Kung Fu Panda 2

75%

Komentáře a recenze 44

4
Animák další nudnej animák a ja se ptám proč? Dvojka naprosto stejná jako jednička a ještě to podle konce vypadá že bude trojka proboha proč? to už producenti nemají žádné nové nápady, že recyklují už dávno recyklované.
saboter
saboter
3 564 bodů
6
Film mne sklamal tam kde se jednička excelovala dvojka naprosto nudí,do poředí šel humor film tak působý jako zbytečné pokračování které bude mít navíc i trojku která se snad povede lépe jediné co zde zůstalo skvělé kromě humoru je atmosféra Číny.
Hroty Algernona
Hroty Algernona
3 341 bodů
8
Fajn pokračování série, které sice nabízí víceméně to samé, co první díl, ale funguje to o poznání hůře, hlavně kvůli nedopečenosti samotného děje, který je až banální a nedává prostor filmu rozvinout své myšlenky a témata. Chtělo to více Shifu, méně beranice a lepšího záporáka. Finální uvědomění a posun Po, působí nezaslouženě. Hlavně také nechápu proč v úvodu přesně vidíme, co se stalo s pandami a následně okolo toho dělají hodinu "záhadu". Diváci by fakt neměli v podobných případech vědět více než hrdina. Přesto pohodová podívaná, která se ale na jedničku bohužel nechytá.
Sunny5
Sunny5
3 178 bodů
8
Možná ne už tak originální a příběhově trochu slabší. Přesto, ale jedno z lepších pokračování animovaného filmu, které umí pobavit stejně jako první díl. Akční scény jsou stále stejně akční a zábavné a u filmu jsem se rozhodně nenudila.
Petr Kocfelda
Petr Kocfelda
2 919 bodů
6
Přišlo mi to průměrné.Dávám 60 procent.
2 481 bodů
8
8/10
farb
farb
2 064 bodů
7
Já se bavil. A to je u takových filmů nejdůležitější.
Bordoshut
1 647 bodů
4
Recenze na film Kung Fu Panda 2: Mrzí mě, že to musím říct, ale druhá Kung Fu Panda je typickým druhým dílem: tuctovka žijící z popularity jedničky, jež nepřináší pod slunce nic nového a celé to vlastně vyznívá do ztracena. A ano, byly tady nějaké snahy o prokreslení a zdramatizování Pouovi minulosti a kdesi cosi..., ale upřímně? Z prvního dílu jsem neměl pocit, že by to bylo potřeba, vůbec ta zápletka působí hrozně nasílu, jako by se tvůrci při jejím vymýšlení řídili nějakou pofidérní rubrikou o tom, jak (ne)vystavět pokračování a při fabulování osudů postav apod. si místo úmorného kreativního myšlení zatočili kolem osudu. Už jenom to, že se vsituovali Poua do role jakéhosi vyvoleného, tak trochu bortí pěknou myšlenku z jedničky, že to byl vlastně jen obyčejný kluk, který v sobě měl dost fantazie a našel v sobě i dost odvahy. Co se týče záporáka, ten byl samozřejmě stokrát mocnější než ten předchozí, se stokrát většími ambicemi: rozhodl se vybombardovat Čínu, protože ho nikdo nemá rád. No ještě že Pou najde vnitřní klid a s jeho pomocí popadne bažantovi obří koule a pěkně mu je naláduje do podvozku lodi, na jejímž vraku si to pak tihle dva rozdají. Geni(t)ální. Jsem jediný komu připadal dost klidný už v jedničce? Tím se dostáváme k dalšímu bodu: naprosto odfláknutý hero journey, který tu jakože je jen proto, aby se jakože neřeklo. Filmu místy dochází dech. Tvůrci prostě nevěděli coby kdyby. Jde z toho znát, že hlavním účelem nebylo vyprávět příběh, nýbrž udělat příběh s Pouem (a vytěžit z toho co možná nejvíc peněz). Závěrečný cliffhanger radši ani nekomentuju – poslední hřebík do rakve. Rozsudek: Tento film vám možná dopřeje příjemný čas strávený s rodinou, relaxaci či happyend, pravděpodobně vás neurazí svou vizuální stránkou či humorem, ale rozhodně vám nepomůže najít vnitřní klid.
Enon
Enon
1 096 bodů
10
Nevim jestli sem jedinej ale Kung fu panda 2 je zkrátka nejlepší díl celé série. Skvělý záporák s motivem, emocionální vývoj charakteru Poa a naprosto úžasná hudba s vizuálem. Jednička byla dobrá zhlediska toho, že sme viděli jak se Po stává dračích bojovníkem ale pořádně si v tom filmu nesáhl na dno, ve dvojce jo a proto je to lepší. Zároveň se dozvídáme vše o jeho minulosti. I vývoj vedlejších postav je skvělý a udělal sem si k nim daleko lepší vztah než v jedničce. Plus lokace a souboje jsou naprosto úžasné. Samozřejmě nechci tady útočit na jedničku ani na trojku, ikdyž trojka má daleko více chyb než jednička ale to je jedno. Dávám 5*
Pavliss
Pavliss
922 bodů