77%

Komentáře a recenze 47

avenis
avenis
8 196 bodů
8
Knížku neznám. Ale film se mi vcelku líbí. Dakota Fanning už zkušeně podává nadstandardní výkon a Tom Cruise je hbitý a neohrožený jako vždy. Ale ta bezvýchodnost situace, hrůza z necitelného vybíjení lidstva, to zůstane jako nejsilnější vjem. (25.3.2021)
kedl
kedl
6 380 bodů
7.5
Některé scény sice byly slabší, ale bylo tu i par takových, kterým bych neváhal dát 6*. Schindlerův seznam jsem sice ještě neviděl, ale po téhle zkušenosti se Spielbergem v genocinoidních situacích se ani nedívím že byl hodnocen tak vysoko. Jenom mě mrzí ty scény, ve kterých se Spielberg mermomocí snaží držet knižní předlohy (víc jak století je přeci jenom dlouhá doba na doslovný přepis). Nevím co přesně bych chtěl, ale myslím, že kdyby toto vyhlazování lidské rasy bylo pojmuto méně konkrétně (tzn. ne "invaze emzáků", která je v nejlepším případě brána jen jako "fajn sci-fi"), ale nějak povšechněji, metaforičtěji, byl bych ještě mnohem spokojenější. Mno, tak či tak jdu upravit své hodnocení Dnu nezávislosti, za každou hvězdičku, kterou jsem mu dal, se nyní stydím.
saboter
saboter
3 564 bodů
9.5
Legendární mistrovské dílo Stevena Spilberga o mega válce keteá přišla na náš svět jak se dalo čekat naprosto parádní a dechberoucí efekty stejně tak i Tom cruise je mega suprově prezentuje ale například příběh šel opravdu celkem stranou včetně scénáře a konec mohl být orpavdu lepší zato boj o přežití nebo o záchranu rofiny nebo i emoce tak ty tak dramaticky nikde neuvidíte i mimozemšťané jsou ůžasní jejich zpracování nebo zviky ty vás opravdu dostanou.
rkotvald
rkotvald
3 162 bodů
9
Steven Spielberg zase nezklamal a po Mainority Report zase natočil výborný sci-fi se skvělou atmosférou. Je sice pravda, že film oplývá hezkou řádkou nelogičností a někdy trochu přehnaných scén, ale jinak je to skvěle odvedená práce a Steven Spielberg se určitě námá za co stydět a dokazuje, že ještě do starýho železa nepatří. Co se týče Tom Cruise je zase výbornej a předvádí jeden ze svých nejlepších výkon a je vidět, že i jemu spolupráce se Spielbergem svědčí, ale rozhodně neni sám i tolik kritizovaná Dakota Fanning neni až zas tak špatná, samozřejmě že ty scény ze začátku jsou opravdu přehnaný, ale pak se to ustálý a už je dobrá. Ostatní herci tam už moc prostoru nedostávaj, snad jen Tim Robbins, ten je tady skoro k nepoznání a i za tu chvilku dokáže zaujmout. Ale celkově to přece jen nemůžu hodnotit plným počtem hvězdiček, i když se mi to velice líbilo
výfuk
výfuk
2 975 bodů
7.5
Hodně zajímavý film. Steve mě Minoritou nečekaně nadchnul, ale nyní trochu klesl. Není to ale velký pokles je velmi malý. Válka Světů není Spielbergovo celoživotní dílo, ale příběh je také zajímavý a film dokážete dokoukat. Cruis se opět ukázal a pomalu v něj začínám věřit. Není to nejlepší sci-fi, není to nejlepší film od Spielberga, ale furt je to lepší než Hook.
kknk2
kknk2
2 955 bodů
7.5
Válka světů vyniká svou údernou apokalyptickou atmosférou, neustále napínavou a nepředvídatelnou akcí nad všechny ostatní filmy tohoto žánru. Vtáhne vás do děje a zajistí si vaši pozornost. Začátek a konec chce víc vyšperkovat, přece jenom to není blockubuster tohoto desetiletí. Neznám sice slavnou knižní předlohu, ale připadá mi film docela kvalitní adaptací.
2 481 bodů
7
7/10
winetach
winetach
1 927 bodů
10
Pre mňa kultový film.
Arnarmo
Arnarmo
1 720 bodů
8
Film jsem poprvné shlédnul v 12ti letech, takže ve mě zanechal dojem super sci-fi. S odstupem času se na to dívám trochu jinak, ale stále hodnotím vysoce. Zajímavý příběh, žádná hluchá místa a občas i zábavné. Má vysoká procenta souvisí spíše s nostalgií a s pohodovým sci-fi.
Duffman97
Duffman97
1 618 bodů
10
Naprosto špičkový katastrofický sci-fi thriller.Vizuální efekty jsou výborné a oproti původní verzi je tato mnohem temnější a výpravnější.Herecké výkony Toma Cruise i dětí jsou výborné už ze začátku ale bezchybné se stanou po útoku vetřelců.Musím pochválit i atmosféru která se z rodinného dusna(vztah otec-syn) změní na depresivní bezmoc.Film také příjemě střídá klidné pasáže s těmi akčními.100%.