66%

Komentáře a recenze 24

jay.lee
jay.lee
7 487 bodů
10
První půlka filmu je čistokrevný psychothriller a to víc než dobrý...druhá polovina už je klasická halloweenská vyvraždovačka, ale taky bezva. Celkově určitě nejlepší halloweenský film od dob J.Carpentera. Respect!!! Rob Zombie sympaticky oživuje značně zatuchlý žánr i vyčpělou legendu děsu...!!! ps: Až budete utíkat před psychopatickým zabijákem neschovávejte se v koupelně ve vaně:))
Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
6
Tak tohle mě docela zklamalo. Čekal jsem úplnou bombu, protože režie a filmy Roba Zombie se mi dost zamlouvali, ale tohle ne že by to byl vyloženě špatnej remake, ale čekal jsem trošku více. První půlka je výborná, ale ta druhá je obyčejná vyvraďovačka a úplná kopie Carpenterova originálu. Tudíž nemůžu dát více jak 3*.
kedl
kedl
6 380 bodů
8
Tak předem, Rob Zombie je lepší režisér než scénárista.. ale bohužel ani ten režisér není nikterak valnej.. Strašně moc logických chyb, kde na vás z každé scény křičí, jak by si nejradši točil jen ty vraždy a na všechno ostatní by se s chutí vykašlal..(např. scéna kdy malého Michaela má v léčebně nachvíli pohlídat dozoročí sestra.. To jak si k němu sedne, schválně do něj zašije a pak si otevře noviny a otočí se k němu zády je víc než trapný). První půlhodina nadprůměrná (s přivřenýma očima za 4*), ale to JAK (wtf?) uteče z lečebny a jakpak začne zabíjet je nanejvýš ubohý.. bylo mi to šumafuk, co dělá, jak zabíjí, koho zabíjí či nezabíjí. Malcolm McDowell v druhé polovině nemá co hrát a pronáší takový repliky při kterých jestli mu nebylo aspoň trošku trapně, tak bych ho poslal do béčkových vod v okolí Spolany Neratovice.. Verdikt: pusťte si jen první půlhodinu při který vám bude běhat mráz po zádech..
kilby1989
kilby1989
4 397 bodů
8
Před pár dny jsem viděl film Misery nechce zemřít a to jsem si říkal, že ta ženská je totální magor. Chyba. Michael je snad nejvetší filmovej cvok kterýho jsem zatim viděl. Vůbec jsem si nečetl obsah o filmu, takže jsem byl dost překvapenej, že nešlo o vyvražďovačku bez hlavy a paty. Sice je Halloween lehce předvídatelný, ale i přesto je to rozhodně nadprůměrný horor. Ani ne tak proto, že by se člověk vyloženě bál, ale atmosféra je super a napětí se dá krájet. Originál jsem neviděl a asi si ho ani nepustím. 75%
Chimpanzee21
Chimpanzee21
3 873 bodů
6
Film má rozhodně skvělou zápletku a zpracování, jak prostředí tak efekty. Musím uznat, že začátek příběhu opravdu stál za to, ale ve chvíli, kdy se dostal z ústavu se tao začalo vléct a mělo to spoustu nelogických i nudných scének. Jako hororový fil asi patří do průměru.
TARANTlNO
TARANTlNO
3 345 bodů
8
Rob Zombie, se pokusil o nemožné, o remake kultovního Carpentrova snímku Halloween a musim říct, že se mu to povedlo.Atmosferově se blíží k originálu a příběh taky výbornej,kde vidíme jak vyrůstá naprostá temnota a zlo v těle Michaela.
Fanik
Fanik
3 068 bodů
7
Lepší a zajímavější než originál.
guestka
guestka
2 304 bodů
1.5
tak tohle pokračování se teda vůbec nepovedlo :(
Duffman97
Duffman97
1 618 bodů
10
Bál jsem se že zase zprzní kvalitní sérii.Ale bál jsem se zbytečně.Líbilo se mi to.Film není tak úplně remake.Spíše jde o reboot.Také se mi líbí vysvětlení Michaelovy mysli.
Shluken
Shluken
1 453 bodů
9
Na remake kultovní hororu ze 70.let jsem se těšil. A musím říct, že Rob Zombie odvedl vynikající práci jak po dějové tak i žánrové stránce. Zpracování mladého 10ti letého Michaela Myerse bylo vynikající, mladý Daeg Faerch, kterého jsem do té doby neznal, se vyznamenal v této roli. Za mě určitě palec nahoru.