Yancl
1 020 bodů
4
Tak za prvé : Dalo by se z toho vykřesat podstatně víc, než co dostal G. Ross na plátno. Typická americká A stupidní pohádka o přežití mladých lidí ve zkreslené aréně, kde se vše odehrává okatě (nalajnovaně), až je to nepěkné. Za druhé : Naprosto příšerně roztřesená kamera, až mě z toho bolely oči - dokonce i pohled na krásnou letní krajinu musel být pomocí třesu a to proč? Efekt ? :) Na mě to působilo spíš negativně. Za třetí : Rodící se láska uprostřed boje o holý život ? Ale prosím Vás, tohle už tady bylo tolikrát a zrovna sem to příliš nezapadá. Co na to říct - Hunger games jsou light verzí 'Zabij, nebo budeš zabit', tedy filmem, který si na to více méně hraje, což ve mě nevzbudilo přílišný ohlas.
Ciiiri
Ciiiri
949 bodů