78%

Komentáře a recenze 57

leafroller
leafroller
3 023 bodů
8
Svižně plynoucí, elegantně provedené, časově přitažlivé, ale bohužel chybami překypující béčko. Nevím, jestli mám brát jakoukoli zmínku o cestování v čase jako znamení, abych se přestal zabývat logikou, ale v tomto případě to vřele doporučuji. Z druhé strany pokud nemáte poirotovské myšlení, můžete si film skutečně vychutnat a odpočinout si u něj. Takže vlastně OK:-)
Ombak_Penari
2 764 bodů
8.5
Jakea Gyllenhaala mám stále radši a Zdrojový kód je jedním z prvních snímků, kde mě opravdu zaujal. Velkou měrou ale dáno i režisérským uměním a zajímavou zápletkou s časovou smyčkou a překvapivým pozadím příběhu. K tomuto snímku se rozhodně rád časem vrátím.
farb
farb
2 064 bodů
8
Svižná, chytrá a dobře šlapající žánrovka. 8/10
Hare77
Hare77
2 051 bodů
7.5
Paralelní světy, proč ne ? Další pokus o verzi Matrixu, Avataru. Zvláštní je, že tyhle filmy se objevují čím dál častěji ( jen kasovní úspěch?), i když záhodou zůstává, co tam všude dělá armáda :).
karlik4801
1 942 bodů
8.5
Nenáročný film o mysli člověka a o tom jací lidé dokáží být. Zdrojový kód ukazuje, jak lidé dokáží vyždímat z toho druhého všechno. To ale není účel, to je ukázat zase jiný druh sci-fi v zajímavém podání u kterého divák vydrží do konce a ani se neodskočí. Jake Gyllenhaal se stále zlepšuje, zatím se líbil jen ve Zdrojovém kódu.
65David21
65David21
1 823 bodů
8
Zhlédnuto na dovolené. Nic jsem o snímku nevěděl a myslím si, že je to dobře. Když se téma o ,,cestování časem’’ udělá dobře, tak z toho nemůže vzniknout špatná podívaná. Zdrojový kód vyvolal strhující a napínavou atmosféru a měl jsem nutnost s hlavní postavou soucítit. Emocionální stránku zvládl tento film také hodně dobře. Možná jsem decentně čekal, co se na konci stane, ale snímek to dokázal a snažil zatajovat, co nejvíce, co to šlo. 85%
Nevka
Nevka
1 503 bodů
8.5
Velké překvapení, které dá se říct přišlo z čista jasna a ani jsem nebyl psychicky na tak dobrý film připraven a ještě víc, ale velmi příjmně překvapil Jake Gyllenhaal a Michelle Monaghan v hlavních rolích skvěle promyšleného a výborného akčního filmu odehrávajícího se v mysli Coltera Stevense. Pěkně promyšlený jak už jsem mimochoem řekl a skvěle zkonstruovaný film. Myslím si, že si Duncan Jones zaslouží velkou pochvalu a za odměnu pět krásných hvězdiček za tak skvělý film.
Meky
Meky
1 419 bodů
7.5
Po shlédnutí panuje menší zklamání. Bohužel, očekávání bylo díky vychvalujícím recenzím a názorům poměrně vysoké a mnohokrát to nemusí dopadnout podle představ. Vůbec to není špatný film, je zdánlivě promyšlený (ve své podstatě ovšem jednoduchý), poutavý a občas i zábavný. Technicky zdařile provedený, moc se netlačí na pilu, tempo má střízlivý krok až do cíle a dokonce mi ani moc nevadily logické boty, které se daly v průběhu děje očekávat. Tak v čem je problém? Těžce se to popisuje, ale prostě jsem čekal víc, propracovanější děj a silnější zážitek i emoce, přestože se potenciál celkem využil. Obsazení je "hvězdné" a všichni si drží svůj standart. Trochu mě mrzí téměř nulová gradace ve finále, i když jakousi snahu nelze upřít. SPOILER! Největší negativum vidím v jakési nadstavbové části v závěru. Úplně ideální by bylo ukončit film "stisknutím tlačítka" a nedat tak šanci happyendu. Výsledný dojem by byl mnohem více ocenitelnější a doslova s úsměvem na tváři i v srdci, než jak vidno u pokusu o nelogický a nedotažený happyend. KONEC SPOILERU! Závěr? Nadstandardní sci-fi, jež dokáže upoutat divákovu pozornost na plných 90 minut, ale k maximální spokojenosti to chce ještě přidat a vyvarovat se některých chyb.
sugi
752 bodů
1.5
... tento film mě vůbec nezaujal ... prvních patnáct minut je velice zdařilých , čekáte s očekáváním co se s toho vyvine a pak Vám to vše dojde , na čem vlastně celý film stojí a potom již jen koukáte , jestli je Váš odhad děje správný ... nechci film zcela schazovat , někomu se určitě bude líbit , ale za mě těžký podprůměr ...
sisisi
sisisi
441 bodů