Komentáře a recenze 66

6
6/10
LenkaVL
LenkaVL
2 331 bodů
10
Tento šestý díl. Temné scény vystrkují růžky. I Harry má v tomto díly takové temnější období, pokušení zla. Viz kouzlo Sectumsempra. To od něj nebylo hezké. :( Jak říkám temná stánka pokouší každého a na Harryho také došlo.
  • herci
  • grafika
  • sledování knižního děje
  • některé scény moc dlouhé
  • občas přehrávání
Evah
Evah
2 167 bodů
10
Pořád skvělý film, který si užívám, ale patří k mým méně oblíbeným, Hermiona se tu trápí nad Ronem, kterému pořád nedochází, že k němu něco cítí. Harry řeší ty samé problémy s Ginny a je to takové nepříjemně trapné. Linka ohledně Malfoye je daleko zajímavější a posouvá děj.
tomlery
tomlery
2 141 bodů
10
Bylo mi 19 a knihu jsem si objednal v předprodeji. Vlastně ve čtvrtém ročníku gymnázia jsem četl knihu a na vysoké poté šel do kina na film. Všechny díly byly tak akční, napínavé a plné fantastických kouzel, že jsem si říkal, jaká asi bude šestka. Úplně jiná - pomalá, děj nespěchal jako u předchozích dílů, kladen důraz na romantiku a lásku. Tento díl je naprosto jiný a tímto si u mě získal neskutečný obdiv.
Kuca25
2 132 bodů
10
Je to jeden z mých nejoblíbenějších dílů ze série Harryho Pottera. Jako velkej fanda týhle série jsem se znovu velmi bavil. Film má vše co u Harryho čekáte. Scénář je tu o hodně uvolněnější tím myslím daleko vtipnější. Například u scény kdy Harry vypije tekuté štěstí jsem se hodně zasmál. Sága se opět rozšíří o další postavy což si myslím že je dobře. Také je to díl ve kterém se stane asi největší zvrat. Celkově začíná převládat temnota. Hlavní herci jsou opět skvělý prostě další povedený Potterovský film.
Vurhor
Vurhor
2 021 bodů
7
Ta šestka je zvláštní. Má jedny z nejlepších a nejpůsobivějších scén z celé série (Brumbálův projev, Draco Malfoy,...), plus obsahuje opravdu úchvatnou temnou atmosféru, ale zároveň to je nejslabší díl ze všech. To především díky své táhlosti, fillerovým scénám s teen romancí, která je v téhle době už každýmu ukradená, a dost nelogickému a hloupému chování některých postav. Útok na Doupě Smrtijedy je třeba zcela zbytečná scéna postrádající smysl. Je to hrozná škoda, protože film měl opravdu obrovský potenciál být jedním z nejlepších z celé série, zmíněné scény s Malfoyem, Harry a Brumbál řešící Voldemorta, celkově mnohem temněji pojaté Bradavice - to je boží! Ale film to hrozně zazdívá svou mdlostí a některými utahanými nudnými scénami, které navíc onu výjimečnost značně poškozují. Nesmírná škoda. Už jen kvůli tomu, jaký úžasný film to mohl být.
karlik4801
1 942 bodů
7.5
Princ dvojí krve už je výrazně temnější film z této dobrodružné ságy. Z dosavadních dílů vypadá nejvíce dospěle jako pořádný nářez dramatu. A konečně přichází i výkon hlavního herce. S Harrym od začátku splynul, tady už splynul s hereckým životem a začalo se mu dařit. Na tom výkonu to jde poznat. Viděno v kině.
winetach
winetach
1 927 bodů
10
Keďže som knihy nečítal, tak voči filmu žiadne výhrady nemám, po príbehovej aj vizuálnej stránke na ***** ...po prečítaní možno zmením názor, no uvidíme..
Duffman97
Duffman97
1 618 bodů
8
Tento díl řadím mezi ty lepší.Po parádním úvodu,nastává trochu toho oddechu.Ale jen do chvíle než se Harry vrátí do Bradavic.Konečně se také dozvíme něco více o Tomu Riddleovi(Voldemortovi).Také smrt brumbála je skvěle natočena.
Marchikt
Marchikt
1 585 bodů
9
Druhý ze čtyř Potterů od Yatese, který dal značce řádný směr a atmosféru. Princ dvojí krve je taková příprava na Relikvie smrti. Děj není zas tak obsáhlý, proto zbývá hodně času na vysvětlování. Také mnohem více času trávíme s úhlavní trojicí a s jejich vztahy. Podle mého to je dobře, alespoň je čas na určitý minimální rozvoj postav. Romantická linka mezi Harrym a Ginny bohužel vaří z vody (důvodem je vynechání dějových linek, které byly v předchozích dílech v knihách). No alespoň ten vztah nezačal až v posledním filmu. Co bylo pro hodně fanoušků velkou ránou, je fakt, že byly ve filmu kompletně vynechané značné dějové oblouky poznávání bližšího charakteru lorda Voldemorta. O viteálech padla pouze malá zmínka (v knize se rozebírají značně podrobněji). Film se nerovná kniha a já k tomu takto přistupuji, což je také důvodem, proč jsem si film natolik užil. Vlastně mi nakonec vyhovovalo zvolnění děje a to že jsme jím nemuseli zběsile sprintovat. Dokonce se mi film líbil na tolik, že ho bez problému zařadím po bok předešlého dílu.