77%

Komentáře a recenze 32

Milandob
Milandob
8 900 bodů
10
yeah, tak toto je film podľa môjho gusta! scenár naivný s mnohými nelogickosťami v deji – ale to vôbec nevadí! herci značne drevený (až na michaela ironsideho) a telenovelský – ale to vôbec nevadí! keď sa do niečoho verhoeven pustí, tak výsledok vždy stojí za to! vo svojich filmoch (vo hviezdnej pechote taktiež) rád kombinuje brutalitu (utrhnuté hlavy, nohy:-)), nahotu (sem-tam nejaké to prso:-)) a to všetko mieša so zdravím odstupom a iróniou (paródia na nacistickú dokonalosť a vojnové náborové dokumenty). hviezdna pechota je navyše zo zálohy podporovaná vynikajúcou hudbou (poledouris) a neuveritelnými špecialnými efektami, ktoré sú i na svoje vek (97) skvele prepracované a takmer dokonalé.
p.a.douch
p.a.douch
8 362 bodů
9.5
Myslím, že pan Heinlein by koukal. Verhoeven se znovu předvádí ve vrcholné formě. Zpravodajské vsuvky a náborové filmečky jsou boží. Myslím, že pro většinu obsazení to v tomto filmu byly životní role. Vyjimkou jsou snad jen Clancy Brown, Michael Ironside a Neil Patrick Harris. Dina Meyerová byla nepřehlédnutelná a druhou hlavní ženskou postavu představovanou Denise Richardsovou jasně převálcovala. Basil Poledouris hudbu skládat uměl.
Tom Hardy
Tom Hardy
8 349 bodů
9
Naprosto geniálně pojatá satira, ve které se setkává Četa, Dawsonův svět a *kterékoli béčko s havětí*. Výsledkem je neopakovatelný celek, který bežný konzument nedocení ani zdaleka tak, jak by si film zasloužil...
Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
10
Typický Verhoeven. Já rozhodně patřím do fandů jeho mnohými nepochepénemu, úchylnému stylu, typických klišé, které využívá v každém svém filmu, jako například zpravodajské vstupy, hektolitry krve, nechutností, a zde přibyli i létající lidské končetiny. Příběh je sice prostý a jednoduchý, ale to je fuk. Zde jde hlavně o zábavu, akci, která je zde nonstop a nenudil jsem se ani minutu. Občas se zde objeví prvky humoru tak jak to umí jen Verhoeven. Triky na rok vzniku jsou naprosto dechberoucí, skvělé a nadčasové, a většina rozpočtu musela padnout na ně, proto asi do hlavních rolích obsadil toho krypla Casper Van Dien, kterej je jako herec příšernej a jediná pořádná role v jeho životě je zde v tomto filmu, tak se docela i snažil, Dina Meyer je krásná, ale dlouho na place nepobyde a Denise Richards je sice krásná, ale jako herečka k ničemu. Nakonec z toho vychází celkem slušné sci-fi se slabším příběhem, ale za to hodně hutnou a krvavou akcí se skvělými triky a s nic moc herci s dobrou hudbou, u kterého sem se bavil celých 129 minut tak proč nedát 5*.
VitvarJane
VitvarJane
4 487 bodů
8.5
dlouhou dobu jednička na mém pomyslném žebříčku nejlepších filmů...
evismaior
evismaior
4 254 bodů
9
Neuvěřitelné scifíčko, ze kterého se stal bezpochybný kult. Dělá si srandu snad ze všeho, co souvisí s vedením vcelku nesmyslné války s broučí civilizací, která se nachází kdesi na opačném konci galaxie - z armádních důstojníků, výcviku nových vojáků, okatého vlastenectví, adorace hrdinů války bez končetin, čistoskvoucího přátelství, patetické lásky a všech náborových a propagačních filmečků, které kdy byly natočeny od keep-smiling USA až po hitlerovské Německo. Chcete vědět víc? Vydejte se s hvězdnou pěchotou do hlubin nepřátelského vesmíru, popadněte flintu, rozstřílejte na maděru pár hnusných brouků a vymáchejte si kanady v jejich šťávě. Protože jen mrtvej brouk je dobrej brouk!
Žralok
Žralok
4 087 bodů
10
,,Atom na ně Rico !" Brouci útočí a nebude to zrovna lehkej boj. Můžete sledovat osudy Johnnyho Rica a jeho přátel v různých složkách armády. Tento kultovní film se dočkal dalších dvou přímých pokračování které jsou bohužel znatelně slabší.
8
No jo no Verhoeven byl vždycky tak trochu provokatér a tak trochu úchyl. Ale tohle se mu vážně docela povedlo jak neuvěřitelně stupidně vykreslená inteligence lidského druhu na to abych vás porazil nepotřebuju být přežranej mozkobrouk když vás stačí nechat být a divit se jak se porazíte sami vlastní blbostí. Važně povedená slátanina plná fašistických keců a broučího slyzu.
Fanik
Fanik
3 066 bodů
9
Až neuvěřitelně kvalitní a brutální béčko, které paroduje nebo si utahuje z mnoha filmů ale takovým způsobem aby to nebylo na první pohled vidět. jediný dobrý film ve kterém hraje Casper Van Dien. Paul Verhoeven režii zvládá více než bravurně a ví přesně co dělá.
Petr Kocfelda
Petr Kocfelda
2 919 bodů