80%

Komentáře a recenze 21

Petrson
Petrson
4 166 bodů
7.5
Hodně tvrdý film postavený na chytře překombinovaném scénáři (dá se tomu jetě uvěřit). Celý příběh je "trochu" přitažený za vlasy, ale třeba je to v USA normální ohledně rodin, policie, podsvětí. Některé kombinace jsou na hranici uvěřitelnosti, ale dá se to. Co oceňuji na filmu, je zavěrečný okamžik, kdy člověk přemýšlí, jak by se sám zachoval. Nic méně podsunování, že únosy mohou mít i dobré řešení je hodně zavádějící úvaha. Film ze kterého dýchá zdánlivá autentičnost, je dobře natočen, udržuje pozornost a nabízí hodně otázek, jak je na tom v USA "okraj" společnosti, ale i policie sama.
slord
slord
3 832 bodů
8
Skvelý režijný debut Bena Afflecka, ktorý zo začiatku vyzerá ako obyčajná krimi, ale keď sa rozbehne, budete chcieť vedieť konečné rozuzlenie. S postavami sa pracuje parádne (aj keď niektoré by mohli mať aj viac priestoru), atmosféra špinavých ulíc plných špinavých ľudí je veľmi dobrá a samotný príbeh (so šťastným koncom?) je silný a dostane sa pod kožu. Ben či Casey v tomto filme ukázali svoj talent či v režijnej alebo hereckej polohe a bavilo ma sledovať to. 8/10
kery-
kery-
3 671 bodů
10
Affleckovic jsou šikulové, to se musí nechat :)
TARANTlNO
TARANTlNO
3 345 bodů
8.5
Ben Affleck zacpal všem kritikům pusu a ukázal,že za kamerou a v režijním křesle mu to pasuje daleko více jak před kamerou...navíc jsem už dlouho neviděl snímek s tak zajímavou zápletkou.Jedinečné finále !
2 481 bodů
6
6/10
farb
farb
2 064 bodů
10
Pecka! Jistě zrežírovaná, skvěle napsaná a skvěle zahraná kriminálka, která se nekompromisně sune k "šokující" pointě, jenž nedá divákovi spát.
jirikzaboj
jirikzaboj
1 628 bodů
8
Cause she’s gone baby, gone. Nejambicióznější projekt od Affleck brothers, který se nebojí pokládat zásadní životní dotazy a dokáže klidně rozdělit společnost. Bostonské noir prostředí je vykresleno realisticky, je to dirty a opravdu se mi nedívalo na to prostředí hezky (v pozitivním smyslu). Komorní detektivní příběh vás upoutá zhruba v polovině filmu a postupně odkrývá skládačku, na jejímž konci není odpověď, ale jedno velké dilema a tenhle dosah je na filmu to nejvzácnější.
Foltest
Foltest
1 304 bodů
8
Původně jsem chtěl dát pouze 3 hvězdy, ale tu 4. jsem jedoduše musel přidat za závěr. Ten mě totiž dokonale překvapil a já ho vůbec nečekal. Do poslední minuty tak trvalo napětí a závěrečné překvapení se u mě neminulo účinkem. Navíc musím ocenit i rozporuplný závěr a poslední scéna se špatným jménem panenky a dlouhým pohledem do dáli byla skutečně dokonalá. Sám si vůbec nejsem jistý, ke kterému řešení by bylo morálně správné se přiklonit a snímek toto dilema vystihl dokonale. Sbohem, baby je jednoduše kvalitní snímek, který navíc poskytuje i cenný vhled do života amerických chudších, bílých vrstev; nikdy neuškodí vidět, jak to na takových nízkopříjmových předměstích USA, prolezlých drogami, doopravdy funguje. Film snad v nikom nemůže nezanechat mnoho podnětů k zamyšlení, ať už co se týče životní situace mnoha dětí nebo obecně pojetí a fungování spravedlnosti. Sbohem, baby je tak rozhodně filmem, který doporučuji ke zhlédnutí.
Mitanek
Mitanek
492 bodů
0
Řekl bych, že mě ještě nikdy velkofilm tělech poměru nikdy takhle ještě nenasral. Ptáte se proč? na to vám rád odpovím. Začneme u strašně nesympaticky napsaného a zahraného Caseyho Affleck, který rozhodně nepředvádí něco co by mělo společného s herectvím. Pak můžeme pokračovat s nezáživnou neoriginální kamerou, která má v oblibě snímat jeden výraz herce klidně i několik minut. Pokračujeme s nelogičnostmi a prostým příběhem který je zakončen trapným plot twistem a máme z toho šarádu, která na většinu světa funguje. Z objektivního hlediska si film zaslouží aspoň těch 5/6z10 To by ovšem film nesměl mít tyhle pro mě výrazné problémy, dlouhou stopáž a nesměl by zabít do té doby příjemné nedělní odpoledne. 0z10
M66
M66
207 bodů