74%

Komentáře a recenze 32

sQelle
sQelle
2 814 bodů
2
Halda malých nemotorných příšerek pobíhajících všude kolem. Policistka která je tak drsná, až to bolí. Holčička, která by se svými hořícími kousky měla raději vystupovat v cirkuse. Banda chytráku z kostela, kteří když jdou do terénu si hrají na kosmonauty. Jo a toho gigantického pána se struhadlem místo hlavy, co má v oblibě stahovat lidi z kůže, tak toho taky nechápu.
Perna182
Perna182
2 015 bodů
10
Silent Hill považuji za nejlepší videoherní adaptaci, kterou se povedlo přenést na filmové plátna. Ovšem ale trpí jako všechny ostatní adaptace tím, že pro běžného diváka bude těžší pochopit děj a všechny souvislosti. Zpětné dovysvětlení formou flasbacků není nejšťastnější. Já jako hráč nemám problém a jsem nadšený, jak se to povedlo. Základní premise se dodržela a i film exceluje v tim,, v čem hra a tou je atmosféra. Ponurá, tíživá nejistota a strach z neznámého, co se skrývá za mlhou hustou tak, že by se v ní mohlo skrývat i něco zlého. A že se skrývá. A jen, co se rozezní sirény, tak už neskrývá, ale vystupuje na povrch. Takže uvidíte všechny základní monstra a o to jde především. To se povedlo vystihnout dokonale. S každým krokem dál budete čekat nějaké nepříjemné překvapení. Příběh samozřejmě není kdoví jaký. Je to survival hra, takže hlavní je přežít a najít dceru při cestě z jednoho místa na další, kde se dozvíte, že musíte ještě na další a zase na další, než dojdete do finále. S čímž mám "malý problém" a to ten, že to, na co ukazuje podstata příběhu je tu zbytečně umocněno tím, že změnili hlavního protagonistu z muže na ženu. Jako by láska dítěte k otci byla méně důležitá než k matce. Chápu ale, že to asi lépe poslouží jako ukazatel.
CarnTheSlayer
CarnTheSlayer
877 bodů
10
Ani jediný díl Silent Hillu jsem vlastně vůbec nehrál, ale možná dám některým dílům šanci, jelikož tenhle film byl super. Nebudu tedy asi lhát, že od určitého momentu vám film stihne říct jak končí a to dřív než vůbec skončí, tedy pokud dáváte pozor a posloucháte, co vám určité postavy říkají, ale to je každopádně věc, kterou bych stejně přehlédl, protože i přes tohle je tento film super. Co vím, tak původní čtyři hry se snažily sázet spíše na atmosféru a nějaké ty myšlenky a psychické utrpení a vše tam mělo dávat svým způsobem smysl, což se sice do tohohle filmu zas tolik neobtisklo a spíš se tak jedná o fan-service, což je např. vidět na tom, že v případě tohoto filmu se jedná o adaptaci úplně první hry, ale objevují se tady protivníci z ostatních her, kteří tu ani nemají co dělat. Film také údajně udělal určité změny, které zřejmě fanoušky pobouřily, ale to není nic nového v zábavním průmyslu. Je tu sice dobré, ale ne moc strašidelné vyvrcholení. Nevím jestli to není prostě jenom tím, že se nekoukám na ty správné horory, ale u V zajetí démonů jsem se řehotal jak kůň a i tady u filmu Silent Hill jsem se smíchu neubránil, i když tady spíš jen na konci, ale opět se tu jedná o další chybu, která mi vlastně ve výsledku vůbec nevadí, protože se jedná o naprosto skvělý film. Snad bych mohl jen dodat, že to není vhodné pro diváky se slabším žaludkem, neboť toto je občas opravdu nechutná podívaná.
jan-hrouda
863 bodů
8
sice to neni zadna bomba, ale hodne "prijemny" horror se zajimavou atmosferou, povedenou technickou strankou, lahodnyma obludama a chutnyma scenama (zvlast zaver.). predlohu jsem nehral, takze nemuzu srovnat, ale rozhodne prvni kvalitni film podle hry.
scarecrow
708 bodů
9
Jako fanoušek videoherní předlohy jsem film musel vidět ikdybych nechtěl, přece jen filmy podle videoher nejsou většinou moc dobré. Film Silent Hill se docela držel předlohy, povedlo se mu zobrazit i mrazivou atmosféru her. A ten soundtrack je parádní.
Apokalypsa.net
Apokalypsa.net
214 bodů
10
Jedná se v mnoha ohledech o úchvatné dílko, které jako jedno z mála dokázalo navázat na úspěchy herní předlohy. Vizuálně excelentní, hudba Akira Jamaoka již tradičně temná loudavá a vtahující do prostředí ghosttownu.
Klimetka
Klimetka
127 bodů