79%

Komentáře a recenze 14

TARANTlNO
TARANTlNO
3 345 bodů
8.5
Psychologické drama od režiséra Alejandra Gonzálese Iñárritu.Skládanku si začínám dávat dohromady s vývojem děje,kde Iňárritu postupně odkrývá přesně tolik,aby mě neukázal příliš mnoho a tím stupňoval drama,ale aby mě na druhou stranu během filmu neztratil a film jsem si mohl užít naplno,bez vynechání menších detailů.Sean Penn,Benicio Del Toro a Naomi Watts se skvělým hereckým výkonem v hlavních postavách,kde mají své minulosti,současnosti a budoucnosti v příběhu vlákna v kterým jsou uvedeny jako nelineární fragmenty,které přerušují prvky celkového příběhu,všechny bezprostředně přichází k sobě a splývání jak příběh postupuje.Výborný film.
výfuk
výfuk
2 975 bodů
8.5
Příběh 21 gramů se mi hlavně zdál nekonečný. Film je zapletený jako česká politika, ale každopádně když na příběh příjdete - je to krásná podívaná.
Foltest
Foltest
1 304 bodů
6
21 gramů je dějově poměrně plytký film, u něhož to ale vůbec nevadí, protože to bohatě dohání svým zajímavým stylistickým pojetím. Oceňuji vyprávění pomocí skákání v čase. Nejvíce se mi ale líbilo nesmírně tragické vyznění celého filmu. To skutečně s divákem pohne. Snímek nemá prakticky žádné skutečně kladné hrdiny; všechny postavy jsou pouze vytrvale pronásledovány osudem. 21 gramů dává nahlédnout do toho, jak je život neuvěřitelně křehký a jak zamotané občas může vše být. Tomuto napomáhají i 3 dějové linie. Všechny hlavní postavy by mohly být šťastné a úspěšné, ale nic jednoduše nejde podle plánu a život má své vlastní cesty. Občas mi přišlo, že byl film možná až příliš rozvleklý a pomalý, hádám ale, že to prostě patří ke zvolenému vyprávěcímu stylu. 21 gramů tak pro své syrové ztvárnění reality lidských osudů rozhodně doporučuji ke zhlédnutí.
Dzany
Dzany
408 bodů