Komentáře a recenze 61

4 060 bodů
7.5
Klasika
bidlobox
3 802 bodů
8.5
Obdivuji Clinta Eastwooda, jak chrlí jeden film za druhým jako o život. Považme, v jeho věku! A jak jsou ty filmy až na pár šlápnutí vedle výtečné. Tentokrát si Eastwood dokonce dokázal zrežírovat a zahrát důchodcovskou story, takového drsného Harryho na sklonku života. A se ctí odkráčet ze scény. Bravo!
kery-
kery-
3 671 bodů
10
Křízenec filmů Denis, postrach okolí a Kult Hákového Kříže. Zní to celkem vtipně co? Na to zapomeňte. Clint Eastwood je neskutečný frajer a pan herec, protože táhnout sám 2 hodiny film, to už je slušný nářez. Dokonalý a neskutečně silný příběh - pro mě od teď jednoznačně jeden z mých TOP filmů..
TARANTlNO
TARANTlNO
3 345 bodů
9.5
100tý komentář k mistrovskému dílu Clinta Eastwooda..Gran Torino je výtečně napsané,zrežírované i zahrané.Nechybí mu humor,napětí a výrazná hudba.Rozhodně není plytké a dokáže být dojemné bez toho,aby sklouzlo k sentimentu.A především přesně ví co chce říct a vypráví ten příběh s přehledem a soustředěně.Jeho postavení a pohledy miluju jako tenhle film.Prohlášení,že se jedná o poslední film v němž bude hrát zaslouží velkou poklonu!Zkrátka prvotřídní filmařina. 95% 5*****
Renfield
Renfield
2 813 bodů
8
Mít takové Gran Torino a bydlet v podobné čtvrti, raději ho snad před tím domem (včetně otevřené garáže) ani moc nevystavuji. Nebo ještě lépe, mít takové Gran Torino a podobně dokonalou rodinu, sbalil bych si svých pár vzpomínek, zmizel někde v krajině a prožil důchod, dle svých představ. Jenže pro Walta je důležitý právě jeho dům, ulice a snad i celá čtvrť a tak musí bojovat. Jeho nepřítelem nejsou nejbližší sousedé, dokonce ani gangy, ale především on sám. Samozřejmě, něco podobného už tu bylo, jenže tentokrát je to pojaté jinak, řekněme stylem "Amerika bez příkras". Clint Eastwood tomu navíc svým výkonem dává dokonalý nádech westernu, hold pořád to v něm je, stačí pohled. Díky tomu až zamrzí, že závěr není ten očekávaný... ale samozřejmě, právě ten vystřelí do té doby vcelku předvídatelný příběh o třídu výš. A nezůstane jen u něj, má své pokračování v závěrečných titulcích, famózní píseň! Naštěstí ani takové scény u holiče nejsou k zahození! Překvapivě je tu totiž i humor a to v dost velkém množství, vůbec vzhledem k tématu.
Edward
Edward
2 487 bodů
9
9/10
MajklCZsk
MajklCZsk
2 369 bodů
10
Příběh nepřizpůsobivého chlapíka je neskonale dokonalý. Ukrývá v sobě jedinečnou sílu pochopení a nevídanou dávku lidskosti. Walter je pak promítán jako krásně se vyvíjející charakter, který je i přes svou vrásčitou schránku krásně napsaný s tím nejjemnějším rukopisem.
Miller
Miller
2 220 bodů
10
Já nevím co mám napsat. Clint je filmová legenda, a to bude Gran Torino za pár let taky. "A tobě a tý tvý Joudě odkazuji svoje auto, teda pokud se nezachováš jako klasickej rákosník, nepřidáš na něj to dementní křídlo, potom si ho můžeš nechat" Zcela zasloužených 100% Rotten Tomatoes: 90% | FDb.cz: 88% | kfilmu.net: 88% | IMDb: 82% | Kinobox: 85% | průměr: 87%
winetach
winetach
1 927 bodů
10
Kvalitný patetický film, s dobrými výkonmi a fajným autom..
65David21
65David21
1 909 bodů
10
Eastwood je geniální režisér i herec a v Gran Torino to opět ukazuje. Extrémně silný příběh o životě v Americe, stárnutí, postavení se špatným lidem a především rasismu. Tento film řadím zcela jistě mezi 15 nejlepších filmů, co jsem kdy viděl, už jenom kvůli tomu, jak silný a pro dnešní dobu důležitý příběh skvěle zpracovává. Na konci mi ukápla slza.