82%

Komentáře a recenze 59

salisbury
salisbury
1 101 bodů
8
Colin Firth excelující v roli koktavého následníka trůnu, kterému skvěle sekunduje Goeffrey Rush jako jeho nevšední logoped. Tento film svým příběhem dokáže pokaždé zaujmout vnímavého diváka. Já sám jsem velmi rád se nechal obklopit koktavou verbálností.
Ethan Hunt
Ethan Hunt
620 bodů
10
Velice poutavý snímek, který vás i v něčem poučí a nebo vás dokáže se zamyslet nad tím, jak někteří lidé jsou odvážní, když o nich víte, že koktají a nebo se bojí mluvit na veřejnosti. Já sám spadám do této skupiny a mám veliké problémy s proslovy, respektive s komunikací s cizími lidmi. Nebojím se napsat, že mi tento film pomohl.
navrc.007
navrc.007
189 bodů
10
Viděl jsem to již několikrát. Doporučuju obzvlášť v původním zněni s českými titulky, líbí se mi to víc, ale ať už s českým dabingem nebo titulkama jde u krásný film, který rozhodně patří k těm nejlepším. Klobouk dolů před Colinem Firthem, protože je ve všech filmech super, ale toto si dovolím pokládat za jeho nejúžasnější herecký výkon. Film obsahuje i pěknou hudbu, která příběh jen dochucuje. Myslím že ocenení, které film získal, jsou správně udělené. Klobouk dolů před tvůrci a herci tohoto filmu :-)
lpucla
18 bodů
9
Králova řeč patří k mým nejoblíbenějším filmům. Líbí se mi, jak v podstatě smutný a dojemný příběh má v sobě i trochu toho vtipu, jak jsou vizuálně zajímavě provedené jednotlivé záběry, samozřejmě obdivuji i perfektní výkony herců. Kdyby takto byly zfilmovány celé dějiny, pak bych si zajisté ráda celou historii shlédla a zcela určitě i zapamatovala. Ve většině případů 2 a více hodinových filmů se už v polovině začínám nudit, u tohoto filmu nikoli má příjemné tempo a udrží váš zájem až dokonce. Mohu jen doporučit.
Milinka
15 bodů
9.5