Sin City - město hříchu

80%

Komentáře a recenze 51

karlik4801
1 942 bodů
7.5
Ukázka toho, že existují filmy, na které není radno dívat se často, protože by se razantně snížilo hodnocení. Poprvé jsem to viděl asi před třemi lety, teď zase v roce 2013. Nevím jestli se na to v blízké době kouknu. To protože by mi to začalo lézt na nervy, takhle si Sin City drží svojí originalitu. Když to vidím v takovémhle intervalu, můžu vidět tu novou krásu. Jinak by v tom byla tuctová podívaná. Hrozně se bojím dvojky.
65David21
65David21
1 823 bodů
8
Originální zajímavý snímek natočen temně, aby vzbuzoval temný dojem. Nemůžu říct, že se mě příběh dotknul. Ale zároveň nemůžu říct, že jsem to aspoň chvílemi neprociťovaĺ. V jistých ohledech tu je spolupráce s Tarantinem vidět, avšak ne tak enormně hodně. Na to, jak jsem se toho bál, tak DOCELA to nebylo tak zlé, jak mohlo. Willis TOP. 75-80%
psico
psico
1 671 bodů
8.5
Kvalitní hecerké obsazení. Rodrigéz se v tomhle snímku odně vytáhl. A za pomoci Tarantina s Millerem vznikla tahle super podívaná.
TheSompeque
TheSompeque
1 554 bodů
8
Zatím asi nejvíce atmosferický film od Tarantina. Černobílý formát s nádechem komiksu filmu skvěle sedí. Škoda, že se pokračování tolik nepovedlo.
Cechulda
Cechulda
1 353 bodů
10
Ve chvíli, kdy se podíváte na jméno režiséra, musíte alespoň tušit, co Vás čeká. Když na začátku filmu běží titulky a vidíte, že Rodrigézovi pomáhá Quentin Tarantino, dá se předpokládat, že odtrhnete od filmu oči až po skončení filmu. Genius se nezapře. Prolínání dějů, které se později všechny propojí.
  • skvělé grafické zpracování
  • super hudba
  • super herci a super herecké výkony
EXpenzza
EXpenzza
747 bodů
7
Po geniálním komiksu, po neuvěřitelných zprávách o obsazení, po geniálních trailerech přichází GENIÁLNÍ film. Ano Robert Rodriguez to dokázal a Frank Miller to dokázal dokonce podruhé a já jsem jim neskonale vděčný. Je to totiž opravdu skvělá podívaná vizuelně i příběhově. Nechápu proč všichni říkají a píšou že se jedná o tři povídky když jsou jasně čtyři, všichni totiž jaksi zapomínají na tu uplně první ZÁKAZNÍK MÁ VŽDYCKY PRAVDU pak už následují zmiňované tři další (plus suprová improvizace s koncem filmu :-). Druhá povídka THE HARD GOODBYE je podána ve zběsilém tempu a sice se budu opakovat ale Mickey Rourke opravdu JE Marv!!!!!!! Kdo se vám ale také nesmazatelně zapíše do paměti je Elijah Wood, protože Kevina zvládl na jedničku a vypadá opravdu znepokojujícně nebezpečně. Rutger Hauer nepředvede nic extra ale rozhodně nešidí. VELKÁ TLUSTÁ ZABIJAČKA se mi taky moc líbila a moc nechápu proč ji všichni okolo tak stíraj. Clive Owen mi příde docela uspokojivě "Dwightovský" a Benicio Del Toro je super ostatně jako v každé jeho roli. Koho ale musím těžce pochválit je Devon Aoki, které přiznám se jsem se trochu obával, ale také nezklamala a zbavila se svého Rychle a Zběsile image a Miho je na světě. Jinak Brittany Murphy se mi také moc líbila a přišla mi mnohem víc sexy než Jessica Alba. A konečně poslední TEN ŽLUTEJ PARCHANT, ten žlutej parchant je opravdu žlutej a opravdu parchant. Bruce Willis je přesnej a role zkrachovalejch detektivů mu prostě neoddiskutovatelně seděj. Jessica Alba dobrý přesně jak v komiksu a je moc hezká a tancovat umí (a navíc je taková milá). Kdo mě mile překvapil svojí přítomností byl Michael Madsen pro kterého mám tak nějak slabost. No a bonbónek v TOM ŽLUTYM PARCHANTOVI je když se Hartigan probojovává na farmu a je tam záběr na Kevina jak si čte :-) Nemohu jinak než doporučit a určitě si na to zajdu i do kina. Ale co je hlavní Sin City mě neuspokojilo pouze jako filmového diváka ale i jako fanouška mého oblíbeného komiksu a to není málo.
scarecrow
708 bodů
8.5
Film se skvělým hereckým obsazením. Sin City je asi jediný film, který se mi líbil i přesto, že na něm pracoval i Tarantino (naštěstí jen na malé části). Výborné příběhy, skvělá atmosféra a opravdu zajímavé postavy.
Ethan Hunt
Ethan Hunt
620 bodů
9
Sin city se skvěle vyrovná své stejnojmené předloze. Senzační dialogy, ale i monology, které jsou prostě top. Báječné prolínání příběhů, je dobře vidět, že se něco děje i mimo kameru a že to město žije. Za mě nejlepší povídka samozřejmě s Marvem.
RafCapone
RafCapone
506 bodů
9
Akční film o lidech žijících v nejprohnilejším městě na zemi. Basin City je plné násilí, prostituce, vrahů, ale i policistů co se snaží situaci uklidnit. Hutně atmosférický snímek s perfektní CGI vizualizací, herci a zasazením. Vše vypadá jakoby z komiksu vypadlo (taky že ano) a perfektně ladí s celkovým dojmem. Snad jen dialogy by mohly být přirozenější a černý filtr by nemusel být kompletně na všem. Jinak naprosto skvostný film Roberta Rodrigueze.
  • herci
  • CGI stylizace
  • brutálnost
  • propojené dějové linky hezky a plynule
  • všechny postavy mají prostor
  • tempo
  • několik skvostných scén a nápadů
  • tuhé dialogy
  • až moc černé, hůře sledovatelné
malkel
malkel
452 bodů
8
Jestli nemůžeme filmu Sin City Robert Rodrigueze, adaptující kultovní komiks od Franka Millera, něco upřít, je to naprosto perfektní vizuál a práce s barvami. Ano, je to perfektní. No, tak už tu největší a nejvíce očividnou přednost máme za sebou, pojďme dále. Jednotlivé povídky jsou sakra dobře napsané, (kvalita předlohy jde určitě znát), postavy v pořádku zahrané (nikdo příliš nevybočuje, ale nikdo ani nekazí) a atmosféra města...je prostě dechberoucí. Jestli máte náladu na akční biják plného drsných monologů, násilí a velkého noirového nádechu, Sin City bude to pravý ořechový. Ačkoliv přiznávám, teda taková nálada zní až příliš konkrétně... ****