Hunger Games

72%

Komentáře a recenze 92

Dubínka
577 bodů
6
Tak tohle mne poměrně dost nudilo, a absolutně nechápu jak to mohlo vydělat tolik peněz. Pro mně dost nevýrazný a v ničem nezajímavý film, který je sice lehce nadprůměrný v kategorii filmů kde jsou hlavní hrdinové děti, ale to je tak všechno. Ani nápad mi nepřišel nijak zvlášt originální (předlohu vůbec neznám, ale myslím že to takový zázrak taky nebude). Tři hvězdy jsou za poměrně dobré hlavní herce za to, že se na to dalo i docela koukat, ikdyž jsem se u toho zas tolik nebavil, což je u takovéhohle filmu hlavní chyba.
filmomaniak
501 bodů
10
Ten film je úžasný mám ho shlednutý snad milionkrát. Nejvíce miluji hlavní postavy Katnnis a Peetu od začátku jim fandím a Hurikán mi tam moc nesedí no hlavně ne ke Katnnis. Knížku jsem si hned koupila po shlédnutí jsou tam nějaké chybičky, ale to vůbec nevadí i tak je dokonalý těším se na další díly a jsem moc zvědava jak to dopadne. Film doporučuji. Prostě je můj NEJOBLÍBENĚJŠÍ :D
Socna
471 bodů
6
Ale proč ne, je to barevné, značně naivní a zábavné. To, že to v podstatě vykrádá bez mrknutí battle royale se dá přežít. Nic není černobílé ve světě, ale ve světě hunger games áno...alfa zlo, alfa dobro
Percabeth
Percabeth
454 bodů
10
Co by se k tomu dalo říct? Nic než bezvadně naladěný film :D Děj je parádní.. herci skvěle vybraní ;) líbí se mi tam role Stanleyho Tucci ;) a Leven Rambin v roli Zrzky :) Já vím, že oba dva hrají v Percym Jacksonovi, ale Hunger Games jsem viděla ještě dříve než PJ, takže to není kvůli tomu. :D Co dál? jo.. soundtrack! bezvadný.. poslechněte "Taylor Swift - Save and Sound" ;)
Llucinka
411 bodů
6.5
Pěkný, ale dvojka je lepší.
dadoool
dadoool
407 bodů
7.5
Je to zase jeden z těch světů, kde většina lidu trpí a menšina žije v blahobytu. Tohle je doplněné jestě o hunger games. Je to velmi brutální a šílený svět, něco na tom ale přeci jen je. Dilm jsem viděla už několikrát a stále mě baví kvůli Katniss a Peetovi. Je to skvělý dvojice a Katniss je ta pravá rebelka, která nakonec všechno zvrátí :)
TerkaCZ
TerkaCZ
354 bodů
7.5
Skvěle vybraní herci, super práce s kamerou a efekty (ale je vidět, že u pozdějších dílů měli tvůrci asi více kapitálních možností). Příjemné lákadlo na další díly. Lákavé téma (zejména pro náctileté diváky). Milovnice Liama Hemswortha holt musí jen překousnout tupé výrazy pekaře Peety (měl by se raději vrátit ke zdobení dortů).
Annie555
Annie555
354 bodů
7.5
První díl působí lehce jako takové lákadlo na další tři, zas tak skvělý není, ale moc chceme vědět, jak to bude dál s Katniss a celým Panemem. Lawrence je skvělá herečka, ale mám pocit, jako by režisér nevyužil plně její potenciál. Jinak je to skvělý film a už se těším na Vražednou pomstu.
kapi128
318 bodů
3.5
Nerekl bych,ze by me tento film necim nadchnul,spise naopak.Celkem nuda,nevidel jsem v tom nic skveleho,kdyz se nactileti masakrovali,spise naopak.Palec dolu a ne jeden
Adacek
Adacek
307 bodů
7
Hunger games je originální film, líbí se mi že nnekopíruje ostatní filmy. Herecké výkony jsou vynikající, Josh Hutcherson byl velice dobrá volba. Jennifer Lawrence mi do té role nějak nesedí, ale jen můj názor. Obdivuji pestrost kostýmů, které se opravdu povedly. Hra v aréně je i akční, pěkná podívaná. Dokonce je tam i takový malý románek, takže si i puberťačky přijdou na svý. Otevřený konec, tak snad další díly budou stejně dobré.