Star Wars: Epizoda IV - Nová naděje

85%

Komentáře a recenze 57

karlik4801
1 942 bodů
5.5
Lituju toho, že jsem první Star Wars viděl až v roce 2013. Vidět to v roce 1977 žasnu blahem a chodím na to denně do kina. Magická akční sci-fi bomba, která má co říct a hlavně co ukázat. Svým potenciálem se stala sci-fi kultem a Star Wars by měl určitě vidět každý. Vizuální efekty jsou na dobu skvěle zvládnuty. Jen jsem prostě zvyklý na ty dnešní filmy a tak jsem si to tolik neužil. Herecké obsazení bylo Georgem Lucasem dobře vybráno a zapsal tyto herce jednou provždy do srdcí všech fanoušků.
Pavlína81
Pavlína81
1 576 bodů
10
Nej, nej povedeněnější scifi tohoto žánru je tam vše co si jako divák může přát.
jvempire
jvempire
1 208 bodů
10
Pro mě nejoblíbenější díl nejoblíbenější série.
Ciiiri
Ciiiri
949 bodů
9.5
Hvězdné války!!! Kultovní sága, kdo je neviděl jako by nežil. Stará trilogie má své kouzlo. A i když jsem SW viděla, až v dospělosti a po prvním shlédnutí se mi zdála lepší nová trilogie, rozhodně tomu tak není. Hvězdné obsazení, úžasné hlášky a skvělý příběh. Ta technologie zpracování!!! na tu dobu - dokonalé!!!
jan-hrouda
863 bodů
10
V roce 1991, kdyz jsem Novou nadeji poprve videl v kine, mi bylo 9 let - idealni vek na to, aby me ten zazitek do konce zivota hluboce poznamenal. Pritom me uz tehdy fascinovaly politicke aspekty pribehu.
JamesConnorGeek
823 bodů
10
Naprostá nostalgie a klenot Star Wars. Je nám tu představen ikonicky příběh a legendární postavy jako Luke Skywalker, Leia Organa, Han Solo, Chewie, Tarkin nebo samotný Darth Vader. Hudba je tu na špičce filmové muziky a akce na tu dobu velmi slušná. Star Wars Nová Naděje je skvělý sci-fi film a také začátek našeho milovaného Star Wars! 90%
Pito126
Pito126
520 bodů
10
Kultovní sci-fi sága, která změnila kinematografii navždy! Epizoda IV je začátkem neuvěřitelného dobrodružství v galaxii daleko, daleko od naší vlastní. I přes uplynulé roky stále působí úžasně. Tato ikonická space opera zanechává nezapomenutelné stopy. Od boje mezi světlem a temnotou po nezapomenutelné postavy jako je Luke Skywalker a Darth Vader. Star Wars je prostě nepřekonatelný fenomén!
Kocka_11
Kocka_11
502 bodů
9
Proste stará dobrá klasika. Tento film som videl už niekoľkokrát a mohol by som si ho pokojne pozrieť ešte aj päťkrát a aj tak by ma neomrzel. Aj keď som začal Star Wars sledovať od epizódy 1 (Skrytá hrozba) a najsamprv som videl prequely i tak má Nová nádej dokázala nadchnúť najviac. Je to môj vôbec najobľúbenejší projekt zo sveta Star Wars. Na to, že film vznikol v roku 1977 sú tu výborne vizuálne efekty, herecké výkony tiež výborne, atmosféra dokáže diváka vtiahnuť do deja behom pár minút, tiež dobre rozpracovaný príbeh, vtipné scény a momenty, proste vesmírna laserová paráda. Jedinú vec, za ktorú strhávam bod je záverečný súboj, ktorý je pre celý Star Wars svet veľmi dôležitý nie je ani vizuálne ani choreograficky tak dobre prevedený ako napríklad súboj v Impérium vracia úder.
Fricino
Fricino
501 bodů
8.5
Film, kterým to všechno začalo. Ačkoli z počátku nepřináší bůhví co, zhruba v polovině se dostane do obrátek, které posléze vyvrcholý úžasným akčním finále. To je tak strhující, že nenechá nikoho na pochybách, zda ten humbuk okolo Star Wars je skutečně oprávněný.