84%

Komentáře a recenze 19

Žralok
Žralok
4 087 bodů
10
Úvodních 30 minut filmu je především naprosto šílená komedie. Člověk skoro ani nečeká to co náhle přijde. Hlavní hrdina se svým malým synem jsou odvlečeni do vyhlazovacího tábora. Zde se film stává tragikomickým, i když dost naivním. Je vyloženě nádherné jak se otec ze všech sil snaží zachránit synův život a zároveň mu tvrdí že se vlastně jedná o hru. Stejně jako svým vtipem dokáže vybruslit naprsto z každé situace. Scéna v mlze se člověku zareje velice silně do mozku a jen tak se z paměti nedostane. Samotný konec je též velice dobře zvládnutý. Je nutno nějak přežít úvod a pak film diváka pohltí a nepustí až do samotného závěru. Sice je to především pohádka pro dospělé, ale velice povedeně zpracovaná.
slord
slord
3 832 bodů
10
Život je krásny je fakt krásny film, že mi to teda trvalo pozrieť si to, je to skvelý mix komédie a hroznej témy ako je holocaust, najprv som mal neustály úsmev, ktorý však neskôr vystriedalo zdesenie a hrôza. Benigni je či už réžiou, scenárom alebo herectvom vynikajúci, film vo mne vyvolal všetky možné emócie, celé je to výborne zosúladené a vlastne nemám ani čo vytknúť. Dokonalosť. 10/10
kawa
3 388 bodů
8
Oscarový italský film, který docela zajímavě nasnímaný, a snaží se dívat na válečnou tragédii i komickým pohledem.
Petr Kocfelda
Petr Kocfelda
2 919 bodů
8
Oscarový film a výborný Roberto Benigni.Co dodat?
czech-movie
1 476 bodů
10
Roberto Benigni děkuji Vám... To je tak krásný a dojemný film, že se ani slovy nedá popsat co v člověku zanechá po shlédnutí. Jestli existuje něco jako dokonalé spojení všeho dokonalého ve filmu, tak je pro to tento film vhodnou ukázkou.
Foltest
Foltest
1 304 bodů
8
Život je krásný je naprosto výjimečný snímek tím, jak lehce dokáže kombinovat různé žánry. Existuje jen málo filmů, kde by se člověk zároveň upřímně zasmál a zároveň byl na konci neskutečně dojatý. Snímek prostě funguje po všech stránkách velmi dobře. Vše je přesně na svém místě a přípomíná dobře promazaný stroj. Navíc nutí k zamyšlení a do člověka se hluboko propíše. Život je krásný je definitivně snímek, který stojí za zhlédnutí.
milda.sleha
411 bodů
10