80%

Komentáře a recenze 51

Pas
Pas
6 225 bodů
0
Komiks Willis V žádném případě tohle není dobrý film. Komiksy mám rád. Tohle je ale až moooc přehnané a více než ubohé. Raději zavřu oči a budu dělat že jsem tam Willise neviděl. Katastrofa! Každý je zabiják jak hovado. Nikdo nepochybuje o své neporazitelnosti. To je fakt síla. Udělat to kreslené, tak se tohle může vysílat pro děti. Protože tomuhle přece nemůže normální člověk přijít na chuť. Stejný nesmysl jako Kill Bill.
Standa.
Standa.
6 180 bodů
8
Když jsem viděl Sin City poprvé, asi v roce 2006, tak jsem byl zklamaný a moje hodnocení tehdy bylo hodně slabé, ale potom jsem si ho znova pustil v roce 2011 a bylo to jako vidět film novýma očima. Netypické vizuální zpracování může někomu přijít divné, ale mě se zalíbilo a do filmu prostě patří (asi jako temné prostředí k filmu Vrána). K tomu to skvělé herecké obsazení, snad i tu nejmenší roli hraje nějaká Hollywoodská hvězda. Film, který určitě není pro každého, ale to je prostě Tarantino.
VitvarJane
VitvarJane
4 487 bodů
7
První film, který mě vtáhnul do světa Quentina Trantina a který je podle mě nepřekonatelným. Tento film mě překvapil nejen dokonalým výběrem herců, ale též zpracováním a konečně i celkovým dojmem, který jsem si z něj odnesla...
bidlobox
3 802 bodů
8.5
Drsné pulpové příběhy, které zrovna nemusím, ale dostala mne nekompromisně svérázná komiksová stylizace a přítomnost herců jako je Bruce Willis nebo v netradičním obsazení Elijah Wood (Frodo z Pána prstenů). Těším se na dvojku, doufám, že se jí po těch deseti letech od uvedení jedničky dočkáme.
TARANTlNO
TARANTlNO
3 345 bodů
8
Výborný Rodriguezův film a jeden z nejlepších děl co stvořil.Tarantinova a Millerova ruka přidána do díla dodala jedinečnou příchut' divákova pohledu na velmi originální a skvěle graficky zpracované řemeslo.Všichni se ocitli ve svém oblíbeném prostředí brutálního násilí,potvrzuje vytříbřeného vyprávění.Comicsová předloha a velmi dobrá skupinka dobrých herců s audiovizuálním tempem neztrací drive. +++ Tarantinova část filmu v jízdě autem Jackie Boyeho a Dwighta,kdy je Dwight zastaven policistou je opět Tarantinův mistrovský "epilaf".
Zlobert
Zlobert
3 155 bodů
8
docela dobré. I když je pravda že onen černo-bílo-občas-barevný vizuál tomu hodně dodává. bez nej by to byl jen průměrný film se spoustou skvěle hrajících herců.
leafroller
leafroller
3 023 bodů
9
Jsou filmy, na které se mohu dívat pořád dokola a dokola a nikdy se neomrzí. Sin city mezi ně rozhodně a po zásluze patří. Tři drsné příběhy města hříchu spojené jedním barem, nasáklé krví, násilím a zvráceností. Sqělé výkony pánů Willise, Rourka a Owena a mnoha dalších. Komixová okénka do detailů převedená na filmový pás a černobílá atmosféra rozkladu a tajemství. To je Sin city, temné a živoucí. Co se mi na tomto filmu ale líbí nejvíc, je naprostá dotaženost, proudící a stříkající jako čerstvá horká krev z otevřené tepny autorovy fantazie. Nic se neztratí v překladu. Rourke jako zabiják, jdoucí po krku vrahům své milenky, dělá svou "práci" přesně tak, jak ho to baví a hlavně jak je nutné. Dopřává svým nepřátelům přesně to, co si zaslouží a divák se chtě-nechtě musí s jeho ukrutnými činy ztotožnit a otevřít tak tmavou stránku svého srdce jako Pandořinu skříňku. Žádná pěsťovka a pistolka....pěkně pomalu a hrubě.... A mají-li být ve filmu holky a pistole, tak to musí být nahé šlapající topmodelky se samopaly. Jakkoli bohužel nevyšel původní Millerův návrh, aby všechny roštěnky byly nahoře bez, dostane divák dostatečnou dávku hormonů a představivost bývá zhusta lepší než skutečnost, i když je nahá. A Bruce Willis? To je prostě Bruce Willis. S infarktem a několika kulkami v těle rozmlátí hlavu hajzlovi jen krev stříká a svázaný, nahý a pověšený za krk nepřestává bojovat až do úplného konce, protože je to prostě fér obchod. A jestli ho má milovat nějaká oběť, tak rozhodně ta nejmladší a nejžhavější baba z celého filmu, absolutně nedostupná, ďáblova princezna seslaná na zem jako návnada pro všechny slintající ožralce a zvrhlíky všeho druhu, kterým však nosí jen smůlu a smrt... Nic nechybí, nic nepřebývá, všeho je správně. Překlad a dabing je nadmíru výtečný. Jestli doporučuji? Otazka by měla spíše znít: Haló, vy jste ho ještě neviděli? Blázni!!!!!!!!!!
výfuk
výfuk
2 975 bodů
9
Nevím co tímto snímek chtěli tvůrci dokázat. Quentin udělal malou scénku a Miller a Rodriguez... vytvořili mistrovské dílo. Film mě tak moc držel, že jsem se díval na stopáž ne proto, abych věděl kdy to skončí, ale protože jsem chtěl vědět jak dlouho si toto ještě budu vychutnávat. Miller se mi ukázal už s 300, kde také projevil trochu té krvelačnosti a co Rodriguez? Jeho béčkové šarádičky pro děti celkem ušli, spíše jsem ho bral jako béčkového rejžu (asi se nejvíce proslavil svými hororovými újmy, které zatím zhlédnout v plánu nemám). Po Sin City vidím, že se dokáže ujmout i něčeho slušného, ba úžasného. Bruce se mi opět perfektně ukázal a už jsem ho prostě musel přidat k mým oblíbeným. Ve filmu se objevují úžasný herci, všech věkových kategorií a i to mi zaručovalo dobré pokoukání. Dlouho jsem se nepodíval na film z mé pouti... čekání se očividně vyplatilo a ukázalo Sin City. Dvě stovky na druhé pokračování klidně dám. Těším se na další újmy a doufám, že z dvojky nevzejdou žádné průjmy.
miza
miza
2 336 bodů
8.5
Když poslouchál skladbu od AC/DC se stejným názvem pokaždé se mi vybaví tento báječný film.
Miller
Miller
2 220 bodů
10
Naprosto perfektní Tarantinovka s Brucem Willisem, Jessicou Alba a Beniciem Del Torem. BRILANTNÍ padouch. Chvílemi jsem se několik zadusil. Příběh je skvělě pospojovaný, a navíc, tam je moje oblíbená "věc": barevné předměty v černobílém filmu. Film, který prostě nejde popsat, to se musí vidět. Určitě si přečtu komix. 85%