76%

Komentáře a recenze 41

TARANTlNO
TARANTlNO
3 345 bodů
8
Režijní křeslo zahřívá Frank Darabont a já už netrpělivě sleduju minutu po minutě další velmi očekávanou filmařinu.Režie je brilantní a z nízkorozpočtového snímku Darabont vytváží Sci-Fi podívanou,před kterou se Spielberg se svým rozpočtem krčí v rohu.Velmi silný příběh a hodně lekaček v mrazícím prostředí až hororového kroku do neznáma.Chapadla mě chytala za nohu a táhly do děje čím dál silněji.Závěr je velmi strhující(nehnutelný pohled).Po druhém projektu zvedám hodnocení !
Zlobert
Zlobert
3 155 bodů
10
povídku jsem četl. film je její téměř doslovnou adaptací. mlha je navíc pro mě jeden z mála filmů který s přepisem na plátno neztratil nic z ducha své předlohy. proto za pět.
sixmonsters
sixmonsters
2 756 bodů
4
Pohledný, nepříliš úspěšný malíř se přirozeně stane nejstatečnějším a nejchytřejším z celé party, aby organizoval odboj a chránil svého syna, s čímž mu pomáhá náhodná pohledná blondýnka. Ne že by tam chyběla atmosféra nebo myšlenka, ale nějak jsem čekal něco víc překvapivého. Supermarket plný sociálního dramatu je sice super nápad, ale až moc nápadně to celé připomíná Úsvit mrtvých. Lekaček naštěstí nebylo tolik, ale když už byly, tak se daly čekat předem. Bylo to prostě moc jasně čitelné. Jediné, co mě na filmu překvapilo, jsou nadšená hodnocení mých oblíbených uživatelů :-)
2 487 bodů
10
10/10
farb
farb
2 064 bodů
9.5
Perfektně vygradovaná atmosferická hororová podívaná, skvěle odehraná a s ukázkově zdrcujícím koncem.
Duffman97
Duffman97
1 618 bodů
10
Mnohem lepší než původní film.Více to ctí knižní předlohu a herci podávají skvělý výkon.Ale především,NENÍ TO REMAKE.Jde o přepracování původního námětu,které s původním filmem nemá nic společného.Film má také výbornou atmosféru strachu a bezmoci.PS: film se natáčel v Kanadě.
Peter12
Peter12
810 bodů
9
BRAVO MAJSTRO!!!! To sa mi vybavilo ako prvé,keď som dopozeral tento film.Je to o hmle a príšerách čo sa skrývajú v nej.Hod kameňom,keď si myslíš že si bez viny,chcel som tým povedať že tento film je aj o ľudskej hlúposti.Že stačí chvílkový stres a s najlepších priateľov,možu byt najvačší nepriatelia,zo súrodencov vrahovia.Najviac ma srala ta náboženská sviňa,ktorú by som zabil aj umelou lyžicou.Ale zas musím uznať,že M.G.Harden ako náboženská fanatička bola neuveriteľne presvedčivá.V niektorých momentoch,sa mi zdalo že pozerám votrelca,aj monštrá boli docela na úrovni.Som spokojní s atmosférou,dejom aj hercami.Paráda.
hovorkok
hovorkok
647 bodů
4.5
Jako pardon, ale co to ten Darabont natočil? Rozhodně snad jeho nejhorší film. Přesně jak už tady někteří napsali, jak někdo s tak výbornými filmy, jako Zelená míle nebo Vykoupení z věznice Shawshank, mohl natočit takovou blbost? Nepochopim, trochu mě tím Darabont zklamal.
Aya.chan
Aya.chan
557 bodů
1
Mlha, která se táhne jak smrad z měsíc nemytejch varlat, mi pěkně zkazila večer. Už dlouho se mi nestalo,že by mě sudoku v deníku Metro zajímalo víc než to, co se děje na obrazovce. Pekelná nuda a naprostá idiocie všech zúčastněných by zasloužila víc než jeden správně načasovaný headshot. Alelůja, vykoupení!
L.E.O
L.E.O
407 bodů
9
Mistrovský horor na motivy knihy od Stephena Kinga, který neprávem upadá postupně k zapomnění. Film skvěle ukazuje jak se lidé díky postupujícímu strachu chovat nepředvídatelně, až to dovede k tomu že ztratí svou lidskost. Jde hodně vidět jak je Darabont vůči knihám dost věrný a jde to znát už díky předchozím projektům (Vykoupení z věznice Shawshank, Zelená Míle) Všichni herci jsou naprosto vynikající, ale hlavně chci vyzdvihnout Marciu Gay Harden jelikož každou scénu kde hraje silně věřící ženu, si krade pro se tím jak si myslí že ona je ta vyvolená že má pravdu. Všichni se shodnou nad tím že jedinou výtkou jsou jedině efekty a já si dovolím souhlasit, které vypadají nedodělaně a trochu i gumově, ale to je jediná vada na kráse, jinak se jedná o skvělou a věrnou hororovou adaptací, která má skvělé herce, režii, scénář a zpracování. (Dal bych klidně o bod víc, nebýt těch efektů
  • Režie
  • Herci
  • Věrnost knize