Komentáře a recenze 20

9
Skvělá Sci-fi se skvělou myšlenkou.
evismaior
evismaior
4 254 bodů
8
Geneticky skoro dokonalá Uma Thurman, úplně dokonalý Jude Law, který měl ale pech a skončil na vozíku, a zcela nedokonalý a nikterak geneticky neovlivněný Ethan Hawke, jehož hrdina převezme identitu postiženého spolubydlícího a pokouší se splnit si sen a dostat se do vesmíru. Pro nás nedokonalé je to krásné poselství - že dokonalost plodí jen uniformitu a že i nedokonalý člověk může dosáhnout velikých věcí, pokud je jeho odhodlání dostatečně silné.
bidlobox
3 802 bodů
8.5
Dystopie. Nejdřív jsem z filmů toho typu měl alergii, následně kopřivku a teď mi lezou pod kůži takovým způsobem, že pokud nevidím alespoň co půlrok jeden, cítím se o něco ochuzen. Nevím, kde se to ten Niccol naučil, ale umí. Jeho snímky přitahují jako magnet; stylově čisté, temné, vizuálně poutavé a velmi úsporné. Tak jako v (Just) In Time, ani zde jsem nezaznamenal žádnou reklamu, žádný product placement, který by odkazoval do naší reality, takže jsem si v těch filmech připadal opravdu jak v jiném světě, v mýdlové bublině letící širým vesmírem. A slova chvály patří i k výběru herců. Ústřední trojice Ethan Hawke - Uma Thurman - Jude Law zafungovala naprosto ideálně.
Rabadi
Rabadi
2 259 bodů
9.5
V budoucnosti nás asi opravdu něco takového čeká. Naše schopnosti a dovednosti, třeba i podvědomé, budou odhaleny v zájmu vyššího dobra a my budeme sloužit. Hezky natočené, připomíná Divergenci a celkově příběh velmi dojímá. Fandíte hlavnímu hrdinovi.
pokladnik
pokladnik
1 602 bodů
9.5
Nejsem fanoušek sci-fi, ale když se podaří natočit opravdu dobrá tak se s chutí podívám. Na těchto filmech miluju ten vyšší přesah, to poselství které vždy potvrdí, že i daleké budoucnosti existují zásady které platí dnes. Splnění svých snů i když je člověk zákony společnosti vyřazen z elity národa; přátelství i když jde při něm o život a samozřejmě láska...
Marchikt
Marchikt
1 585 bodů
8
Vlastně super sci-fi, který zvládá být boží i bez mimozemšťanů a akce. Hlavní trio herců je eňo ňuňo! A příběh je jenom skvěle doplňuje.
gde
gde
648 bodů
7.5
Tak trochu jinak pojaté sci-fi. Žádná moc vzdálená budoucnost, v rámci žánru poměrně civilní a obyčejný příběh, výborná hudba a zajímavá komorní atmosféra. Sympatické herecké obsazení jenom podporuce celkově příjemný pocit z filmu jako celku. Takovéhle jednoduché, minimalistické a přitom inteligentní sci-fi se bohužel moc často nevidí.
kacafráček
kacafráček
18 bodů